BartekMrozu

Ursus c360 3p problem po remoncie

Polecane posty

BartekMrozu    0

Witam mam problem z ursusem c360 3p po wymianie tloka pierścionków tulei panewek wszystkich uszczelek dymi jak by się paliło i nie chce wejsc na obroty po jakiś 5 minutach już normalnie się wkręca na obroty ale dymi dalej dopiero jak się nagrzeje przestaje kopcic przed remontem tego nie było proszę o pomoc dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BartekMrozu    0

Nie ja to robiłem robił to mechanik i on twierdzi że wszystko złożył dobrze i że wszystko działa ale ja w to nie wierzę dlatego pytam co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

traktor11    31

Mechanika za łeb niech poprawjia , on wie dokładsnie co zpieprzył .

Ja bym tak zrobił 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    559

kolego bież mechanika za łeb niech to robi bo kasę to umiał wziąć  to teraz niech robi od nowa i nawet niech nie myśli o dodatkowych pieniądzach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stonek    1

Masz źle złożony rozrząd jest strasznie opóźniony dlatego też kopci na biało bo paliwo nie spala sie tylko idzie w kolektor. Przerabiałem ten przypadek po jednym wiejskim mechaniku który też szedł w zaparte że wszystko dobrze złożył. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobuz1233    91

moze przez to ciezko palic poniewaz nie jest slaba kompresja i bedzie nawet wydostawal sie olej kolektorem wydechowym . Widze ze wielu pisze o rozrzadzie . Rozrzad nie ma nic do wymiany tlokow itp
jest slaba kompresja i dopiero po rozgrzaniu sie silnika troche sie wtedy uszczelnia ale nie na tyle zeby bylo dobrze
moze byc jeszcze slaba jakosc czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Zamieść na youtube/wrzucie i dodaj link. Co do opinii powyżej zanim zaczniecie rzucać błotem wypadało by coś więcej wiedzieć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras32    0

hej,mam problem z ursusem 2812,mianowicie wycieka jakaś mazia pomiędzy tłumikiem a kolektorem,olej po zmianie,nie bierze,płyn w chłodnicy ok,i przy odpaleniu ma problem wejść na obroty,aku nowe,świeca działa,tak jakby nie palił na wszystkie tłoki,dzięki za pomoc;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    54

Myślę że kont wtrysku niewłaściwie jest ustawiony, pompą wtryskową przestawić i zobaczyć co będzie i jak silnik będzie pracował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majes
      chcialbym zalozyc predkosciomierz do ursusa, gdzies przeczytalem ze licznik rowerowy z mocniejszym magnesem daje rade. Jak u siebie macie to rozwiazane?
    • Przez Jontek
      Witam,
      No więc stało się, od wczoraj stoi na podwórku.
      Narazie wywaliłem akumulator, bo ciągnik u poprzedniego właściciela stał 5 lat. Miałem w domu prawie nowy używkę 72 Ah, założyłem i pali od kopa. Wykręciłem kraniki z bloku i chłodnicy bo oba puszczały. Jutro jadę po nowe, (może są jakieś lepsze od "typowych"?) i płyn chłodniczy.
      Maszyna ma pracować głównie zimą (śnieg) dlatego większe remonty będą latem.
      Generalnie, zastanawiam się czy robić go na oryginał, czy z czasem inwestować w tuning optyczny?
      Może ktoś wie jak usunąć farbę z tabliczki znamionowej aby nie stracić tego co pod nią było? ktooś pomalował silnik razem z kablami, alternatorem, filtrem oleju (jest jak w 60) i tabliczką właśnie.
      Zapraszam do komentowania, oceniania i przede wszystkim PODPOWIADANIA, bo to pierwszy w moim 40 letnim życiu kontakt z traktorem.
      Mam za to duże doświadczenie w renowacji i remontach innych pojazdów i silników.
      PS
      Pochwaliłbym się zdjęciami ale nie umiem ich dodać do galerii (co za wstyd). Proszę o pomoc w tej kwestii.
      A 25 sekund filmu tu:
    • Przez Keben123
      Witam , czy da coś zmiana oryginalnego  tłumika Zetora 8540 Turbo  na rurę nierdzewkę ? Bo słyszałem że doda to więcej mocy i traktor jest żywszy czy jest to prawda ? 
    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj