Skocz do zawartości

Polecane posty

krystiam114    0

Witam mam zamiar kupic MF 3080. Bylem juz ogladac i gosciu nie mial akumlatora wiec przyniusl na odpalenie jakis stary. Moje pytanie jakiej mocy powinien byc aby sobie radzil ze swiecami i  mrozami w zime?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    522

140Ah ładnie pasuje . Choć z drugiej strony ten traktor przy -15 nie potrzebuje nawet świecy grzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Oj, byś się zdziwił, jak jest na starym typie ze stojącą pompą, to te akurat ciężko palą a już bez płomienicy to wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    302

jak pompa cieknie to się zgodzę. Te silniki potrzebują dobrego obrotu i faktycznie trybią. Te - 15 trzeba brać z przymrużeniem oka.
Urwało. Bo na warunki właśnie w okolicy -15 jest serwisowa puszka samostartu wożona w schowku przy dachu. Montujesz eter w dozowniku i dopiero odpalasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    227

Panowie poczytajcie trochę co robi samostart z silnikiem. Lepiej kup większy akumulator lub dwa mniejsze ( oryginalnie takie wychodziły na specjalne rynki z szybkoobrotowym rozrusznikiem), sprawny rozrusznik i świeca płomieniowa. To spokojnie wystarczy. Jeśli nadal nie pali to sprawdź sprężanie i układ paliwowy. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

to bezpośredni wtrysk - komór mu nie popsuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    227

Zdziwiłbyś się co robi samostart. 

Jeśli dużo użytkujesz zimą ciągnik to zamontuj grzałkę płynu. Łatwo odpali i od razu równiej pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

jednak myślę że dużo zależy kto go używa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    529

Problem z samostartem jest taki że ktoś na ulotce napisał aby wtryskiwać go bezpośrednio w kolektor ssący. jeżeli będziemy pryskać we wlot do filtra inaczej rozkłada się ilość zasysanego czynnika. Przy pryskaniu w kolektor gro czynnika przyjmie cylinder który jest suwie  ssania. No i mamy bombę nad jednym z tłoków. Efekt może być jak na zdjęciu wyżej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

problem z samostartem jest taki że wogóle trzeba ostrożnie dawkować i nie zalewać nim filtra tylko wtrysnać dawkę i uruchamiać....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.