Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ma ktos z was w swoim zetorze zmontowany zegarowy wskaźnik oleju, jeśli tak to jakie trzymaja wam ciśnienie, takie same na różnych obrotach czy może inne??

Opublikowano

Przed remontem wstawiłem sobie taki od 380 czy cuś + przewód i na kierunku wisi :):) . Więc najwyższe ciśnienie to 3 i więcej nie idzie gdzieś tak od średnich obrotów a najniższe :) niepamiętam. W sobotę zobaczę jak niezapomnę

Opublikowano

głównie to chodzi mi oto czy ciśnienie oleju powinno być stałe przy różnych obrotach silnika czy powinno się zmieniać według obrotów, w 30 mam takowy wskaźnik i nie ważne jakie obroty to zawsze trzyma to samo ciśnienie a w zetorach to nie wiem i chciałbym się coś o tym dowiedzieć??

Opublikowano

NO i nie sprawdziłem dokładnie ale do 3 dochodzi max a najmniej to wyszło 2 ale obroty nie były najniższe, a co do 330 to miałem max 4 ale przy małych obr to 2-3 niepamiętam ale napewno nie utrzymywało sie takie same na różnych obrotach.

Opublikowano

jak miałes 1.5 atm cisnienia na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku to czeka cie remont tez miąłem male cisnienie i oszczedziłem sobie wymiane walu przez kupno nowej pompy

Opublikowano

hej, mam pytanie jakie powinno byc cisnienie oleju na zimnym i rozgrzanym silniku?

zaczeły się u mnie schody, wszystko od wymienienia czujnika od oleju-tzn. był dobry przełożyłem do c-330 i juz nie chciał chodzic nigdzie.

kupiłem dwa nowe (oba od mf255 innych nie było :) ) w 330 jest niby OK a w zetorze nie-na zimnym lubi sie przyswiecic na małych obrotach a na ciepłym gasnie dopiero powyzej 1400obr-zgroza !

 

dodam ze na tym czujniku co bym wczesniej w zetorze na zimnym sie nigdy nie swiecił, dopiero po kilku godzinach cięzkiej orki swieciło się przy 500-600 obr. podobno te czujniku od mf są lipne albo poprostu nie pasują do zetora? dodam ze zetor odmą nie dmucha, oleju nie wziął ani kropli, ma siłe i ładnie warczy.

 

proszę o radę będę wdzięczny bardzo :)

 

p.s wiem ze manometr załatwił by sprawę ale nie mam :D

Opublikowano

tak jak piszesz manometr załatwiłby sprawę, i ci go proponuję założyć bo z tymi czujnikami to porażka teraz nieraz trzeba kilka sprawdzać zanim się na dobry trafi, my mamy we wszystkich sprzętach manometry i n ie ma już problemu z tymi czujnikami

Opublikowano

W moim ferdku kontrolka "świrowała", kupiliśmy manometr i okazało się ,że wszystko jest w porządku , to nie jest droga inwestycja ,a ułatwia pracę, no i wiesz jakie masz ciśnienie w silniku. Spokojnie zmieścisz się w 100 zł licząc licznik i wszystkie pierdoły potrzebne do montażu.

W moim ferdzeju mam identyczny zamontowany , super sprawa http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/13001

Opublikowano

jechałem teraz trase 30km i kontrolka się swieci intensywnie do 1400 obr a powyzej leciutko widac jak "łypie".

nie mam juz głowy co to moze byc, przekręciłem inny czujnik od 330 i teraz jest całkiem inaczej-swieci sie do 900obr powyzej juz nie, cos mi sie wydaje ze z tymi czujnikami nie dojdzie do ładu.

 

trzeba kupic orginalny zetorowski czujnik tylko nie wiem czy dostane taki w sklepie.

W moim ferdku kontrolka "świrowała"

samczyk co dokładnie odwalała ta kontrolka? tez swieciła?

 

a i jeszcze jedno-przeciez gdyby ona łypała przy 2000obr tak na prawde to juz chyba dawno silnik by sie zatarł? a on idealnie na obroty wkręca a dzwięk to poezja :D

ojciec juz marudzi ze silnik trzeba robic :)

Opublikowano

Świeciła się "kiedy jej się to podobało" (ja tych czasów nie pamiętam bo to dawno było i wiem tyle co z przekazów ojca), nie ważne jakie były obroty i w jakiej temp. był silnik a dokładniej olej. Czasami mrygała ,a czasami zapalała się na dłuższą chwilę, różnie to z nią bywało. Kilka lat później trzeba było zrobić kapitalkę bo podczas orania , gdy silnik się zagrzał , ciśnienie oleju spadało prawie do 0 :D

http://www.agrofoto.pl/forum/MF-255-image107894.html Mój kokpit ferdzeja ,a w nim dodatkowe zegary (ciśnienia oleju też)

Opublikowano

Najlepiej będzie poszukać byle jakiego manometru może być od ciężarówki, ciężkich zetorów/ursusów i sprawa sie wyjaśni, zakładam że przewód od czujnika nigdzie nie jest przetarty i nie "masuje"

Opublikowano

Nie sądzę żeby to była wina silnika, sam napisałeś ,że zaczęło Ci się pierd... od wymiany czujnika. Chyba ,że już wcześniej Ci się zapalała, z dnia na dzień silnik nie mógł Ci "paść", najwyżej pompa oleju mogła się popsuć , ale nie wydaje mi się .

Opublikowano

dzwoniłem do Kalisza i tam siedzi jakiś frajer co odbiera te telefony-z łaską mi powiedział ze trzeba pisać jakies zamówienie-jak sie zapytałem czy nie da sie tego zamówic telefonicznie to ani w 5 ani w 10 coś tam powiedział więc wywnioskowałem ze nie da się :D

albo musze gnac do mireksu na Lublin albo mam jeszcze jedno koło ratunkowe.

Opublikowano

Na niektórych czujnikach jest taki punkt kropka lub strzałka i ona musi być na górze bo jak jest inaczej okręcony to źle pokazuje. Pójdę i zobaczę czy w 330 lub 3P to mam i ci foto zrobię

 

Kurcze aparat mi dygnął ale już ci mowie. Jak będziesz w sklepie z częściami to poproś o czujnik do C-360 3P. Taki duży Większy niż przy C-330 i powinien mieć taką kropkę na części (kanciatej) na którą nakładasz klucz. No i ta kropka musi być ustawiona do góry

 

Narysowałem jak to powinno wyglądać. Kropka jest wybita jakby dorniczkiem.

 

964e9900943dcde9m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v