Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam. Dla pewności lepiej nitować na gorąco. Po pierwsze: łatwiej się nituje bo rozgrzane do czerwoności nity są miękkie, po drugie kiedy nity stygną to się kurczą i dociągają nitowane elementy. Przy nitowaniu na zimno po czasie może powstać luz, nity się zetną i całą robotę trzeba zaczynać od nowa.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Wielkie dzięki panowie za bezcenne informacje

wiedziałem że trzeba nagrzewać nity ale nie wpadłem na to żeby dziada najpierw skręci-super pomysł

myślałem nad trybami od zetora ale w garażu leżał już tryb talerzowy nówka od kilkunastu lat więc brat kupił tylko atak

i może jutro będziemy nitować jak wrócę ze szkoły

Opublikowano

Mam pytanie, bo zbiera mi sie na remont tylniego mostu w mojej poczciwej 40 stce, i zasłyszałem że idzie załozyc mech od jakiegos zetora, chce wyeliminowac tym samym to tzw.jęczenie, chce zaczerpnąc informacji od bardziej doswiadczonych mechanikow od jakiego zetorka by to pasowało wszystko i ile kosztować by mogło? :) dzieki za odp pozdrawiam

Opublikowano

za zetoroskie to około 1000 tak myślę ale w sąsiedniej wiosce mają taką przeróbkę nie wiem ile ich to kosztowało ale jak on jedzie to słychać tylko silnik i drobne szmery w skrzyni

Opublikowano
Coś to za tanio, na pewno nie oryginał.

cena jak za tryby to w sam raz...

 

 

w naszej C-360 siedzi mechanizm róznicowy od zetora, juz pewnie ze 6lat, wtedy kosztował niecałe 700zł,

do tego jeszcze zwolnice od c-355/4011 i miód jest

 

 

 

 

Takze dopasujesz, koszt bedzie pewnie w granicach 1000zł ale bedziesz zadowolony...

Opublikowano

Te tryby z allegro nie są oryginalne, są polskiej produkcji (kontaktowałem się ze sprzedawcą). Możliwe jednak że przy c-360 długo by chodziły, bo to nie zetor który ma 60-pare koni, tylko 52 KM. Ciekawe tylko, czy pasują bez żadnych przeróbek???

Opublikowano

Ktoś kiedyś pisał, że trzeba podkładkę dotaczać pod tryb ataku, aby ten dobrze się zazębiał z kołem talerzowym, ale nie wiem czy to prawda. Może ktoś wie, to niech się wypowie.

Opublikowano

Podkładki albo regulację śrubą można zrobić by był odpowiedni luz między zębami, a zetorowskie tryby są dokładniej wykonane i zdajsie bardziej łukowate dzięki czemu stale zazębione

Opublikowano

kolo talerzowe z trybem zdajocym w 360i zetor 7211 i 7245 sa na wielkosc takie same tylko zeby w polskim sa proste a w zetorze sa łukowate dlatego nie słuchac jak pracuja .

Opublikowano

Możesz kupić odzielnie mech. różnicowy polski i pare kół zetorowskich( tak jak koledzy wspomnieli zetorowskie pary są łukowe i ciszej chodzą). Tylko jak będziesz nitował talerz do obudowy nie rób tego w domu tylko idź na prase. Ja jak nitowałem w domu to wszystko się po ostygnięciu ruszało się i musiałem wszysto ścinać i na prasie nitować. Uważaj przy ustawianiu koła atakującego i talerza żebyś nie spasował za ciasno bo długo to nie pochodzi. Tak samo łożyska stożkowe na ataku i mechaniźmie różnicowym też nie mogą być za ciasno dokręcone- będą się grzały i szybko ulegną zużyciu. Jak masz zamiar kupować polskie zamienniki to tak: Obudowa- Skropol Sienica, Koronki, sworznie, satelity, podkładki- Ursus Komponenty lub też Skropol

Opublikowano

kiedys zmienialem z 5 lat temu łozyska na ataku, i spasowywalem podkladkami dystansowymi koło atakujace z kołem slonecznymi i luz na łozyskach, tak żeby kiedy wkrecalem miedzy nie kalke, nie przecinały jej tryby, i było miodzi, no moze prawie :) ale teraz wiem ze już jest tam wszystko wybite, zwolnice robiłem w zeszłym roku , bo wykończyły je bliźniacze kola :) zabieram sie za ten most w przyszłym tyg zobaczymy efekty

Opublikowano

Witam mam problem z blokadą mostu w 60-siątce bo jej właśnie nie mam w ogóle tego pedału ani nic jakie jest koszt tego wynalazku i na jakiej zasadzie to działa bo nie do końca wiem wiem że blokuje most i ciągną dwa koła na raz tylko jak to jest zbudowane jak by ktoś miał foty jak to wygląda to proszę wrzucić. ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Należy zdjąć prawe koło, oraz zwolnicę. Dopiero wtedy będzie dostęp do dźwgni włączającej blokadę i możliwa będzie wymiana cięgła.

Opublikowano

Witam mój problem polega na braku blokady różnicowej jako że w tych książkach sie nei mogę połapać nei wiem czego mi brakuje ponieważ schylając sie pod ciągnik nie ma tam nic pusta dziura w podłodze.

Czy mógł by mi ktoś zrobić fotke od spodu ciągnika własnie w tamtym miejscu po tym doszedł bym co kupic by ją mieć. Czy to jest bardzo skąplikowane ? Wszelkie rady mile widziane a najlepiej fotkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      co macie zamocowane/ albo co powinno byc zamocowane do tego otworu ? Jakaś wersja kabiny na 3otwory? wersja c355






    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v