Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie. Dałem jeszcze raz do sprawdzenia wtryski i okazało się że jeden był trefny... kopcenie jakby powoli ustawało ale mam takie inne pytanie. Jeśli ciągnik postoi i chcę go zapalić to zachowuje się jakby był zapowietrzony. Zapalić zapali bo mam nowe akumulatory i rozrusznik więc nie ma problemu. troszkę dłużej go się przytrzyma i zapali. Nawet w zakładzie zwiększyli mi dawkę paliwa na wtrysku gdy sprawdzali mi wtryskiwacze ale to nie pomogło. Co zrobić?? czy wyjąć wtryski i pompę i dać do zakładu żeby zgrali je ze Sobą?? dzięki za rady..

Opublikowano
Witam ponownie. Dałem jeszcze raz do sprawdzenia wtryski i okazało się że jeden był trefny... kopcenie jakby powoli ustawało ale mam takie inne pytanie. Jeśli ciągnik postoi i chcę go zapalić to zachowuje się jakby był zapowietrzony. Zapalić zapali bo mam nowe akumulatory i rozrusznik więc nie ma problemu. troszkę dłużej go się przytrzyma i zapali. Nawet w zakładzie zwiększyli mi dawkę paliwa na wtrysku gdy sprawdzali mi wtryskiwacze ale to nie pomogło. Co zrobić?? czy wyjąć wtryski i pompę i dać do zakładu żeby zgrali je ze Sobą?? dzięki za rady..

Tak to by było najlepsze rozwiązanie.

Opublikowano

nie sądzę żeby były zabrudzone bo filtry wymieniałem i nie było w nich brudu. Dodam jeszcze że przy zapalaniu puszcza dymek dopiero po 3-4 obrotach. w piętek zawiozę do sprawdzenia i zobaczymy co mi powiedzą....

ALe tak po zastanowieniu może jednak ten zaworek co jest na filtrach może szwankuje i dla tego więc chyba jednak od jego wymiany zacznę a potem ewentualnie do zakładu oddam.... dzięki za rady....

 

 

 

 

A jednak to był ten zaworek co jest na pokrywie filtrów paliwowych. dzięki za podpowiedź<_< pozdrawiam

Opublikowano

Mam podobny problem w Ursusie c385 zrobiłem mu remont silnika. I przy dodaniu gazu strasznie kopci na biało, na złaczniu korektora wydechowego i tłłumnikja pojawił mi sie olej, i z tego węzyka (chyba odpowietrzajacego) co wychodzi z prawej str z dekla co idzie do korektora ssącego kapi e mi olej. Co temu zaradzic?

Opublikowano

Nie chodzi o zawory tylko prowadnice zaworów i uszczelnienia jak masz przedmuchy do silnika to koniecznie zrób głowice biały dym to oznaka spalania oleju głowic była robiona 2 lata temu polskie materjały są beznadziejnej jakosci zresztom powinno ubywac oleju w silniku

Opublikowano

Więc chyba tak bede musiał zrobic puki jeszcze maska nie załozona , to chyba napewno bo olej w kolektorze wydechowym jest i jak chodzi na wolnych obrotach długo to ten olej mu sie zbiera ja jak mu przyłoze to go wtedy wydmychuje, ile może kosztowa remont głowicy??

Opublikowano

po przeczytaniu postów poszedłem zapalić ciągnik i sprawdzić z ciekawości czy mi się olej nie pojawia w odpowietrzniku i jak dotknąłem palcem tej rurki to był olej niestety.... czy jak piszecie że to wina głowicy to czy te prowadnice można wymienić bez zdejmowania głowicy???

Opublikowano

Musze wytłumaczyc pisałem o głowicy bo był robiony remont silnika ja rozumiem przez remont wał tłoki pierscienie i tu już jest problem bo jak nie były wymienione to od pierscieni trzeba zacząc puzniej pozostaje głowica te dwa elementy majom wpływ na spalanie wyżucanie olej co do prowadnic to trzeba ściągnońc glowice żeby wymienic najlepiej nowe powciskac na prasie

Opublikowano

z tym olejem w kolektorze wydechowym to nie jest tak, panowie ja miałem 1222 nówke która na dotarciu była zalana olejem ( maska, przednia szyba) po 100mtg i ciężkiej pracy było po problemie.

Opublikowano

Zgadzam się nowy nie dotarty mugł wyrzucac nie dużo tylko na nowym jak mucha narobi to niekturzy lecom ze szmatkom bo wszystko widac i nie dmucha do silnika musze dodac że jak pierscienie nie będom w dobrom strone załorzone to przy nowych tłokach pierscieniach też będzie rzucał olej i tak mogło byc z tym 1222 bo nowe ciągniki składajom ludzie

Opublikowano

olej w kolektorze to da sie wytłumaczyc ze sie dociera ale w tej rurce odpowietrzającej?? musiałem wywiercic dziurke w zakretce od wlewu paliwa bo bo jak jej nie było to sie durze cisnieenie robiło i bardzo olej ciekł z tej rurki ale jak wywierciłem dziurke to juz mniej ale nadal jest.

Opublikowano

Witam mam problem z ursusem 1634 zaczeło się to 2 lata temu jak do filtra powietrza naciągnoł kurzu i tuleje tłoki trzeba było wymienić. Natomiast jak zrobiliśmy remont tłoki tuleje pompa po regeneracji nowa turbina to zaczoł strasznie dymić no i zaczelimy przestawiać na rozrządzie ale nic nie pomogło nadal dymi niewiem co to może być pompe chyba z 5 razy oddawałem do regeneracjii. proszę o pomoc

Opublikowano

mam pytanie jak kurzu mógł naciagnac filtrem ??nieczyściłeś go rok miałem taki przypadek w mf ale tam obtarł sie gumowy przewód i ciagnął lewe powietrze i oczywiscie remoncik mósiał być :)

Opublikowano

mam pytanie jak kurzu mógł naciagnac filtrem ??nieczyściłeś go rok miałem taki przypadek w mf ale tam obtarł sie gumowy przewód i ciagnął lewe powietrze i oczywiscie remoncik mósiał być :)

Wcale nie musiałjeździć rok bez czyszczenia filtra. Ja jak sieje 1614 to po całym dniu w kurzu jest kupe osadu w filtrze, oczywiscie musiał co najmniej jeździć 2-3 dni dobre w kurzu ale wypadki sie zdarzają. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v