kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jaro    166

Zobacz najpierw od czego się zaczęło a potem narzekaj :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kolega Jaro tutaj mąci temat ale już wiem dlaczego wejdźcie na temat JD on tao sporo się udziela szczególnie w temacie serii R mają tam kółko wzajemnej adoracji.

Mam taki pytani czy może ktoś wie z posiadaczy kuboty M9540 boć do osób które wiedzą jakie ma DMC ale dla ciągnika ile można na niego zaczepić.

W homologacji pisze ze do M8540 DMC wynosi 6800kg a pociągnąć maksymalnie można 12ton jesli przyczepa wyposażona jest w układ hamulcowy hydrauliczny bądz pneumatyczny mysle ze ma sie to tak samo do M9540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Jeśli ma 6800 to jak M9540 waży bez obciążników 3300kg i 6800 - 3300 to wychodzi na obciążenie zostaje 3500kg ,to dość sporo. więc można ją jednak trochę dociążyć i jeszcze jakiś fajny agregacik zaczepić. Bo ja myślę tak zrobić założyć przedni TUZ na tuż zaczepić buca z 600kg plus na koła 200 kg co da 4100kg to 2700 jeszcze zapasu.

 

A co do ciągania to wszystkie pola mam praktycznie wkoło domu więc będę ciągał ile tylko da się pociągnąć dwie przyczepy 8ton na bank będzie woziła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

chyba niemożliwe ze moze tylko 12t targać bo to by znaczyło że nadaje sie do jednej przyczepy 8t a z tego co pamietam w Lampo55W jest duzo wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudemenes    2

Niestety - możliwe. DMC ciągniętych przyczep - 12 ton.

Posiadam dwie przyczepy Zasławia 10 ton (14,4 tony DMC) i teoretycznie nie mogę nawet jednej ciągać za 9540. Dzwoniłem w tej sprawie nawet do Marubeni. Myślałem, że to kwestia zaczepu i można go wymienić na coś lepszego. Niestety - nie ma takiej możliwości. Co gorsze - gość mnie postraszył, że przy przeciążeniu zaczepu, luzach na zaczepie i dyszlu może wyrwać tylny korpus ciągnika a tego gwarancja na pewno nie obejmnie ......

Kolegi Lamborghini Evo 110 KM ma wpisane w dowodzie DMC ciągniętych przyczep - 30 ton !!!!!!!!!

Edytowano przez rudemenes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

Ja ciągałem kukotą m6040 dwie przyczepy szóstki.razem 20bel plus 1 na tura i to górki były dwie takie spore.masa beli ok 450kg to już jest 9ton plus masa dwóch przyczep.po prostej za*****ala jak szalony ale jak pod górkę to jedynak gaz w podłogę po całej drodze mnie ciągało.ale to tylko 66km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Ja przy proximie 72KM mam DMC ciągniętych przyczep 40 ton. Dobrze, że mam inny traktor do transportu, bo kubotą niemógłbym ciągnąć ani jednej przyczepy legalnie (DMC 16ton)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0
Niestety - możliwe. DMC ciągniętych przyczep - 12 ton.

Posiadam dwie przyczepy Zasławia 10 ton (14,4 tony DMC) i teoretycznie nie mogę nawet jednej ciągać za 9540. Dzwoniłem w tej sprawie nawet do Marubeni. Myślałem, że to kwestia zaczepu i można go wymienić na coś lepszego. Niestety - nie ma takiej możliwości. Co gorsze - gość mnie postraszył, że przy przeciążeniu zaczepu, luzach na zaczepie i dyszlu może wyrwać tylny korpus ciągnika a tego gwarancja na pewno nie obejmnie ......

 

Właśnie chyba chciał cie przestraszyć tyn koleś bo C360 pociągnie takie DMC na zaczepie i nic się nie urywa. A drugą rzecz to na zaczepie nie ma prawa nic mieć luzu, bo to nie bezpieczne jak jest luz to szarpie i może mocowanie ściąć. Ludziska co macie Kuboty powiedzcie po ile ciągacie i nic się nie dzieję. Mam rację, to jakieś ich niedopatrzenie w papierach, i nie chce im się tego zmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy się coś urwie czy nie to chyba zależy od stylu jazdy, szarpać szarpie u mnie na zaczepie około 16t dwie przyczepy. pierwszy zaczep rozleciał się na gwarancji jeszcze ale miał gumową amortyzacje drugi już nie miał amortyzacji żadnej./ czysta stal. w servisie mówią tak jak maja napisane i inaczej nie będą mówić, taka ich rola. raz spróbowałem po polu z 3 przyczepami łącznie 23t na zaczepie ale po przejechaniu paru metrów na przednich kołach ( przedni napęd był załączony w czasie hamowania a pneumatyka jeszcze nie napompowała) przeszły mi takie pomysły na dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

Panowie mam pytanie odnośnie siedzenia. Czy wy często musicie dopompowywac powietrze w siedzeniu? Bo u mnie muszę pompować co 2 dni. Nie wiem gdzie mi to powietrze ucieka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

@gazela77.standardowo też tak mam na początki użytkowania maszyny było to uciążliwe.Ale teraz już praktycznie tego nie odczuwam(przedtem jakoś bardziej schodziło)To powinno z czasem przejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gazela77    10

A jeszcze mam pytanie do osób które mają Kubote z ładowaczem czołowym. Jakie macie ciśnienie w oponach z przodu i z tyłu? Chodzi głównie o M8540.

