Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sebas97    0

Witam :) Chciałbym się jeszcze czegoś dowiedzieć na temat Fendta. Tym razem chciałbym mieć jakieś pojęcie o kontrolkach w nim, jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć znaczenie niektórych z nich byłbym bardzo wdzięczny :)

1. Ładowanie

2. Klocki hamulcowe (?)

3. 

4. 

5. Olej silnikowy

6. Olej przekładniowy (?)

7. 

8. 

post-126392-0-81814500-1488111552_thumb.jpg

I jeszcze czy ktoś mi powie co oznacza ta jedna kontrolka z drugiego zdjęcia? 

post-126392-0-01305600-1488111591_thumb.jpg
Z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Turbomatiq    4

1.Ładowanie

2.Kontrolka od hamulców,zaświeca się przy zjechanych klockach na wale 

3.Kontrolka od zaciągniętego hamulca ręcznego

4.Zbyt niski poziom płynu hamulcowego

5.Ciśnienie oleju w silniku

6.Ciśnienie oleju skrzyni

7.Zbyt wysoka temperatura oleju w hydraulice

8.Kontrolka filtra powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas97    0

Dzięki wielkie kolego, ale 3 to na pewno to? Jak zaciagne hamulec ręczny to mruga tylko ta pierwsza czerwona kontrolka z drugiego zdjęcia (wykrzyknik w trójkącie).

A nikt nie wie z czego jest ta kontrolka czerwona,którą zaznaczyłem na drugim zdjęciu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbomatiq    4

przy zaciągniętym ręcznym powinny mrugać obie ,czyli z drugiego zdjęcia pierwsza i z pierwszego trzecia xD

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Power20
      Witam,
      Wczoraj w moim ciągniku renault 103.14 zaczela zapalc sie kontrolka : wykrzyknik w dwoch kółkach obok kontrolki akumulatora. Kontrolka zapala sie gdy wciskam sprzeglo.
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez _Marcin_
      Witam wszystkich.
      Rewers działa mi "normalnie" jednak pojawiły się błędy 0.1.6.3,  0.1.6.4 i zamiast tych zielonych strzałek "przód", "tył" mam strzałki zastępcze na wyświetlaczu. Innych błędów brak.
      Nie znalazłem żadnego tematu na forum z tym związanego.
      Czy możliwe jest że przepaliły się obie żarówki? A może są tam LEDy?
      Zegary mam wyjęte. Ktoś wie które piny odpowiadają za obie kontrolki?
      Co jeszcze sprawdzić? Są do tych kontrolek jakieś czujniki?
×