Skocz do zawartości

Polecane posty

krystiam114    0

Witam mam zamiar kupic MF 3080. Bylem juz ogladac i gosciu nie mial akumlatora wiec przyniusl na odpalenie jakis stary. Moje pytanie jakiej mocy powinien byc aby sobie radzil ze swiecami i  mrozami w zime?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    485

140Ah ładnie pasuje . Choć z drugiej strony ten traktor przy -15 nie potrzebuje nawet świecy grzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Oj, byś się zdziwił, jak jest na starym typie ze stojącą pompą, to te akurat ciężko palą a już bez płomienicy to wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    259

jak pompa cieknie to się zgodzę. Te silniki potrzebują dobrego obrotu i faktycznie trybią. Te - 15 trzeba brać z przymrużeniem oka.
Urwało. Bo na warunki właśnie w okolicy -15 jest serwisowa puszka samostartu wożona w schowku przy dachu. Montujesz eter w dozowniku i dopiero odpalasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    213

Panowie poczytajcie trochę co robi samostart z silnikiem. Lepiej kup większy akumulator lub dwa mniejsze ( oryginalnie takie wychodziły na specjalne rynki z szybkoobrotowym rozrusznikiem), sprawny rozrusznik i świeca płomieniowa. To spokojnie wystarczy. Jeśli nadal nie pali to sprawdź sprężanie i układ paliwowy. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    213

Zdziwiłbyś się co robi samostart. 

Jeśli dużo użytkujesz zimą ciągnik to zamontuj grzałkę płynu. Łatwo odpali i od razu równiej pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    462

Problem z samostartem jest taki że ktoś na ulotce napisał aby wtryskiwać go bezpośrednio w kolektor ssący. jeżeli będziemy pryskać we wlot do filtra inaczej rozkłada się ilość zasysanego czynnika. Przy pryskaniu w kolektor gro czynnika przyjmie cylinder który jest suwie  ssania. No i mamy bombę nad jednym z tłoków. Efekt może być jak na zdjęciu wyżej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

problem z samostartem jest taki że wogóle trzeba ostrożnie dawkować i nie zalewać nim filtra tylko wtrysnać dawkę i uruchamiać....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
    • Przez pawelus
      Witam . Posiadam ciągnik Massey  Ferguson 3080 .
      Problem dotyczy przedniego napedu . Mianowicie ma luz na zawieszeniu mostu z przodem ciągnika . 
      Widoczne podczas ruszania na załączonym napędzie , Most przechyla sie delikatnie do przodu lub tyłu .
       
      Pytanie dotyczy : Jak zlikwidować ten luz bo nie chce żeby ukręciło wałek od napędu . ?
       
      Można wykonać naprawe we własnym zakresie czy trzeba  coś wytaczac na tokarkach ?
       
      Czekam na jakieś wskazówki  . Dziękuje
    • Przez bogdan815
      witam ponownie i znowu proszę o pomoc
      zapowietrzyły mi się hamulce, może ktoś wie jak je się odpowietrza chodzi o model MF 3645
      z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.