Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wchodząc do obory aby nakarmić lub napoić bydło, podchodząc do nich one mnie liżą i gryzą mój ubiór roboczy. Tato niedawno kupił im lizawke (sól) ale nie wiem czy to pomoże. Czy macie ten sam problem??? Czy mam kupić jakieś witaminy lub jakieś dodatki do paszy, bo w tym dziale rolnictwa to ja "jestem zielony" ???

Opublikowano

A wcześniej nie miałeś lizawek ?? U nas takiego problemu nie mam maja lizawki maja zawsze. A pasze kupujesz gotowa czy sam robisz ? Bo jeśli sam robisz to kup witaminy w takich małych woreczkach po 5 kg i przeważnie tak robiłem jak nie kupowałem wysokobiałkowej z wszystkimi witaminami itp

Opublikowano
Wchodząc do obory aby nakarmić lub napoić bydło, podchodząc do nich one mnie liżą i gryzą mój ubiór roboczy. Tato niedawno kupił im lizawke (sól) ale nie wiem czy to pomoże. Czy macie ten sam problem??? Czy mam kupić jakieś witaminy lub jakieś dodatki do paszy, bo w tym dziale rolnictwa to ja "jestem zielony" ???

Dobra lizawka ale to za mało, potrzeba wapna (np;kreda) z mikroelementami.

Opublikowano

Od kąd pamiętam bydło a zwłaszcza cielaki mamlały jakieś ubranie. Stoisz karmisz jednego zanim się obejrzysz a tu cały róg kurtki mokry.

Co by nie było w ich zasięgu języka to muszą dotknąć spróbować. To jest po części sposób poznawania świata.

Próbują czy może coś jest smaczne i lepsze od słomy.

Opublikowano

No właśnie może masz ciekawskie krowy lubią próbować nowych rzeczy ja tez podczas dawania mleka cielakom cały byłem omamlany a gdy sobie stanąłem obok jałówki ostatnio to chciała mnie polizać ale dostała z liścia a kiedyś może to śmieszne pochyliłem się bo spadła mi czapka i nagle czuje że coś chce mi wskoczyć na plecy a to był jałówka nie wiem co miała na myśli ;)

Opublikowano