Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za pół roku to sprężyna raczej nie zgniła tylko jak już ktoś wcześniej napisał jest zawalone syfem.

Rozbierz zawór wyczyść i złóż z powrotem.Przed zamontowanie wyczyść butle bo inaczej problem będzie się powtarzać.

Opublikowano

Witam mam mianowice taki problem: Po naprawie całego układu hamulcowego w ursusue c360, praktycznie wszystko zostalo wymienione na nowe pompki zostaly załozone te czeskie niby lepsze ale co sie okazuje ze po uplywie niecalego roku pompki hamulcowe sie zacieraja.Gdy wymieniałem pierwszy raz te nowe pompki poprostu myslałem ze miałem pecha i trafiłem na szmelc lecz co sie okazuje ze znowu po uplywie niecałego roku ta sytuacja sie powturzyła i musiałem znowu je wymienc. Co moze byc przyczyna takiego zacierania pompek hamulcowych bo to jest chyba nie mozliwe ze dwa razy trafiłem na szmelc. boje sie ze poprostu one znow sie zatrzą.Acha wszystko to jest zalane płynem DOT-4

Opublikowano

Kupowałem do zetora pompki w Czechach i to samo się z nimi działo. Czesi wcale nie robią lepszych części. Trudno powiedzie co jest przyczyną. Nie jestem pewny co wtedy pomogło ale możliwe że zalanie innym płynem.

Opublikowano (edytowane)

No to musze znowu poczekac co sie z nimi stanie. Myśle że DOT-4 to dobry płyn hamulcowy,ale jak bym miał znowu za rok wymieniać te pompki to juz wole jeździc bez hamulców ile razy idzie wymieniać jedną a tą sama rzecz.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

Dot-4 jest dobry, ale do starszych samochodow!

do 60 lej r-3(zielony). Niema co kombinować płyn niby parametry ma lepsze ale pompki są w technice z przed 50 lat!

Edytowane przez antonio86
Opublikowano

To nie jest kwestia techniki tylko materiału z jakiego zrobione są uszczelnienia. W 4011 miałem miałem założoną zwykłą polską pompkę, tą krótką, rozdzielacz pod fotelem, zalane dot-3 i pompkę wymieniałem raz na 5 lat. Znajomemu wyrzuciłem tą długą, założyłem trójnik i do dziś ma hamulce jakich nie ma żaden oryginalny układ pompek w 60-ce. Jedyny minus to że nie ma rozdziału na koła, z którego i tak nigdy nie korzystałem.

Opublikowano

Gdy naprawiałem ten uklad hamulcowy to pierwszy raz zalałem ten uklad płynem r-3 i sie zatarły przy drugiej wymianie czyli za rok nalalem płynu DOT-4, i stało sie tak samo. To teraz naleje tego plynu DA-1 i zobacze co sie stanie ale wątpie że to płyn hamulcowy ma wpływ na zacieranie sie pompek. Jak ktos by mial jescze jakis pomysł to prosze pisać. Pozdrawiam:)

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej mówi często się przyciera wałek i jak będziesz wciskał sprzęgło to hamulec ręczny się zaciągnie. Po drugie z tymi hamulcami ręcznymi to jest różnie ja w ogóle taśmy od ręcznego wywaliłem:) bo nie były mi potrzebne

Opublikowano

Równiej i lżej hamują koła, krótka pompka ma większą trwałość niż długa z regulatorem. Jedną miałem w 4011 i nigdy nie było problemu z hamulcami, sąsiadowi przerobiłem na pojedynczą pompkę i do dziś bardzo sobie chwali.

Opublikowano

od X czau mamy w 60 płyn R3 i nie ma z pompkami problemu mielismy tez w pierwszym 3011 i teraz w 3011 tez mamy i wszystko gra a co do pompek tzn ilosci to lepsza jedna i ten rozdzielaczm iedzy nogami w 355 bede na dniach to zakładał:)

Opublikowano

Witam, czy przyczyna ciągłego grzania się hamulców może być krzywa półoś? Rozbierałemz Ojcem już kilka razy te hamulce a efekt ciągle jest ten sam, wymieniliśmy już cały układ przy prawym kole(bęben, cylinderek, pompkę, szczeki, przewód) i wydaje mi sie ze półoś jest minimalnie krzywa, po założeniu bębna i kręceniu zwolnica na"sucho" bez podłączenia słychać ze szczeki w jednym miejscu przycierają o bęben? Miał ktoś podobny przypadek? i inne pytanie, czy ktoś wie jak się wyjmuje tą półoś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v