Skocz do zawartości
musso

case mx150

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
musso    0

Witam.Mam takie pytanie,zainteresowany jestem zakpem case mx150,mx170.na olx jest w miejscowości Pakość za 101000.może jest ktoś kto blisko mieszka albo coś może wie o firmie co maszynę sprzedaje to był bym wdzięczny za informację.
Tak patrzę ze chyba w złym miejscu to zamieściłem.Jak źle to proszę o przeniesienie .Może to ogłoszeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    11

Widziałem to ogłoszenie. Niestety ciągnik pokazał sie juz po czasie jak swój kupiłem wiec go nie oglądałem. Wyglada bardzo ładnie, wnętrze tez chyba ok nie liczac jednego pekniecia na panelu. Tłumik z nierdzewki ciekawe dlaczego czyżby oryginalny był wypalony? Bo nie spotkałem sie z oryginałem z nierdzewki. Patrząc na farbę na tylnym podnosniku nie jestem pewny czy to oryginał. Wyglada pięknie ale podczas pracy zawsze cos sie przytrze a tu jest idealnie czarny. Nawet z przodu zobacz na obciaznikach i ciegnach  nie widac zadnych otarc. Naklejki na masce na 100% są nieoryginalne, nawet przyklejono je za wysoko. 

Oczywisćie wszystko zależy od tego jak kto dba o ciagnika. Mój ma nieco ponad 7000mth (prawdopodobnie). Wnętrze ma bardzo ładnie utrzymane ale na zewnatrz było troche rdzy... Troche słabo widać ale chyba nawet ta rurka obok drzwi kabiny jest cała czarna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
musso    0

Witaj.Wiesz on był malowany to widać zresztą bo niemożliwe żeby ciagnik z takim przebiegiem nie miał jak wyżej pisałeś żadnej rdzy czy otarc.Dzwoniłem do gościa to potwierdził to ze to malował tylko nie zapytałem czy i maskę i kabinę,myślę że chyba nie.powiedz mi a Ty gdzie kupiłeś swojego?sprowadzony jak sie spisuje. Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Camel81    6

Oglądałem to pudło, panowie jaja sobie robią z ceną bo na http://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/ciagnik-rolniczy/15564761/case-ih-mx-150.html mają go wystawione za 87.000zł. Mi się on nie spodobał, taki podpicowany wylatany ciągnik. Inna kwestia, że przez ostatnie 3 miesiące obejrzałem większość MX150/170 ogłoszonych w Polsce i ciężko coś znaleźć nie dowalonego lub nie picowanego.

 

Ten z Pakości to można by od biedy ale za góra 80tys netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    11

Znam ten ból też przejeździłem praktycznie całą polskę oglądając ciągniki ktorych bym nie kupił za połowe ich wystawionej ceny mimo ze zdjęcia były bardzo obiecujace. Niestety handlarze widzą jak mają byc zrobione zdjęcia żeby wszystko ładnie wyglądało...

Powinniśmy tak robić :)

https://www.youtube.com/watch?v=p_tFVZyOXxM 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
musso    0

Witam.Mam takie pytanko,od dłuższego czasu obserwuje ogłoszenia Mx-ów i jak sie pokaże zdjęcie ze środka to zauważyłem w miejscu gdzie na pulpicie obsługi po prawej stronie sä 3 wajchy które chodzą do przodu i do tyłu,co prawda nie wiem do czego one służą ale to na puzniej.Do czego zmierzam tam gdzie chodzą te wajchy to często są uszkodzone te hmmm plastiki w których się przesuwają. Zauważyłem że są powyrywane dziury i widać ze było coś robione i nawet poniszczony cały platik obudowy żeby chyba się dostać pod spód.Inne ciągniki miały dorabiane i montowane nowe takie kwadraty i nitowane zeby estetycznie wygladalo na te 3 wajchy.I sie zastanawiam czemu?Co z tymi wajchami jest nie tak?'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    11

Te dźwignie słuzą do obsługi wyjsć hydraulicznych i poruszaja sie do przodu i tyłu. Rzeczywiscie wiekszosc ciagników ma połamane plastiki wokół nich. Być moze problem polega na tym że sa tam takie obracane zabezpieczenia plastikowe ktore pozwalaja zablokowac dzwignie w jednym z połozen. Jezeli ustawi sie taka blokade albo z jakiegos powodu blokada sama się załozy przy nacisnieciu tej dzwigni plastik pęknie. Przynajmniej taka jest moja teoria :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

