Skocz do zawartości
NewHollandtm190

Amortyzacja kabiny John Deere 6320

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam problem ponieważ ostatnio kupiłem John Deere 6320 z amortyzowaną kabiną hydraulicznie która nie działa siłowniczki kabiny  mają zaledwie 1 cm skoku. W czym tkwi problem proszę o odpowiedź 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

http://tractors.wikia.com/wiki/File:John_Deere_cab_suspension_-_IMG_9139.JPG

 

Czy to mniej więcej tak wygląda ? jeśli tak, za sama amortyzację odpowiedzialne są sfery. Wysokość reguluje się "dobijając" oleju do siłowników. Tak wygląda to od strony mechanicznej. Układ sterujący powinien sprawdzać wysokość kabiny, ciśnienie oleju przechył ciągnika oraz mieć możliwość kalibracji. Skoro kabina u ciebie się nie podnosi do żądanej wysokości, zaczął bym od sprawdzenia reakcji czujnika wysokości kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda amortyzacja. Po odpaleniu ciągnika kabina unosi się kilka cm po czym staje się praktycznie sztywna. Spróbowałem odłączyć wtyczkę od czujnika ustalającego wysokość kabiny po czym pokazała się kontrolka że amortyzacja kabiny nie działa 

post-45560-0-63599300-1486827172_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Axial    9

Czyli wszystko działa (oprócz amortyzacji ;) ). Akumulatory gazowe do napełnienia lub wymiany.


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Kolego, zleć to komuś. Olej wlewasz do skrzyni...


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek2201
      Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
    • Przez hary6400
      witam mam john deere 7820 , gdzie w tym sa bezpieczniki to jest taki sam model jak 7720 albo 7920 w ktorym miejscu ,
      i mam z nim problem ostatnio na polu wyskoczył mi komunikat  ze mam niski poziom paliwa . chociaz przed wyjazdem wtankowałem około 120 litrow pozniej wyswietliło system poziom paliwa i ciagnik zaczał przerywac i zgasł, na słupku wyskoczyła mi jedna kreska paliwa a jak wjezdząłem na pole miałem prawe cały bak  paliwa ,  teraz  ciagnik pracuje na polu i cały czas komunikta niski poziom paliwa choc jest pelen co mogło sie stac , gdzie dostac sie do  czujnika poziomu paliwa 
      prosze o pomoc
    • Przez bulekk
      Witajcie.
       
      Nowy Zetor Forterra 120 Hsx, prasa John Deere 570.
      Po podłączeniu komputera prasy do gniazda 3 biegunowego zamontowanego fabrycznie, komputer nie uruchamia się, nie reaguje. Dodam, że prasa podłączana pod inny, starszy ciągnik działa bezproblemowo. Dodatkowo pomimo dobrze podłączonych gniazd 7 pinowych, wrzucając kierunek w prawo, w Zetorze przepala się bezpiecznik. Przy innym ciągniku również jest OK.
       
      Pozdr.
      Krzysiek
    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez slawcio_1974
      Mam problem z 6630 premium.Nie włącza się tylni wom,tzn włącza się i zaraz puszcza.Sprawdzona cewka,elektryka jest ok.Komunikat wyświetla się błąd BCU 33.Serwis nie wie,co mu jest.Może miał ktoś taki przypadek?

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.