Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się nad zakupem zestawu do U 1212

WSPOMAGANIE+KPL.+C-385+BEZ+NAP%C4%98DU.JPG

Czy ktoś może miał do czynienia z takim orbitrolem i mógłby się podzielić opinią?

Zastanawia mnie to na jaką maksymalną szerokość można rozstawić przednie koła?

W którym miejscu jest przykręcany orbitrol (raczej nie pod kierownicą)?

Opublikowano

Orbitrol to albo jakis Chinczyk albo Bialorusin. U mnie zalozylem Bulgara - dzialalo az milo. Orbitrol pakujesz w miejsce serwa - popatrz na blache pod nim. Obawiam sie ze w takim wypadku posostanie jedno ustawienie rozstawu przednich kol.

Opublikowano

Według mnie rozstaw można regulować po przez wykręcenie lub wkręcenie przegubów( w tym przypadku regulujemy rozstaw po przez śrubę rzymską). Gdyby te przeguby okazały się za krótkie można zawsze dokupić dłuższy przegub(z dłuższym gwintem).

  • Like 1
Opublikowano

Zwężenie ciągnika nie wchodzi w grę, tak mi pasuje do pługa i wygodniej się jeździ. Jeśli chodzi o przeguby, to może być dobry pomysł, jeśli tylko są dostępne przeguby ok. 15 cm dłuższe od tych.

Opublikowano

Jakbym mial kupic to wspomaganie za 2k pln i jeszcze latac po tokarzach to ja dziekuje. Ciekawsza propozycja bedzie wymiana serwa na krotkie i zalozenie orbitrola. Przynajmniej nie trza kombinowac z ukladem kierowniczym bo zostaje stary. Szkoda ze nie zrobilem zdjec mojej przerobki - dzialalo i to bardzo dobrze, a koszta zamknalem w 1000 zl max.

Opublikowano

Zamierzam wyrzucić serwo, ze względu na to, że już zaczęło cieknąć, dlatego pomyślałem o tym orbitrolu gdzie nie trzeba wykonywać żadnych przeróbek w ciągniku i mam nadzieję że będzie mniej awaryjny.

Żeby przerobić na półserwo musiałbym kupić orbitrol z przewodami i zregenerować serwo, a ich wytrzymałość to loteria. Obecne serwo wytrzymało około 10 lat, z czego przez około 4-5 ostatnich lat praktycznie nie dało się skręcać na wolnych obrotach.

Opublikowano

Na pewno siłownik będzie lepszym rozwiązaniem. Nie ma wad a same zalety. Względem siłownika z serwo ma mniej skomplikowaną budowę, nie ma mechanicznych przełożeń, duża trwałość i prostota regeneracji(pod warunkiem że nie jest uszkodzony).

Opublikowano

Nie wiem czy dobrze pisze ale przerobiłem mojego ursusa 1202 na serwo krótkie i orbitrol i mam problem. Orbitrol jest po regeneracji o przepływie 16l serwo równiez po regeneracji i jak cieszko sie kreciło tak dalej cieszko sie kreci , i jeszcze czasem jak zgasze ciagnik i go zapale to wogole nie idzie skrecac kreci sie cieszko kierownica i koła ani drgna, jak troche sie pojedzie i sie kreci na chama to w koncu pósci moze ktos wie czego to wina, dodam ze pompy zmieniałem i nadal to samo jest .

Opublikowano

Z regeneracją orbitrola jest ciężka sprawa, zalecają przeważnie wymianę na nowy. Mechanicy nie polecają, bo je ciężko regeneruje, idzie zrobić ale efekt jest niezadowalający.

Opublikowano

witam.temat przerabiania wspomagania czytam od roku.moje zacinało się i ciekło po wąsie.wariant siłownika odpada ponieważ często zmieniam rozstaw kół.w ubiegłym tygodniu wymontowałem serwo odkręciłem rozdzielacz wyjąłem tłok.dałem dekielek do wytoczenia do tokarza.będę wymieniał wszystkie uszczelnienia.mam pytanie w tłoku jest zaworek czy zostawić go czy zaślepić mam katalog od 385 i tam jest serwo i półserwo i w półserwie w tłoku niema tego zaworka.za podpowiedz byłbym bardzo wdzięczy. orbitol planuje zamontować przy sprężarce.

Opublikowano

Witam. Poskładałem wszystko z małymi problemami. Problem pierwszy był z dekielkiem pisał ktoś na forum, że jest taki sam jak z drugiej z strony a nie jest. Musiałem dać drugi raz do wytoczenia. Drugi problem to wymiana uszczelnienia w serwie od strony wąsa. Nie wymieniłem go bo nie widziałem możliwości ściągniecia wąsa. Wymieniłem uszczelniacze na tłoku i na dekielku od góry. Działa rewelacyjnie, kręci sie bardzo lekko, nic sie nie zacina nawet przy minimalnych obrotach silnika.zrobiłem dwa zdjęcia ale mam problem z wstawieniem ich tutaj

Opublikowano

witam, umiałby ktos wysłac jakieś zdjęcie jak ma zamocowany orbitrol pod kierownicą? bo zdecydowałem sie też na taką przeróbkę, serwo było już zużyte a kupiłem okazyjnie sobie kolumne i orbitrol tylko nie wiem jak go zamocować zbytnio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v