Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Niby taka "drobnostka" a tyle szkody może narobić.

Tobie Sylwek też cuda sie działy po zalaniu tego płynu ,niestety zdarza sie najlepszym :ph34r:.Dobrze przepłucz układ ze starego płynu. Można zalać zwykły R3 taki mam w c 360 i jest dobrze.

Pewnie wielu z was wlała ten płyn nieswiadomie :P ,bo i nawet w instrukcji ciagnika taki zalecają, ale to ze 30 lat temu to by się zgadzało.

Edytowane przez Radekk
Opublikowano

Ale kurcze zawsze na tym płynie jeździłem i od zapowietrzenia (wymiana łożyska w zwolnicy) nie doszedłem z nimi ładu (fak hamowały przez jakiś czas porządnie ale za niedługo jakaś anomalia wyszła). Jak będę robił hamulce AGAIN to muszę zalać innym płynem. Dzięki Koledzy ! ;)

Opublikowano

wlasnie zdjecie tego preta od recznego pomaga, wiem ze kiedys byly z tym problemi i byl wywalony, przy remoncie go zalozylem ale dalej trzymaly wiec odpialem z tej dzwigni i lata az milo, ale dlaczego trzyma nie mam pojecia :blink:

Opublikowano (edytowane)

Witam

Zrobiłem sobie remont hamulców i wszystkie części poza prawym bębnem dałem nowe.

I teraz w czasie jazdy prawe koło niemiłosiernie piszczy, a przy hamowaniu piszczy prawa strona. Bęben był w miarę dobry, dlatego go zostawiłem.

Hamulce jak żyleta.

Dotrze się to w końcu i będzie cicho czy musi być nowy bęben?

 

Druga sprawa to, że nie da się wcisnąć blokady układu różnicowego.

Przed włożeniem zwolnicy wszystko działało, a po włożeniu blokada stoi i nie da się wcisnąć.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to, przekoszenie się elementu blokady na półosi, ale nie wiem czy jest taka możliwość.

Chciałem sobie blokadę na dźwignię ręcznego zrobić a tu zonk, bo nie chodzi.

Co mogło się stać, czy tylko dowiem się jak zdejmę zwolnicę?

Edytowane przez kzarczyn
Opublikowano (edytowane)

Witam. Ja mam problem taki że po naciśnięciu pedału hamulca pompuje płyn tylko na jedno koło. Na zdjęciu kolorem czerwonym jest zaznaczony korek, którym płyn się nie wydostaje. Korek 'zielony' działa prawidłowo. gallery147727333994.jpg

Edytowane przez jaca634
Opublikowano

Witam, będę pierwszy raz robił hamulce w c360. Chcę się dowiedzieć na co uważać przy ściąganiu zwolnic i pochwy,i czy poradzę sobie sam z tymi elementami pod względem ich ciężaru?

Co by to nie było jest do zrobienia ale mam nadzieję że ktoś może przybliży przyczynę: lewy hamulec śmiga bez zarzutu prawy zaś wpada do końca nie pomaga pompowanie, płynu nie ubywa. Pompa jest nowa. Po wymianie pompy pojeździło to ze 50mth i ciągnik kupiłem ja dla tego nie znam historii. Po 50 mth zaczęły się problemy.

Opublikowano

@jaca634 masz zapowietrzona lub uszkodzona prawa pompke

@vanhool na poczatek zamien te dwa przewody na prawej pompce, jak wyzej na zdjeciu, jesli zacznie hamowac prawe a lewe prezestanie masz problem z pompka jak kolega wyzej

 

polecam wam zmiane plynu na dot-4, nowe gumowe elementy nie wytrzymuja na plynie DA1

Opublikowano

Makabra z tymi dzisiejszymi czciami stare hamulce wytrzymały kilkanaście lat

a dzisiaj 2 godziny w polu i pościł nowy zetorowski cylinderek

 

Dopiero dzisiaj to rozebrałem i wygląda to tak ,puściła jedna strona druga trzyma

 

okazało sie że tam gdzie puściło tłoczek ma luz

wyjąłem oba i zmierzyłem ten który pościł jest cieńszy o 4 setki , wewnętrznego otworu nie miałem czym zmieżyć

Opublikowano

Witam. Mam problem tego typu: przy wymieniłem z lewej strony szczęki, cylinderek, przewód hamulcowy. Pompek nie wymieniałem, przy odpowietrzaniu cieknie mi z włącznika świateł stop. Cieknie centralnie z pod tego plastiku z którego wystają wtyki. trzeci włącznik nie wytrzymał odpowietrzania, czy kupiłem po prostu słaby włącznik?? Czy robię coś źle?? Po stwardnieniu pedału upuszczam płynu z lewego cylinderka, prawe nie jest zapowietrzone.

Opublikowano

Z doświadczenia mogę powiedzieć że nie kupi lepszego czujnika bo nie dobrych producentów zwłaszcza czujników. Sprzedaję tego multum, tylko dlatego że są wadliwe, no nic po prostu takie tylko są.

Jeszcze uwaga do postówgucik131 i Rade nie wygadujcie takich głupot o DOT-4 bo to płyn uniwersalny mieszalny z innymi stosowany głównie w samochodach jak i ciągnikach rolniczyiech. Gwarantuje że nic nie rdzewieje. Po DA1 idą uszczelki

Opublikowano

mnie na dot4 strasznie tłoczki pordzewiały. nie wiem na 100 % czy to od tego , ale gdzieś kiedyś przeczytałem iż to płyn na wysokie temp i że jak się mało hamulcy używa to powoduje korozje . Więc nie wiem czy to bzdury. w sklepie z częściami to i ja pracowałem, ba nawet w hurtowni i sklepie.

Opublikowano

Co do czujników to już dawno zrezygnowałem z tego czujnika ćiśnieniowego,bo już nerwów nie miałem,co chwila i zepsuty . Założyłem od fiata 126p normalny włącznik mechaniczny, zamocowałem tak aby pasował dospawałem kawałek blaszki do pedału tak aby naciskała jak hamulec puszczony i po problemie.Można założyć dowolny inny włącznik byle łatwo było go zamocować i podziała długie lata.

 

@ursus55 napisz jakie głupoty napisałem na temat płynu Dot-4 ,bo albo tego nie widzę ,albo ty masz problem z czytaniem i rozumieniem tekstu.

Opublikowano

A takie że się zgadzasz na temat DOT4 że się nie nadaje a to bzdura bo sam mam zalane 355 na DOT4 nie pamiętam jak długo a klientom też od kupy lat go sprzedaje i jeszcze nic takiego nie słyszałem że mu zardzewiało. Płyn ma takie właściwości że nie ma prawa nic zardzewieć chyba że może masz zalane piwem bo wtedy też hamulce działają ha ha. :)

Opublikowano

sprzedajesz, a nie jeździsz to różnica. ja biore to z życia w 1222 co roku tłoczki wymieniam, a miałem dot 4 w 360 mam r3 i jest ok. może to moje postrzeżenie, Ale mnie się tak stało kilka razy i zmieniłem na r3 zobaczę jak będzie teraz

Opublikowano

Jakbyś nie widział mam ciągnik i jeżdżę nim dużo i dobrze czytaj. Sprzedaję i jeżdżę i nie mam problemu najwyraźniej t jakiś zbieg okoloiczności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v