jaco512

New Holland 1530

Polecane posty

turion23    1

widziałem że jest wyciek od strony napędu bo z dołu jest taka zaślepka pod wałem i z niej wylatuje olej.pierścieniami by nie brał 5 litrów oleju na dzień pracy a u mnie tak jest więc obstawiam że to poszedł uszczelniacz na wale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomall1991    1

najprawdopodobniej uszczelniacz na wale. a co do separatora czyli tak zwany drugi bęben młócący z bijakami ,świetna sprawa .mam NH 8050 i świetnie się sprawuję,wszystko wymłaca bez żadnego problemu:)

 

silnik deutza -bardzo dobre silniki ale zazwyczaj montowane do tych mniejszych modeli 133,-1530 gdzie potrzeba mniejszej mocy i kombajn tyle nie musi przerabiać, ogólnie bardzo wytrzymałe silniki, mam znajomego co ma NH 133 z tym własnie silnikiem i chodzi bez zarzutów już 7 lat tylko że ma małe gospodarstwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dril    0

wiatam zna ktos moze rozmiar paska klinowego dwustronnego do nh 1540 i gdzie go mozna dostac

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lucas9393    0

Witam.

Posiadam kombajn new holland 1530 z silnikiem deutz fahr chłodzony powietrzem. Mam mały dylemat co do czujnika temperatury nie ma on żadnego termometru tylko czujnik w głowicy i kontrolka w kabinie. Wszystkie kontrolki po włączeniu zapłonu świecą ( ładowanie i smarowanie) a od temperatury nie świeci.

Moje pytanie brzmi czy powinna świecić po przekręceniu zapłonu czy tylko i wyłącznie na odpalonym jak przekroczy temperature?

Dotykając kabelkiem od czujnika do masy świeci sie kontrolka, myślałem że to czujnik (210zł) wymieniłem i dalej to samo.

Proszę o pomoc.

I czy jest jeszcze możliwość podpięcia jakiegoś czujnika ze wskaźnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
detom    18

A widziałeś gdzieś kontrolke temperatury zapalającą sie po włączeniu zapłonu? powinna zapalić sie po przekroczeniu 90-100 st.C (tak mi sie wydaje , nie wiem do jakiej temp. powinny rozgrzewać sie silniki chłodzone powietrzem).

Edytowano przez detom

Jeśli pomogłem kliknij lajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lonski    1

Czy rozbierał ktoś napęd kosy (potoczne zwany Schumacherem). Widzę że pojawił się luż w skarajnych położeniach widełek. Ciężko to rozebrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

ja w tamtym roku rozbierałem bo mi zerwało klina na widełkach i wymieniałem na nowe i żadnej tam filozofii nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomall1991    1

też miałem przyjemność rozbierać ta przekładnie, nie jest to skomplikowane,tak samo jak wyzej kolega tez mi obcielo kilna i naprawiłem to bez wiekszego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lucas9393    0

Witam.

Koledzy jak u was z ciśnieniem oleju w nh 1530,? Jakie oleje silnikowe lejecie? Ja posiadam silnik deutz fahr chłodzony powietrzem może ktoś posiada też taki i zechciał by podzielić sie umiejętnościami.

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

u mnie po remoncie silnika,tzn.szlif wału i wymiana panewek ciśnienie 8 na wskaźniku.Silnik forda zalałem elfem 15w-40.czekam jeszcze na uszczelniacz przekładni schumachera i w polę mogę wyruszać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

witajcie

Mam pytanie odnośnie 1530 a wiec mówi sie ze wiele cześći pasuje do niego od BIZONA a czy klepisko również ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    75

Młocarnia w Bizonie ma 128cm szerokości a w 1530 ok.102cm, więc trzeba będzie kombinować z klepiskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomall1991    1

żeby tam się dostać najpierw to trzeba odjechać całym gardzielem :) jak to zrobisz to potem wyjęcie klepiska nie będzie kłopotem ,będziesz miał dostęp i napewno szybko wymontujesz klepisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

macie jakies patenty aby sprawnie oddzielic gardziel i pozniej jakos to spowrotem zamocowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Globus    5

Mi sąsiad w moim NH 1550 ściągał fadromą, (widlakiem do palet)

dobry i szybki sposób;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    66

Witam,no nie każdy ma takie możliwości aby fadromą ,ale ja zdejmowałem to powiem że czterech chłopa bez problemu odłączy i podłączy z powrotem, ja takim sposobem zakładam,a z sąsiadami po dobrym browarku przed i po, i chętnie pomagają aż miło :D Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

a powiedzcie mi jeszcze jak go ustaiwacie na poszczególne zboza tak mniej wiecej dolne i górne sito

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

jak zdjąć koło pasowe po (przy silniku po prawej stronie) na dwa paski klinowe napedzajace alternator i wiatrak w silniku 1530clayson. chłodzony powietrzem 6cyl. silnik: deutz

 

Jest tam śruba na klucz 34bodajże i za nic drgnie a moze gwin tak jest w inna strone niz zwyczajne?

 

edit.

Juz odkreciłem jest małe ale otóż to koło pasowe jest jakieś dziwne tzn. jest połączone poprzez gume z takim stalowym talarkiem (tak jakby jakaś przeciw waga) jarazie aby dokończyć żniwa zamierzam dojechac bez tego "talarka stalowego" i czy nie powstana kolejne powkłania i za co odpowiada dokładniej ta szajba zespolona tą gumą ze stalowym talarkiem.

Edytowano przez janczar810

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekw123
      Witam. Mam problem z kombajnem. Wyskakuje mi błąd e 1554- 03 "wtryskiwacz cylindra"
      Wie moze ktos co jest nie tak?

    • Przez KamilTRV
      Witam, mam pytanie do posiadaczy kombajnu Cx5.80/6.80. Problem jest taki, że jeśli jadę po prostej nawierzchni ok.4km/h kombajn dostaje obciążenie silnika 110-130%. Zauważyłem, że kiedyś ubywało więcej. Kto wie czy to jest ADBLUE albo coś innego ?
    • Przez adamnew86
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem kombajnu new holland 8060 i przyszła pora na przegląd maszyny, mam problem z przekładnią kątową podajnika zbożowego po rozebraniu okazało się że kompletnie złóżyły się tryby, teraz po kupnie nowych przyszła pora na składanie wszystkiego czy ktoś mógłby wspomuc mnie swoją wiedzą i powiedzieć w jaki sposób to poskładać nie wiem w jakiej odległości ustawić małą zębatkę na wałku od kołnierza który jest wytoczony na wałku chcę to zrobić dobrze bo części dość drogie i nie chciałbym czegoś spaprać z góry dziękuje za pomoc?
    • Przez szczewko
      chciałbym aby wypowiedziały sie osoby które użytkują kombajny tej serii lub cos słyszeli na ich temat.chodzi mi o wydajność,awaryjnosc itp.
    • Przez Waldi1601
      Witam wszystkich. Kombajn New Holland 8030 problem z gasnącym silnikiem, mianowicie problem był w ubiegłym roku wiec cały układ paliwowy był naprawiony, pompa w regeneracji, nowe wszystkie filtry i pompka membranowa również, założyłem nawet zaworek zwrotny przed pompka zasilającą  i raz na jakiś czas zgaśnie podczas pracy ale co dziwne paliwo w filtrach jest tylko pompa się zapowietrza  co to za przyczyna??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj