jaco512

New Holland 1530

Polecane posty

turion23    32

widziałem że jest wyciek od strony napędu bo z dołu jest taka zaślepka pod wałem i z niej wylatuje olej.pierścieniami by nie brał 5 litrów oleju na dzień pracy a u mnie tak jest więc obstawiam że to poszedł uszczelniacz na wale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomall1991    1

najprawdopodobniej uszczelniacz na wale. a co do separatora czyli tak zwany drugi bęben młócący z bijakami ,świetna sprawa .mam NH 8050 i świetnie się sprawuję,wszystko wymłaca bez żadnego problemu:)

 

silnik deutza -bardzo dobre silniki ale zazwyczaj montowane do tych mniejszych modeli 133,-1530 gdzie potrzeba mniejszej mocy i kombajn tyle nie musi przerabiać, ogólnie bardzo wytrzymałe silniki, mam znajomego co ma NH 133 z tym własnie silnikiem i chodzi bez zarzutów już 7 lat tylko że ma małe gospodarstwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dril    0

wiatam zna ktos moze rozmiar paska klinowego dwustronnego do nh 1540 i gdzie go mozna dostac

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lucas9393    0

Witam.

Posiadam kombajn new holland 1530 z silnikiem deutz fahr chłodzony powietrzem. Mam mały dylemat co do czujnika temperatury nie ma on żadnego termometru tylko czujnik w głowicy i kontrolka w kabinie. Wszystkie kontrolki po włączeniu zapłonu świecą ( ładowanie i smarowanie) a od temperatury nie świeci.

Moje pytanie brzmi czy powinna świecić po przekręceniu zapłonu czy tylko i wyłącznie na odpalonym jak przekroczy temperature?

Dotykając kabelkiem od czujnika do masy świeci sie kontrolka, myślałem że to czujnik (210zł) wymieniłem i dalej to samo.

Proszę o pomoc.

I czy jest jeszcze możliwość podpięcia jakiegoś czujnika ze wskaźnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
detom    18

A widziałeś gdzieś kontrolke temperatury zapalającą sie po włączeniu zapłonu? powinna zapalić sie po przekroczeniu 90-100 st.C (tak mi sie wydaje , nie wiem do jakiej temp. powinny rozgrzewać sie silniki chłodzone powietrzem).

Edytowano przez detom

Jeśli pomogłem kliknij lajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lonski    1

Czy rozbierał ktoś napęd kosy (potoczne zwany Schumacherem). Widzę że pojawił się luż w skarajnych położeniach widełek. Ciężko to rozebrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    32

ja w tamtym roku rozbierałem bo mi zerwało klina na widełkach i wymieniałem na nowe i żadnej tam filozofii nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomall1991    1

też miałem przyjemność rozbierać ta przekładnie, nie jest to skomplikowane,tak samo jak wyzej kolega tez mi obcielo kilna i naprawiłem to bez wiekszego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lucas9393    0

Witam.

Koledzy jak u was z ciśnieniem oleju w nh 1530,? Jakie oleje silnikowe lejecie? Ja posiadam silnik deutz fahr chłodzony powietrzem może ktoś posiada też taki i zechciał by podzielić sie umiejętnościami.

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    32

u mnie po remoncie silnika,tzn.szlif wału i wymiana panewek ciśnienie 8 na wskaźniku.Silnik forda zalałem elfem 15w-40.czekam jeszcze na uszczelniacz przekładni schumachera i w polę mogę wyruszać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

witajcie

Mam pytanie odnośnie 1530 a wiec mówi sie ze wiele cześći pasuje do niego od BIZONA a czy klepisko również ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1080

Młocarnia w Bizonie ma 128cm szerokości a w 1530 ok.102cm, więc trzeba będzie kombinować z klepiskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomall1991    1

żeby tam się dostać najpierw to trzeba odjechać całym gardzielem :) jak to zrobisz to potem wyjęcie klepiska nie będzie kłopotem ,będziesz miał dostęp i napewno szybko wymontujesz klepisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

macie jakies patenty aby sprawnie oddzielic gardziel i pozniej jakos to spowrotem zamocowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Globus    10

Mi sąsiad w moim NH 1550 ściągał fadromą, (widlakiem do palet)

dobry i szybki sposób;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    81

Witam,no nie każdy ma takie możliwości aby fadromą ,ale ja zdejmowałem to powiem że czterech chłopa bez problemu odłączy i podłączy z powrotem, ja takim sposobem zakładam,a z sąsiadami po dobrym browarku przed i po, i chętnie pomagają aż miło :D Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

a powiedzcie mi jeszcze jak go ustaiwacie na poszczególne zboza tak mniej wiecej dolne i górne sito

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

jak zdjąć koło pasowe po (przy silniku po prawej stronie) na dwa paski klinowe napedzajace alternator i wiatrak w silniku 1530clayson. chłodzony powietrzem 6cyl. silnik: deutz

 

Jest tam śruba na klucz 34bodajże i za nic drgnie a moze gwin tak jest w inna strone niz zwyczajne?

 

edit.

Juz odkreciłem jest małe ale otóż to koło pasowe jest jakieś dziwne tzn. jest połączone poprzez gume z takim stalowym talarkiem (tak jakby jakaś przeciw waga) jarazie aby dokończyć żniwa zamierzam dojechac bez tego "talarka stalowego" i czy nie powstana kolejne powkłania i za co odpowiada dokładniej ta szajba zespolona tą gumą ze stalowym talarkiem.

Edytowano przez janczar810

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MirekIzdebski
      Cześć wszystkim, mam problem ze swoim fordem 6640 data produkcji i pierwszej rejestracji to 23.081993r.
      Podczas jazdy, nie ważne czy z obciążeniem czy bez skrzynia sama zrzuca biegi w dół z 8 na 7 i tak dalej aż do 5 biegu. I na zakresie 1-4 jest tak samo. Jak zacznie zrzucać to czasami nie mogę wbić większego biegu tak jak by brak reakcji na przycisk. Albo się zablokuje na 4 biegu  i nie mogę zrzucić w dół na mniejszy, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest na 1 biegu. Jak myślicie to wina w elektronice czy bardzie leży po stronie mechanicznej ??? Jeżeli źle umieściłem temat to proszę o przeniesienie.
    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez kwiapa
      Witam Mam problem ze zmianą prędkości obrotowej bębna młócącego bo tarcze koła na bębnie nie chcą się schodzić do końca Przez co nie można zastosować minimalnych obrotów. Raz kiedyś tam czyściłem je wewnatrz i pracowały prawidłowo, ale teraz drugi raz sytuacja się powtórzyła, a żeby rozebrać ten mechanizm trzeba zdejmować koło i w sumie to z pół dnia roboty czy macie podobny problem w swoich kombajnach?
    • Przez Splendor
      Witam
      pojawia się i znika kod jak w tytule e0259-04
      poproszę o rozszyfrowanie błędu oraz poradę jak to naprawić
      pozdrawiam
    • Przez szczewko
      chciałbym aby wypowiedziały sie osoby które użytkują kombajny tej serii lub cos słyszeli na ich temat.chodzi mi o wydajność,awaryjnosc itp.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj