Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

w komputerze silnika nie, jak coś to za niska dawka startowa, ale to już w sterowniku pompy jest zaprogramowane. wez banke np 5 litrów tylko czystą, nalej paliwa czystego i przez jakiś węzyk prosto pod zasilanie w pompie wtryskowej, niech ktoś trzyma baniaczek lub gdzies go dobrze zamocuj i sprobuj odpalić, jak odpali to za długo go nie trzymaj uruchomionego bo paliwo szybko z baniaczka bedzie wysysac i zeby sie nie zapowietrzył no i ostroznie z palcami i rękami jakby ktoś miał w okolicach paska i wentylatora tam przy uruchomionym silniku przebywac.

 

p.s baniaczek wyżej niż pompa. To ważne.

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano

Witam . Mam podobną sytuację. 6475 z 2008 roku. Silnik perkins. Odpala jakoś wolno. To pierwszy traktor z "comonrailem" jaki posiadam więc wolę zapytać. W porównaniu do zwykłych diesli z serii 61xx to znacznie wolniej mu to idzie. Nie wiem czy nie wpakowałem się na minę. Jakie są wasze opinie?

Opublikowano

Może tak jest w comonrailach że tępo odpala. BO komputer steruje otwarciem wtryskiwaczy a w tych starszych 61xx, 62xx masz zwykłą pompę rotacyjną. Ciekawe czy ktoś inny tutaj posiada ciągnik z commonrailem i perkinsa wtedy można by porównac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v