Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem zainteresowany kupnem
Case 5150 lub 5140 . Czy znacie może kogoś kto ma na sprzedanie tego typu ciągnik lub jakieś namiary na handlarzy z okolic, a jak by to był jeszcze rolnik to juz w ogóle bajka. Okolice Kutna woj.Łódzkie do 100 km plus minus 50. Olx allegro itd. przejrzałem i objechałem. Nie raz są ukryte perełki jeszcze nie wystawione. ☺ Z góry dziękuję.

Opublikowano

Addam nie pisz koledze głupot że ten ciągnik ma dużo elektroniki bo chyba nie wiesz o czym piszesz. Sporo więcej ma mx który ma równie dobrą opinię co seria 51. Dużo elektroniki ma seria Cs.
Kolego szukaj 5150 a nie będziesz żałował mając te 10 koni więcej. I co ważne w tym budżecie ciągnik nie ma konkurencji jak na tamte lata jeżeli chodzi o myśl technologiczna. Ważne żeby dać sobie trochę czas i nie brać na ładne oczy pierwszy lepszy po jakiejś odnowie lakieru.

Opublikowano (edytowane)

A orientowałeś się ile części kosztują np, pompa hydrauliczna?

Tak wiem. Nowa pompa oryginał około 35 tys zamiennik około 15 tyś, regeneracja około 5-7 tys. A co do elektroniki nie ma aż tak strasznie napchane. Myślę że mniej niż w massey. Ale to tylko moje domysły. Choć napewno mniej awaryjne elektroniczne niż massey. ☺

A co do 5120 to nie wchodzi w grę za mała moc.

Edytowane przez baoo
Opublikowano

Znajomi 5120sprzedali za bezcen bo mieli problem z hydraulika(oczywiście podejrzenia padły na pompę, nikt z firmy nie potrafił tego ogarnąć. Rozmawiałem z nowym właścicielem to okazała się pierdoła.

Już choć troszkę nowszy technologicznie ciągnik to wypadałoby się albo dobrze znać samemu, albo mieć dobrego mechanika/elektryka pod ręką i wtedy można zmieniać stare sprzęty rodzime/czeskie na coś równie starego, no może ciut młodszego zachodniego.
A jak u nas elektryk jest jeden, którego przerasta poprawienie instalacji w starym zetorze, mechanik, który robił zachodnie jest jeden, ale pracuje w skr. Inni doświadczenie mają tylko w Zetor/ursus/rusek. I kupno zachodniego ciągnika z lat 90okazuje się samobójstwem, gdy nadejdzie ten moment, a nadejdzie w każdym, gdy się coś posypie. Oczywiście z tych, co pozmieniali na zachodnie, nie widzę nikogo, kto by wracał do maszyn z bloku wschodniego. Jedni robią parę lat bezawaryjnie, inni robili mni j lub bardziej poważne rzeczy. Tylko takie kwestie jak dostępność części i dostęp do mechaników powinien odgrywać ważną rolę przy zakupie. Nie każdy ma czas żeby siedzieć na necie parę dni, potem przy ciagniku ileś dni szukać co za czujnik mógł paść, co z hydraulika się stało, czemu bieg nie wchodzi itd.

Opublikowano

Dzięki chłopaki że chcecie doradzić jak najlepiej ale decyzja podjęta. Będzie case lub cos podobnego. Czasam trzeba iść z biegiem czasu i nie stać w miejscu. Jestem pewien że każdy z nas wolałby jeździć passatem w tdi-ku niż polonezem. Rocznikowo podobni ale komfortowo całkowicie inni. Tak więc jeśli KTO KOLWIEK WIDZIAŁ KTO KOLWIEK WIE gdzieś, coś o case to proszę podanie namiaru ☺

Opublikowano

Ja tam nie mam zamiaru odwodzić od zamiaru. Jak się ma mechanika dobrego/samemu ma się czas, zna się to można iść do przodu. Sam chętnie zamiast zetorka kupiłbym zachodni, ale czasem trzeba na chłodno przemyśleć.
A ta seria bardzo przyjemna, no i, choć to mało ważne, imo jedne z najladniejszych ciągnikow z tamtego okresu :)

Opublikowano

kup 5150 nie mx. Mx ma dużo więcej elektryki która zawodzi i najczęściej potrzebna jest ingerencja wykwalifikowanego mechanika a seria 51** idzie ogarnąć samemu. instrukcje obsługi i napraw sa do kupienia na allegro. sam mam 5140 z 91r i łyknął bym 5150z 97r ale nie ma funduszy.

Opublikowano

No ja bym z miłą chęcią kupił ale w mojej okolicy zjezdziłem wszystko co możliwe chyba. I miałem wrażenie że te ciagniki co oglądałem to wyciągniete z krzaków troche odmalowane i przywiezione. Jak coś puka przy zmianie półbiegów czy biegów to cieknie gorzej niż z mojej belarus. Nie raz przejechalem prawie 200 km i rozmawiając czlowiekiem pytam sie czy wszystko ok z skrzynia silnikiem itd. Kazdy oczywiscie że tak, a poźniej sie zjeżdża a tam niespodzianki typu... spawany kolektor, zgnita podłoga do tego stopnia że dziury na wylot co drugi przełącznik wyjety albo wtyczki od czujników lub elektrozaworow porozlączane. I w takim przypadu to tylko nagrywac rozmowe telefonu i rządać zwrotu dojazdu za te kłamstwa.

Opublikowano

Ale ja nie mówię i nie nalegam na to żeby ktoś sprzedał tanio. Nawet mogę dorzucić troche ale żeby ten sprzęt naprawde był wart swojej ceny albo choć wart mojej uwagi. Bo jak narazie na oglądaniu się kończy. Obejrzałem z bratem w przeciągu 2 m-cy z 15 ciągników z czego 3 tylko odpalilismy bo na resztę nie opłacało sie tracić czasu. A w tych 3 cos zgrzytalo na skrzyni. A wiadomo, skrzynia w tych modelach nie należy do tanich. Może okazać sie że to tarczka czy lożysko za stówkę a może być że wałki nie trzymają symetrii a wtedy już tysiące wchodzą w gre. Tak więc jakby ktoś cos wiedział o porządnym case 5150 lub 5140 niech daje znać ☺

Opublikowano

Miałem to samo przy oglądaniu serii MX. Wiekosc to był szrot. Jeden okazął sie w miare ok ale nie działał licznik tzn wyswietlał jakies smieci o czym oczywiscie sprzedajacy zapomniał wspomniec w opisie. Spokojnie szukaj bez pospiechu cos sie znajdzie. Nie sztuka wtopic kase ktora przeciez nie tak łatwo przyszła w jakis złom ktory bedziesz przeklinac...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v