Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Czy ktoś miał do czynienia z silnikami z wuzków widłowych czy warto takie coś kupić za około 2,5 tyś czy faktycznie ten silnik będzie w niezłym stanie bo napedy hydrauliczne tak nie obciążają silnika?

Opublikowano

To zależy od operatorów wózka ale z natury to operatorzy wózków nie szczędzą silników tylko palnik i ogień wiec przypuszczalnie będą już wyruchane.Dołóż 1000 do tych 2,5 i zrób swój silnik do porządku.

Opublikowano

W zadnym wypadku nie oplaca sie kupowac drugiego silnika bo moj juz dymi nie ma sily czy cos podobnego no chyba ze korba bokiem wyjdzie. Kupisz cos co chodzi ladnie a pod obciazeniem to padaka. Dwoch z mojej okolicy wiecej silnikow w mf i bizonie zmienili niz ja przez cale zycie samochodow mialem. Przykladowo koszt remontu od sprzegla do przesniej osi w 385 wyszlo mnie 3tys tylko tyle ze za glowice niezaplacilem i szlif walu bo sam sobie zrobilem u mnie w firmie. Zrobisz sam wiesz co masz. Jak kupisz "jezdzil do konca" czyli jezdzil az przestal bo co kapcia zlapal lub "swierzo po remoncie jeszcze na dotarciu" to po co sprzedaje jak go robil.

Opublikowano

Czy ktoś miał do czynienia z silnikami z wuzków widłowych czy warto takie coś kupić za około 2,5 tyś czy faktycznie ten silnik będzie w niezłym stanie bo napedy hydrauliczne tak nie obciążają silnika?

 

silnik3p ale z jakiego wozka bo jak z bułgara napewno nie pasuje

Opublikowano

A niby czemu nie... Śmieszne argumenty... Ja ze 4 lata temu kupiłem do c328 silnik z widlaka rak (silnik c330) po przeglądzie i małym remoncie za chyba 1800zł i chodzi do dzisiaj bez najmniejszego problemu, a dodam że mam lekko przyspieszony zapłon i troche zwiększoną dawke paliwa żeby miał kopa, a pali dosłownie od pół obrotu ;)

Jedyne co musiałem zrobić to tylko założyć nowy termostat bo w ciągniku wąż gumowy idzie chyba w prawo, a przy widlaku w lewo, albo odwrotnie.

Opublikowano

Teść kilka lat temu też kupił silnik od raka do c328 po jakimś tam remoncie za podobną kwotę. Od razu po założeniu poszła woda do oleju. Okazało się że w bloku były kolosalne wżery, ktore ktoś nieudolnie próbował zalepić silikonem czerwonym przed sprzedażą a po dalszych oględzinach wyszło na jaw pęknięcie głowicy, także z tymi silnikami różnie bywa. Czasami trafi się w porządku ale to i tak jest kot w worku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v