Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

widziałem że jest wyciek od strony napędu bo z dołu jest taka zaślepka pod wałem i z niej wylatuje olej.pierścieniami by nie brał 5 litrów oleju na dzień pracy a u mnie tak jest więc obstawiam że to poszedł uszczelniacz na wale.

Opublikowano

najprawdopodobniej uszczelniacz na wale. a co do separatora czyli tak zwany drugi bęben młócący z bijakami ,świetna sprawa .mam NH 8050 i świetnie się sprawuję,wszystko wymłaca bez żadnego problemu:)

 

silnik deutza -bardzo dobre silniki ale zazwyczaj montowane do tych mniejszych modeli 133,-1530 gdzie potrzeba mniejszej mocy i kombajn tyle nie musi przerabiać, ogólnie bardzo wytrzymałe silniki, mam znajomego co ma NH 133 z tym własnie silnikiem i chodzi bez zarzutów już 7 lat tylko że ma małe gospodarstwo.

Opublikowano

Witam.

Posiadam kombajn new holland 1530 z silnikiem deutz fahr chłodzony powietrzem. Mam mały dylemat co do czujnika temperatury nie ma on żadnego termometru tylko czujnik w głowicy i kontrolka w kabinie. Wszystkie kontrolki po włączeniu zapłonu świecą ( ładowanie i smarowanie) a od temperatury nie świeci.

Moje pytanie brzmi czy powinna świecić po przekręceniu zapłonu czy tylko i wyłącznie na odpalonym jak przekroczy temperature?

Dotykając kabelkiem od czujnika do masy świeci sie kontrolka, myślałem że to czujnik (210zł) wymieniłem i dalej to samo.

Proszę o pomoc.

I czy jest jeszcze możliwość podpięcia jakiegoś czujnika ze wskaźnikiem?

Opublikowano (edytowane)

A widziałeś gdzieś kontrolke temperatury zapalającą sie po włączeniu zapłonu? powinna zapalić sie po przekroczeniu 90-100 st.C (tak mi sie wydaje , nie wiem do jakiej temp. powinny rozgrzewać sie silniki chłodzone powietrzem).

Edytowane przez detom
Opublikowano

Czy rozbierał ktoś napęd kosy (potoczne zwany Schumacherem). Widzę że pojawił się luż w skarajnych położeniach widełek. Ciężko to rozebrać?

Opublikowano

Witam.

Koledzy jak u was z ciśnieniem oleju w nh 1530,? Jakie oleje silnikowe lejecie? Ja posiadam silnik deutz fahr chłodzony powietrzem może ktoś posiada też taki i zechciał by podzielić sie umiejętnościami.

?

Opublikowano

u mnie po remoncie silnika,tzn.szlif wału i wymiana panewek ciśnienie 8 na wskaźniku.Silnik forda zalałem elfem 15w-40.czekam jeszcze na uszczelniacz przekładni schumachera i w polę mogę wyruszać.

Opublikowano

żeby tam się dostać najpierw to trzeba odjechać całym gardzielem :) jak to zrobisz to potem wyjęcie klepiska nie będzie kłopotem ,będziesz miał dostęp i napewno szybko wymontujesz klepisko.

Opublikowano

Witam,no nie każdy ma takie możliwości aby fadromą ,ale ja zdejmowałem to powiem że czterech chłopa bez problemu odłączy i podłączy z powrotem, ja takim sposobem zakładam,a z sąsiadami po dobrym browarku przed i po, i chętnie pomagają aż miło :D Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

jak zdjąć koło pasowe po (przy silniku po prawej stronie) na dwa paski klinowe napedzajace alternator i wiatrak w silniku 1530clayson. chłodzony powietrzem 6cyl. silnik: deutz

 

Jest tam śruba na klucz 34bodajże i za nic drgnie a moze gwin tak jest w inna strone niz zwyczajne?

 

edit.

Juz odkreciłem jest małe ale otóż to koło pasowe jest jakieś dziwne tzn. jest połączone poprzez gume z takim stalowym talarkiem (tak jakby jakaś przeciw waga) jarazie aby dokończyć żniwa zamierzam dojechac bez tego "talarka stalowego" i czy nie powstana kolejne powkłania i za co odpowiada dokładniej ta szajba zespolona tą gumą ze stalowym talarkiem.

Edytowane przez janczar810

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilost
      Witam może ktoś coś o new Holland seria Tf czy Deutz Topliner głównie zboże i qq
    • Przez ramzesss
      prosił bym o wskazanie róznic miedzy tymi modelami ( są one 5 klawiszowe na dwóch bębnach) czym się różnią te modele bo nie ma informacji. Proszę o pomoc
      może ktoś posiada taką maszynę to niech się wypowie czy to warte uwagi względem tx64
    • Przez renovoltage
      Czy podczas pracy silnika bez włączonej sieczkarni powinien grzać się ten wałek od elektrosprzęgła  przez co i łożysko na zdjęciu, łożysko świeżo wymienione, temperatura jest wysoka że nie można złapać, najcieplejszy jest wałek z tej strony, od strony drugiego łożyska jest normalnie


    • Przez nojsze
      Witam wszystkich, 
      mam problem z NH TX 64 po załączeniu młocarni przestaje działać podnoszenie opuszczanie hedera, bez włączonego zespołu omłotowego wszystko działa .
      - oddałem alternator do naprawy - ładuje 13,8-14,5
      Proszę o pomoc.
    • Przez mate2132
      Witam mam taki problem z kombajnem Nh tx66  że prędkość  jazdy na 4 biegu pełnym gazie mam 18,5 km/h a gdy włączę młocarnie kombajn jedzie dużo szybciej bo 27km/h czy miał ktoś taki przypadek ? Czy da się to zmienić żeby jechać te 27 ale bez załączonej młocarni ? Kombajn z 1995r .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v