Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robert2712    0

Mam problem ze skrzynia w MF 3095 ,gdy przebijam z zakresu b na zakres a pojawiają się zgrzyty i ciągnik szarpie ,tak jakby niemumialy się zazębić ,a gdy już zazębi się to mogę zmieniać kierunek jazdy na zakresie a i problem znika ,a gdy przebije na zakres b i chce wrócić na zakres a problem powraca
Miał ktoś podobne problemy lub ktoś się zna to proszę o pomoc bo niewiem co może być winne

Edytowano przez robert2712

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

skrzynia do roboty i lepiej zrób ją prędko - będzie taniej
zacznij od rozpołowienia bez wyciągania skrzyni, wyjmij rewers z speedshiftem i będziesz miał zakresy na wierzchu. Potem możemy co$ podpowiedzieć o ile będziesz dysponował warunkami i narzędziami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    174

Co drugi post w apce mobilnej o problemach z MF. A tak chwalą że takie och i ach. Jeden fanatyk jak tylko ktoś zapyta jaki ciagnik od razu wyskakuje z Fergusonem ze taki cudowny. Może chce sprzedać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    143

Tylko po jakim czasie od produkcji jest dana awaria nie jeden inny miał też na pewno podobną, poza tym niestety nie do końca udana skrzynia przynajmniej ta z zakresem AB ale przez to nie można spalać całej marki MF. Kolega rozpołowi ciągnik otworzy skrzynię dokręci nakrętkę zabezpieczy dodatkowo i będzie latał dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

panie kolego trzeba jeszcze sprawdzić pare rzeczy choćby. widełki czynie pękły bo mogły kostki powypadać a poza tym trzeba umieć wyregulować siłownik itp.
zresztą sam wiesz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    143

Zakładam ze posiada go już jakiś czas i działał bez zarzutu później pojawia się problem i z opisu wynika że przerzucając biegi tryb nasuwa na swoje miejsce gdy znów zmienia po czasie tryb się odsuwa i jest zgrzyt aczkolwiek nie wiem jak by się zachowywała skrzynia podczas pękniętego jednego z kamieni. Wyregulowanie siłownika to chyba ostatnie co bym sprawdzał chyba ze pękł kamień a ciągnik nie jest w posiadaniu kolegi długo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

nie chodziło mi o to szukanie przyczyny tylko, że wykonując tę naprawę ttzeba kilka spraw przy okazji zrobić nak choćby wymiana oringów na nurniku przełącznika i uszczelnienie oraz wyregulowanie siłownika. Kontrola widełek i kamieni to podstawa ale musi najpierw rozebrać. Ja u siebie jak robiłem zakresy to zrobiłem całą skrzynię bo znalazłem kilka drobiazgów więc wykręciłem całą i w mak. Teraz śmiga bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. 
      Panowie chciałbym się dowiedzieć jakie objawy by były jak by był zapłon za próżny a jakie jak by był za wcześny. Bo ciągnik strasznie ciężko pali i właśnie myślę że jest coś z zapłonem. 
    • Przez mariann2828
      Mam problem z maseyem 6160 podczas odpalenia po mrozach pojawił się problem z rewersem ,mianowicie nie świeca się kontrolki przud tył i nie przełancza się jest cały czas do tyłu . do tego jeszcze nie da zmienic się biegów z polowych na szosowe (po odpaleniu gdy wcisne sprzęgło zaczyna mrugać kontrolka od drugiego półbiegu ,,B"
      PROSZĘ O POMOC...
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez RybbA1999
      Witam,mam problem otóż po wymianie tarcz i oringów na tłokach hamulcowych nie podaje oleju na pompki hamulcowe czytałem że przyczyną tego może być zapowietrzona pompa więc moje pytanie brzmi w którym miejscu się ją odpowietrza? 

    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.