Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sebas97    0

Witam :) Chciałbym się jeszcze czegoś dowiedzieć na temat Fendta. Tym razem chciałbym mieć jakieś pojęcie o kontrolkach w nim, jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć znaczenie niektórych z nich byłbym bardzo wdzięczny :)

1. Ładowanie

2. Klocki hamulcowe (?)

3. 

4. 

5. Olej silnikowy

6. Olej przekładniowy (?)

7. 

8. 

post-126392-0-81814500-1488111552_thumb.jpg

I jeszcze czy ktoś mi powie co oznacza ta jedna kontrolka z drugiego zdjęcia? 

post-126392-0-01305600-1488111591_thumb.jpg
Z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Turbomatiq    4

1.Ładowanie

2.Kontrolka od hamulców,zaświeca się przy zjechanych klockach na wale 

3.Kontrolka od zaciągniętego hamulca ręcznego

4.Zbyt niski poziom płynu hamulcowego

5.Ciśnienie oleju w silniku

6.Ciśnienie oleju skrzyni

7.Zbyt wysoka temperatura oleju w hydraulice

8.Kontrolka filtra powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas97    0

Dzięki wielkie kolego, ale 3 to na pewno to? Jak zaciagne hamulec ręczny to mruga tylko ta pierwsza czerwona kontrolka z drugiego zdjęcia (wykrzyknik w trójkącie).

A nikt nie wie z czego jest ta kontrolka czerwona,którą zaznaczyłem na drugim zdjęciu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbomatiq    4

przy zaciągniętym ręcznym powinny mrugać obie ,czyli z drugiego zdjęcia pierwsza i z pierwszego trzecia xD

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt308lsa    86

Odświeżę temat i zadam pytanie z trochę innej beczki żeby nie robić drugiego tematu. 

Jak włączać wzmacniacz momentu ? Niektórzy właczają w czasie jazdy, a niektórzy ze sprzęgłem. 

Jeden znajomy mówi tak, drugi tak i sam już nie wiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Ale co to za brednie... Czy połbiegi w tym fendcie idzie nazwać wzmacniaczem? Chyba nie... Przecie jest ich 3 a nie 1 to po drugie.... Spróbuj przełączać bez sprzęgła zobaczymy...To są zwykłe mechaniczne przełożenia sterowana dźwignią lub przyciskiem a nie tam wielotarczowe sprzęgła jak w serii 500 bez używania sprzęgła. Co to za rozmyślanie czy w czasie jazdy? To biegów w trakcie jazdy nie przerzucasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. W moim mf przestał działać wom, napęd zmiana żółw zając, jest na żółwiu i reszta kontrolek zgasła. Kiedyś miałem podobnie ale ruszyłem wtyczką i było okej. Dodatkowo nie pokazuje prędkości jazdy. Proszę o szybką pomoc.
    • Przez kaamil12
      Kto posiada Fendta 5220 Laverde rev225 albo MF z komputerem  agritronic ? Mam Laverde z agritronic i jest z nim problem bo pokazuje błąd c12 i nie widać  ustawień   dodam że raz jest ok a za chwile wyświetla c12 czasem wystarczy że kombajn z obrotów zejdzie i wraca do normy a czasem brak zgasić i uruchomić na nowo podobno błąd oznacza wewnętrzne uszkodzenie komputera tylko czemu raz działa przez 3 dni nic nie wyskoczy a jak go jeb***  to co 15min wywala miał ktoś taki przypadek?? 
    • Przez msnirk
      Witam wszystkich na tym forum pisze tu pierwszy raz wiec wybaczcie za błędy. Mam ciagnik fendt  farmer 209S 2007r mechaniczna skrzynia biegowt  mam go rok i od zakupu jest z nim  problem dymi przy zapalaniu na biało czasem bardziej szary dym. Dym  ukazuje się  przy zapalaniu  cieplego silnika. Gdy ciagnik stoi cała noc ,rano go zapale bez żadnych dymów. Podczas pracy i największych obciążeń silnik nie kopci. Filtr oleju i olej silnikowy był wymieniony.  Były  wymieniane końcówki wtryskowe gdyż laly i regulowane luzy zaworowe na dwóch prawie nie było luzow. Silnik o oznaczeniu silnika BF4L914. Dodam jeszcze że czasami tak jak by nie było czuć  mocy  w nim.  Podczas użytkowania  go przez okres roku zdarzyły  mi się z cztery sytuacje że  po zgaszeniu gdy pracował  kilkanaście godzin  nie moglem go zapalić rozrusznik kręcił ale tak jak by nie było  paliwa po odczekaniu z 15 minut da rade go już  zapalić  nie wiem czy to jest  powiązane z poprzednim problemem.
    • Przez mad
      Panowie, ma ktoś może do czynienia z Xylonem? Mają jakieś bolączki które im doskwierają na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie?
      W sumie za bardzo nie wiem o co pytać, pomysł z Xylonem narodził się przed chwilą a ciągnika pracowałby w lesie. Zauważyłem że są wersje z obrotową kabiną ale pewnie była jako opcja.
    • Przez Nowak5425
      Witam, Mam problem z Mf 5425. Problem polega na tym że giną kontrolki. Po przekreceniu kluczyka na zapłon zaświecą się wszystkie kontrolki i zgasną czyli problem nie polega na żarówkach. Gdy włączę przedni napęd czy światła itp nie zaświeca się kontrolka Nie ma kontrolki również od biegów polowe/szosowe ostatnio zaginęła również kontrolka od półbiegu. W czym może być problem ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.