Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam panowie i panie mam problem ze swoja zakupioną od nowości R. dodam że przebiegu ma 690mth i jest w bardzo dobrym stanie krótko mówiąc dbam o swój ciągnik. Problem tkwi w tym że dzisiaj po odpaleniu wszystko jest ok silnik równo pracuje itd ale licznik co jakiś czas się resetuję zapalają się wszystkie kontrolki tak jak przy przekręceniu kluczyka po zapłonie. Sprawdziłem dziś wszystkie bezpieczniki czy są dobre i czy dobrze są zamocowane i nie zaśniedziałe oraz wszystkie przekaźniki czy ą dobrze zamocowane i czy styki nie zaśniedziałe a problem nie ustał. czy ktoś z was panowie miał już może podobny przypadek? dodam tylko tyle ze na wiosnę była kalibrowana skrzynia i coś tam ten mechanik patrzył w laptopie i od tamtej pory ciągnik nigdzie nie pracował tyko stał czekał na prace sezonowe czy to może mieć jakiś związek z tą kalibracją? 

Opublikowano

jak masz koerownice to pod zegarami masz 4śruby chyba na imbus, zdejmujesz plastik i masz zegary na wierzchu, zegary sa przykrecone na dwie śruby, odkrecasz i pod spodem masz wtyczki do zegarów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v