 

@gazela77.standardowo też tak mam na początki użytkowania maszyny było to uciążliwe.Ale teraz już praktycznie tego nie odczuwam(przedtem jakoś bardziej schodziło)To powinno z czasem przejść

A mnie się wydaje że z początku nie uciekało to powietrze. Teraz od niedawna dopiero coś się spiepszyło ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

A ja ponawiam pytanie piszcie ile ciągacie swoimi M9540 lub 8540 ,9000ME przyczep jakie ładunki agregaty jak je obciążacie, jakie są granice ich wytrzymałości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

Panowie mam pytanie odnośnie siedzenia. Czy wy często musicie dopompowywac powietrze w siedzeniu? Bo u mnie muszę pompować co 2 dni. Nie wiem gdzie mi to powietrze ucieka?

od spodu fotela popatrz na małe wężyki, rozmontowałem je i załozyłem na klej i po problemie :rolleyes:

trochę się trzeba namęczyć bo dostęp do przewodów kiepski i zaciski na przewodach wydziwione, jeden przewód był tak poluzowany, że musiałem go skrócić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w ME 9000 w dowodzie rej. DMC przyczepy z hamulcami 8000kg bez hamulców 3000kg normalnie ciągam zestaw 16t. ciekawostka w renault 110.54 mam DMC przyczepy z hamulcami 18000kg bez hamulców 750 kg ( powtórzę 750kg to nie mój błąd). Wniosek: papier wszystko przyjmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

A co powiecie na te pługi z filmiku całkiem ładnie idą, nigdy wcześniej takich nie widziałem to jakieś francuskie, robią jeszcze takie,

 

Bo ja właśnie myślę nad jakimiś lekkimi 4skibowcami obracanymi pod kubote M9540 na tym filmie nie widać żeby miała jakoś specjalnie ciężko. Operatora też momentami nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarsek    1

Ten ciągnik jest za słaby i za lekki do czwórki obrotowej.

3x48 cm obrotowy to max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur96    11

pociągnie czwórki tylko trzeba zalać dużą skrzynię betonową na przedni tuż.Taka ciekawostka M9540 ma większy udźwig podnośnika niż M108.

A to ze nie widać kierowcy świadczy o tym ze pługi są dobre i są dobrze ustawione ze nie ściągają ciągnika.

Edytowano przez Artur96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolowik    23

słuchajcie ja mam pytanie z innej beczki... Jak finansowaliście swoje Kuboty? Czy ktoś miał styczność i ich fabrycznym finansowaniem? Właśnie stoję przed zakupem ale będę musiał go częściowo skredytować i stąd moje pytanie... bardzo byłbym wdzięczny o odpowiedzi. Już niedługo dołaczę do grona użytkowników... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Versu    0

Też się dowiadywałem o taki kredyt ponoć jak sie bierze na 2lata to na 6% dają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kredyt komercyjny (leasingowy) w BNP Paribas część oprocentowania pokrywał importer jakoś to tak było w 2007. Ciągnik zarejestrowany na bank. jedno co najgorsze pilnowanie faktur. przychodziły z pół miesięcznym opóżnieniem i co miesiąc trzeba dzwonić po numer faktury i kwotę do zapłaty zeby w terminie opłacić. na szczęście jeszcze tylko 6 rat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Z tym finansowaniem fabrycznym to wielka ściema. Ten kredyt jest droższy od zwykłego kredytu komercyjnego w bankach rolniczych. Zabezpieczeniem jest kupowana maszyna, a więc trzeba ją ubezpieczać na okres kredytowania. Nie ma możliwości wcześniejszej spłaty chyba, że w harmonogramie spłat zaznaczy się inaczej. Jest możliwość wzięcia kredytu w walutach obcych i to jest plus, bo są dużo tańsze, no ale ryzyko. Ja doradzam udanie się do własnego banku i tam dostanie się porównywqalne oprocentowanie i zastaw pod hipotekę, albo poręczyciela. Na pewno wyjdzie taniej no i przy spłacie wygodniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysztofJ    0

do M9540 na zabezpieczeniu ścinalnym można podpiąć KM80 Akpil (3+1) jest lekki / ciagnik na filmie ma obciazniki na tylnych kołach + ładowacz z widłami do palet/

z zachodnich pługów to testowałem CX41080H Overum / 3+1/ w 3 skibach na ciężkiej glinie dawał śmiało radę. Myślę ,że lepiej kupić pług 3 skibowy i zamiast redlenia zrobić dobrą orkę.

 

Co do finansowania to u mnie wszystkich finansistów przebijał Siemens we frankach szwajcarskich lub bank spółdzielczy /10 lat kredytowania bez zastawu ciągnika/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj