Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ta sprężyna jest od zaworu od przyczepy.Jak nie zapinasz przyczep to ją wypnij.Ja też mam wypiętą ale wożę w skrzynce i jak potrzeba to zakładam a potem ściągam.Leciutko hamulce działają.

Opublikowano

też wam tak ciężko ten zawór chodzi ja mam nowy niewiem czy to jest normalne ta sprężyna prawie niedaje go rady ruszyć może przy ciśnieniu lżej chodzi boje sie że mi te mocowanie ze skrzyni sie wyrwie

Opublikowano

Ja w swoim 3P wywaliłem sprężynę od nożnych hamulców i w jej miejsce wstawiłem łańcuszek podłączony do uchwytu zaworu od ręcznego który sporo lżej chodzi. W efekcie cały czas działają mi pneumatyczne i hydrauliczne hamulce ale nożne działają ze 2 razy lżej niż w oryginale. Trzeba dodać ze jak się w ogóle odłączy zawór pneumatyczny i nie będzie się go długo używać to w środku tego zaworu w gumowym grzybku który jest stale dociśnięty robi się wgłębienie od tego docisku potem trzeba je zeszlifować na równo żeby znowu trzymał ciśnienie i gromadzi się woda przez którą koroduje sprężyna dociskająca grzybek i ciśnienie potem ucieka . U siebie mam na stałe podłączony zawór pneumatyczny już kilka lat działa bez naprawy. Jak zawór stale działa to wodę ciśnienie samo wyrzuci i grzybek tak szybko się nie zniszczy. U mnie wygląda to mniej więcej tak:

post-17223-0-89947100-1361269084_thumb.jpg

Opublikowano

W zaworze jest sprężyna ale nie wolno jej popuszczać bo ciśnienie samo by zawór otwierało.Zauważ jak masz włączoną sprężarkę to zawór pracuje lżej.Ja używam zaworu parę razy do roku ale jak nie mam przyczepy to wypinam bo w pracach polowych to noga od hamulców boli a tak leciutko dotykasz i hamuję.

Opublikowano (edytowane)

No tak. Ale ja zmieniłem na nową bo całkiem zgniła (ta co dociska grzybek) tamta druga była ok. Lżej pracuje bo grzybek popycha ciśnienie. A 3P to stety niestety cały czas jest włączona spężarka na jedno dobrze na drugie żle

Edytowane przez t25aaa
Opublikowano (edytowane)

Tu masz koło na sprzęgle do 3p i sprężarka nie musi chodzić cały czas.http://moto.allegro.pl/tarcza-przystawka-kolo-sprezarki-ursus-c-360-3p-i3040412961.html

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

Ale fajne :) tylko trochę za drogie.. Spoko że można wyłączyć sprężarkę ale znowu wtedy w zaworze hamulcowym i w reduktorze od butli będzie się gromadzić woda wiec moim zdaniem chyba się nie opłaca bo sprężarka to raczej się nie psuje, zawór można naprawić a reduktor jest drogi. Jak sprężarka chodzi to wodę wypryskuje z powietrzem to niech już sobie chodzi. Ewentualnie można by ją było wyłączać przy pracy na dużych obrotach np w orce lub koszeniu itp

Opublikowano

Reduktor 100 zł a sprężarka jak padnie koło 1000 zł ale jak raz na jakiś czas użyjesz sprężarki to się przewietrzy i nić się nie stanie a pół kucyka przybędzie na silniku.

Ja tam co jakiś czas załączę w swojej c 360 żeby polatała.

Opublikowano

Sprężąrke prosto naprawić jak ma smarowanie non stop to jedynie pierscionki lub z góry głowica moze pojsc a to tanie. U mnie w 3P od nowosci chodziła z15 lat az do momentu gdy przewod od smarowania sie czyms zapchał i sie zatarła gdyby nie ten przewód spokojnie do dzis by smigała.

Opublikowano (edytowane)

Koledzy co zrobić gdy kapie płyn z nowo przykręcona rurki hamulcowej która przykręcona jest do pompki hamulcowej w ursusie 360.

jak przykręcasz ten przewód zawsze musisz go spasować z pompką lub cylinderkiem te gniazdo w nim jest wypukłe a przewód jest taki wygnieciony wystarczy że go źle przyłożysz i mocno dokręcisz i przewód musisz obciąć przy grzybku na prosto i na nowo go wyrobić ja osobiście mam do takich przewodów taką maszynke do wyprasowania.

