Skocz do zawartości

Obrotomierz licznik motogodzin renault 95.14


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam., mam problem z moim obrotomierzem nie wskazuje ani obrotów ani motogodzin. co do obrotów to pewnie cos z elektroniki w nim padlo natomiast co do mtoogodzin pekniety jest trybik, w oogle on jest z jakiegos dziwnego materialu nie wiem co to abs czy cos jest taki elasyczny i teraz pytanie czy sa gdzies osiagalne zestawy naprawcze do tych liczników ?niedsty znalesc sprawna uzywke graniczy z cudem a i ceny tez zaporowe

Opublikowano

Trybik można zamówić w firmie w Krakowie, drukują na drukarce 3D, ja tam zamawiałem swój, tylko trzeba mieć rysunek, rysunek zrobił mi sąsiad, koszt rysunku 70zl a trybik około 130zl z przesyłką. A elektronikę robił mechanik i on zna się na tym. Wywalił cały układ od obrotów i zrobił swój. Numer do firmy do trybiku mam jak interesowało a ten mechanik jest z Lubelskiego.

Opublikowano

mam znajomego elektronika ktory robi obrotomierze i ogolnie rozna elektronike wiec jesli chodzi o elektronike nie mam problmu. problemem jest wlasnie ten trybik. dostep do drukarki 3d tez bede mial wiec kwestia tego ryzunku no i czy o ten sam trybik nam chodzi. w wolnej chwili rozbiore jeszcze raz ten obrotomierz i zrobie foto o ktory tryb mi chodzi czy o ten sam co u ciebie. ty masz ten obrotomierz jaeger, podlanczamy na wtyk z 4 okraglymi bolcami i takim polksiezycem ustalajacym ?

Opublikowano

wszystkie trybiki plastikowe takie biale sa w porzadku, uszkodzony jest tylko jeden z jakiegos dziwnego gumowego materialu, powiedz czy to dokladnie ten sam trybik u ciebie nawalil ?jest on podwojny tzn duzy i maly

post-68921-0-83018600-1502643938_thumb.jpg

post-68921-0-23929000-1502643993_thumb.jpg

post-68921-0-99840800-1502644051_thumb.jpg

Opublikowano

witam ponownie.

 

jako ze ciezko dorwac sprawna uzywke, przyszedl pomysl zastosowania jakiego zamiennika, znalazlem na alledrogo cos takiego http://allegro.pl/licznik-motogodzin-12-24v-z-obrotomierzem-80mm-i6882453211.html co o tym myslicie ?jeszcze nie dzwonilem do sprzedawcy. a ciekawi mnie czy bedzie sie wszytsko zgrywalo i czy beda prawidlowe wskazania obrotów jak i godzin. ciekawe tez czy posiada on w sobie jakas pamiec i po odpieciu zasilania nie beda sie kasowały godziny. w oogle nie wiem czy po przsekorczeniu 10 godzin on sie zeruje czy tez wyswietli sie kolejna liczba, bo poki co to na zdjeciu widac tylko jedna liczbe oraz druga po przecinku.

moze ktos cos takiego lub podonego ma i podzieli sie opinia

Opublikowano

ten uzywany jest uszkodzony nie wskazuje motogodzin a to jest najwaznijsze dla mnie.

 

natomiast te nowe to to samo co wrzucilem linka, wiem ze wymagaja jakichs tam ustawien nie wiem czy bym to ogarnal

Opublikowano

Każdy uniwersalny obrotomierz wymaga kalibracji, albo przez kupującego, albo przez sprzedawcę po podaniu mu "pewnych" danych. Najlepiej jednak kalibrować samemu.

 

Jeśli chodzi o skalę obrotomierza.

Ten z Twojego linku wyskalowany jest do 4 000 obr/min lepiej, gdyby był  do skalowany do 3 000 obr/min, czyli niewiele więcej niż maksymalne obroty silnika (2 350 obr/min). Ten byłby lepszy, bo dokładniejszy będzie odczyt.

Opublikowano

Nie pamiętam kurcze ,a nie ma teraz tego sprzedawcy na olx ale ja kupiłem takie były oczywiście zamienniki z białą tarczą ,z mozliwością kalibracji samemu(posiada z tyłu obudowy przycisk zmiany tzw podziałki) też szukałem oryginału.

Opublikowano
Dnia 9.08.2017 o 20:05, RafaSzymanik napisał:

Trybik można zamówić w firmie w Krakowie, drukują na drukarce 3D, ja tam zamawiałem swój, tylko trzeba mieć rysunek, rysunek zrobił mi sąsiad, koszt rysunku 70zl a trybik około 130zl z przesyłką. A elektronikę robił mechanik i on zna się na tym. Wywalił cały układ od obrotów i zrobił swój. Numer do firmy do trybiku mam jak interesowało a ten mechanik jest z Lubelskiego.

Kolego potrzebuje ten rysunek i namiary na tom firme co ci wydrukowala go

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 9.08.2017 o 20:05, RafaSzymanik napisał:

Trybik można zamówić w firmie w Krakowie, drukują na drukarce 3D, ja tam zamawiałem swój, tylko trzeba mieć rysunek, rysunek zrobił mi sąsiad, koszt rysunku 70zl a trybik około 130zl z przesyłką. A elektronikę robił mechanik i on zna się na tym. Wywalił cały układ od obrotów i zrobił swój. Numer do firmy do trybiku mam jak interesowało a ten mechanik jest z Lubelskiego.

Mogę namiar na tego mechanika. Te jestem z lubelskiego 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v