To nie od prób nieudolnego demontażu, bo aby dostac się do środka bardziej pomaga zdjęcie ściany. Raz, że jest to słabo zrobione, cieńki plastik bez wzmocnień, dwa to długość otworu jest dość pasowna do skoku dźwigni, a ta z czasem na wszystkich połączeniach dostaje większego luzu bądź się przestawia i przesuwając w skrajne położenia najzwyczajniej w świecie uderza się o krańce i pęknięcia gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

W tamtym roku sam połamałem u siebie. Chciałem za szybko wyłączyć i za mocno popchałem do przodu  pierwszą rączke i plastyk pękł, teraz myślę nad wyciągnięciem go i pospawaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
musso    0

Tomek76 co będziesz spawał?bo wyszlo ze plastiki.Rączki połamałeś?To mam rozumieć że się coś tam luzuje czy wyrabia że nie trzyma,kiedy początek i koniec i ciagniesz dalej aż się opiera na plastiku i się łamie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    190

Tak pospawam plastyk tą osłonę bo raczej klejenie nie ma sensu. Za mocno i za śilno po przodu uderzyłem a rączka ma większy skok niż jest dziura w plastyku, i mam taki efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
musso    0

To jeszcze jedno pytanie bo chciał bym wiedzieć zanim kupię.Chodzi mi o skrzynie czy do remontu jej to trzeba zdejmowac kabine czy bez tego zabiegu można wyremontować skrzynie.Czytam za często tarczki się kończą no i oprocz ich można spodziewać się każdej awari skrzyni i zastanawiam się nad tą kabina.pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    7

nie trzeba,wystarczy uniesc.silnikiem odjezdzasz,nstepnie skrzynia z polbiegami,pozniej rewers i juz masz tylny most.w ktorymś temacie zalaczylem foto od siebie z remontu.Bez przesady z tą czestotliwościa awarii skrzyn,ja do swojego dopiero po 5 latach pierwszy raz zagladalem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    11

wiadomo zepsuc sie moze wszystko ale z tego co widać to na prawdę wytrzymałe ciagniki i nie ma z nimi tyle problemów co ze skrzyniami półautomatycznymi w NH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
musso    0

Aha dzięki bardzo za tak cenne wiadomości ale pytam w razie jak by mnie to czekało aż się trochę boję,ale Ursusa jakoś mi się nie uśmiecha brać.Najgorsze to to że jak sie coś stanie to za bardzo nie mam kogoś kto by naprawił bo nie ukrywam ja sie zbytnio nie znam na takich sprzetach.Mati ja widzę że Ty z mojego województwa jak coś bede klękał do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    7

nie ma problemu,choc szczerze mowiac,sa tu Panowie bardziej ogarnieci niż ja:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
musso    0

To będę klekał przed każdym kto by chciał i mógł pomóc w razie draki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez kawa
      Witam
      Mam problem z Case mx 100c. Po włączeni wom obraca się ok 5sek. a następnie się wyłącza. Po kilku próbach udaje sie go załączyć ale z trudem. Co może być przyczyną. Czy jest jakiś sposób na odczytanie kodów błędów i ich wykasowanie. Na forum czytałem, że trzeba wejść w tryb diagnostyczny ale nie wiem jak to zrobić.
    • Przez gadget
      Witam
      Posiadam Case 7110 155 Km.
      Ciągnik zadbany , w ładnym stanie z tym że trochę brakuje mu mocy , gdy ma ciężko nie dymi z tłumika tylko wytraca prędkość . Turbo pod obciążeniem przy 1800 obr pompuje 0,6-07 bara , zastanawiam się czy zwiększenie dawki paliwa na pompie i montaż intercoolera zda egzamin? Teoretycznie powinno pomóc więc stąd pytanie czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie albo ma namiar na dobrego mechanika który zna się na tych modelach. Wiem że te silniki wychodziły w mocach od 155 do 240 Km , chodzi mi o przyrost ok 20 Km.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×