Jak dokręciłeś go mocno i dalej cieknie no to żle ci zaskoczył spróbuj go wykręcić , rurke przyłożyć do końca w pompce , a później wkręcić nakrętke ja tak osobiście robiłem i jest git

Edytowane przez heniek47150
Opublikowano (edytowane)

A ja panowie mam taki problem...Mam w 60tce założone coś nie tak skoro gubi ciśnienie w prawym kole..gdzie w lewym trzyma dobrze...otóż jest taka sytuacja że założona jest taka oto pompka hamulcowa długa jak ta http://www.sklep-gre...s_id/8437��jest też 2ga założona taka lecz jest wkręcony w nią "łącznik czujnika stop". I właśnie jest problem z utrzymaniem ciśnienia w obu kołach..dodam że w pierwszej pompce są wkręcone dwa przewody które idą w stronę obu kół....I moje pytanie jest takie co zrobić aby wyrównać ciśnienie w tym jakimś poplątanym układzie?? :lol: Czy jest potrzebne coś takiego http://www.sklep-gre...cts_id/20607��. A może ten układ jest połączony dobrze???. A i jeszcze jedno odpowietrzanie mało daje lewe koło hamuje tak aż gumę palić można a prawe trzeba pod pompować pedałem aby jakoś tam zahamowało. :mellow:post-10840-0-04927400-1362844915_thumb.jpg

Edytowane przez mateuszferguson
Opublikowano

Prawdopodobnie jedna z pompek nawala. Cofa się hydrol do zbiorniczka.

Wyrównywacz z drugiego linku stosuje się gdy masz założone dwie krótkie pompki. U ciebie wyrównywacz jest w tej długiej.

Niezbyt szczęśliwy patent. Na twoim miejscy rozebrał bym pompki. Nawet najmniejsze zużycie może być powodem niesprawności.

Opublikowano

A twój patent to zrobić jak najlepiej?? :) Zastosować małe pompki i ten oto wyrównywacz z linku?? Poprostu napisz mi co byś zrobił aby to działało możesz mi to zdj w paincie wybazgrolić co byś zmienił w tym układzie :)

Opublikowano

Cylinderki były robione 2 lata temu bodajże...hamulce były i to dobre ale zrobiło się jakieś małe kuku i prawa hamuje tak że trzeba tam ze dwa razy pedałem grzebnąć aby hamowała a lewa naciśnie sie to tak hamuje jak zaraz po naprawie

Opublikowano

Zamień przewody. jak razem ze zmianą przeniesie się niehamujące koło to masz winowajcę... pompka.

Jeśli nie korzystasz z hamulca na pojedyncze koła zostaw krótką pompkę i przez trójnik podłącz do niej oba hamulce prawy i lewy. Normalnie znalezienie usterki hamulców w tym ciągniku zajmuje mniej czasu niż ty poświęciłeś na pisanie.

Opublikowano

hamulce prawidłowo masz podłączone pompka długa czy dwie krótkie to niema znaczenia w c-355 miałem dwie krótkie plus dolny wyrównywacz tak samo działał jak ten co ty teraz masz w c-360 ostatnich wypustach montowali te typy co ty masz niby ulepszone to że musisz dwa razy naciś pedał to na 99% zapowietrzony układ

Opublikowano

widać że mała pompa przepuszcza płyn i ta duża pewnie też wymień je i na pewno będzie dobrze mi jak poszła mała pompka miałem hamulec tylko na lewe koło i zrobiłem na jedną małą pompkę

Opublikowano

Panowie to znowu ja :) najgorsze już za mną zostały założone nowe pompki ,ale znów problemik mam ;) odpowietrzałem z godz hamulce prawe koło elegancko odpowietrzone pedał trzyma i nie zanika(nie schodzi do podłogi) lewa już jest gorzej nie wiem czemu bawiłem się regulacją popychaczy te co są pod pedałami dało to że różnica w nacisku lewego od prawego pedała jest jakieś 5cm...a i lewe koło jest ciężej odpowietrzyć jak się zluzuje odpowietrznik potem trzeba dobrze nabić aby było jakieś hamowanie.Co robić w tym przypadku???Jest jakaś nieszczelność może??Bo chciałbym wyrównać tak aby lewe i prawe koło hamowało identycznie ale tak nie jest.Co robić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v