Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanko do użytkowników jak widza ten traktor w : pług 5 skib wahadłowy + packomat, agragat 5.1 m unia kombi bh, gruber unia kos 3m, agragat uprwowo siewny bierny 3m, ???

Opublikowano

witam tam te zielone shalenstow shajna mashynaka do przetwarzania paliwa w spaliny ale robote tesh odwala niezłą brony ciezkie 7 niewytrzymują przenie zeby sie wyginają:P muse zerobyc 9 to bedze moze go troshke 3mało:P ładnie chodzi tesh w kverneland 4 skibowym obrtce lecz gdy dostałem fendta 309 jesli sie niemyle 105 M na jeden dzen stwierdzięłm ze niec innego poza fendtem sie nieliczy JD jest dobry ale fendt jest najlepshy pozdo

 

jeszcze jeden post taką cwaniacka polszczyzna i wylatujesz z forum, rozumiemy się? czytales na pewno regulamin skoro go akceptowaleś, na agrofoto.pl pisze się po POLSKU

Opublikowano

Wszystko zalezy jakie znajomy ma gleby czy lekkie czy ciezkie bo wtedy i roznica w spalaniu jest widoczna.Jak wybiera mu sie mlode to spali na pweno wiecej.Wzystko zalezy od obciazenia i warunkow pracy ktore wplywaja na spalanie.

Opublikowano
Wszystko zalezy jakie znajomy ma gleby czy lekkie czy ciezkie bo wtedy i roznica w spalaniu jest widoczna.Jak wybiera mu sie mlode to spali na pweno wiecej.Wzystko zalezy od obciazenia i warunkow pracy ktore wplywaja na spalanie.

gleby srednie i lekkie

Opublikowano

Wcześniej była dyskusja dotycząca przełożeń biegowych w JD. W 7710A mamy skrzynię AutoQuad 19/7 i stwierdzam, iż jest to zupełnie wystarczająco. Dla objaśnienia AutoQuad to skrzynia automatyczna, biegi w przód i tył są na przeciwko siebie. Przełożenie zmieniamy przesuwając dźwignię o tyle pozycji, ile chcemy nie używając sprzęgła. Bardzo przyjemne dźwięki wydaje :D

Opublikowano
niezła maszyna mam ją od lutego.jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem

co wiesz o 6520

interesuje mnie zmiana biegów

jesli zmieniasz grupe biegów na wyzsza to czy bieg wchodzi na pierwsze przelozenie

czy operuje sie dwoma dzwigniami

Opublikowano

Ja mam skrzynie z dwoma dzwigniami na jednej jest 6 biegow a druga dzwignia sluzy do zmainy biegow pod obciazeniem czyli na kazdym z 6 biegow mamy jeszcze 4 biegi

Opublikowano

Pracowałem w Szkocji na 6220se i premium Se nie ma absolutnego skoku do Premium, skrzynia w premium chodzi jak zegareczek i delikatnie, absolutny wypas mozna zmieniac biegi jednym palcem bez drgań, rwania ruszasz dzwignią a ciagniczek natychmiast przyspiesza aaaaa! paliwo szef zmienil dostawce paliwa bo Johny mial problem z łykaniem syfu:)

Opublikowano
Ja mam skrzynie z dwoma dzwigniami na jednej jest 6 biegow a druga dzwignia sluzy do zmainy biegow pod obciazeniem czyli na kazdym z 6 biegow mamy jeszcze 4 biegi

 

Ja mam u siebie taką samą liczbę biegów tyle że 4 tzw. półbiegi mam w przycisku. :wacko: To dużo fajniejsze rozwiązanie ponieważ przy zwiększaniu zakresu półbieg sam się redukuje co do prędkości żeby nie było szarpnięcia np jadę na zakresie C i półbiegu 3- włączam zakres D i półbieg zlatuje na 2.

To samo jest przy zmniejszaniu. Wtedy półbieg zwiększa się.

Naprawdę świetna sprawa :P

Opublikowano

Zgadza sie mav ale zawsze bliżej jak dalej. Myślę że następny ciągnik jak bym brał w granicach 160 koni to pewnie nie zapomnę wziąć pod uwagę skrzynię bezstopniową. :wacko:

Na dzień dzisiejszy wziąłbym Auto Powera :P Myślę że byłaby to dobra decyzja :P

Opublikowano

może i wygodniej a oszczędniej???na WOM-ie parę gramów paliwa na KWh a na kołach to już trochę gorzej hydraulika zawsze powoduje większe straty a jak biegi stopniują się co 0,5km/h to nieewystarczy???

Opublikowano

cóż tu debatować minie 10 lat zobaczymy co będzie jeździć po polach i nie bedzie budzić takiego zaniepokojenia jak powershift 15lat temu albo turbina 30 lat temu czy obecnie CR w slinkach :P

 

na bezstopniowej spalanie minimalnie wzrasta (pewnie z łyk piwa za cały dzień :P ), ale i wydajność wzrasta (10% czasu wolnego na każdym dniu więcej dla bliskich lub na inne sesmsy :wacko: ) . Wiec nawet jak by wydajność pokryła straty (a pokrywa znacznie więcej) związane z większym spalaniem to już sie opłaca.

 

I od kiedy to za coś gorszego sie dopłaca :P Jak by to był taki kit co tylko pali więcej jak ci sie tylko wydaje @lukas120 to by to dawali w standardzie i tłumaczyli ze za skrzynie manualne trzeba dopłacać, bo przecież to taka rewelacja :D

 

ale kazdy ma swoja polityke czytaj postęp :P którą zmienia albo efektywnie, albo dopiero jak juz widzi ze nie ma racji :P

Opublikowano

jak wprowadzaja coś na rynek do sprzedazy to sa to ejszcze nie sprawdzone rzeczy i czesto wielokrotne testy sprawdzające które sa na nich przeprowadzają nie djąja takich rezultatów jak praca rolnika w polu tak pewnie było tez z PowerShiftem i Turbiną, mysle ze tak bedzie z AP bo teraz jest taka, później coś udoskonala, rolnicy sie do tego przekonają, Ci co wzieli pierwsi zawioda :P i powoli z 10 lat i moze rzeczywiscie będzie jak mówisz.... :wacko:

Opublikowano
I od kiedy to za coś gorszego sie dopłaca. Jak by to był taki kit co tylko pali więcej jak ci sie tylko wydaje @lukas120 to by to dawali w standardzie i tłumaczyli ze za skrzynie manualne trzeba dopłacać, bo przecież to taka rewelacja

 

Ale nie każdego stać aby dołożyc kilkadziesiąt tysiecy zł :wacko: na bezstopniówkę. Mav ma rację że więcej roboty zrobi właśnie taka skrzynia i życze sobie i innym żeby za pare lat w ciągnikach montowali tylko takie skrzynie (o ile w starszych ciągnikach na prawdę się sprawdzą) a różnica w cenie była niewielka :P

Opublikowano

Pavel co to za mądrość wysnułeś he, Turbina jak weszła tak sie nie zmieniła do tej pory, biegi pod obciążeniem chodziły tak jak teraz chodzą, może nie pamiętasz (bo skąd) ale biegi zmieniane pod obciążeniem nie były negowane za ich sposób działania, wykonania czy przydatność, tylko z braku wiedzy ówczesnych gospodarczy którzy nie rozumiejąc o co w tym chodzi, negowali je właśnie takimi samymi przykładami jak teraz tu piszą o bezstopiówkach, czyli większym spalaniem, masą elektroniki która miała sie non stop psuć i masa innych przyrównań wyssanych z palca. Chyba nie znasz ludzi którzy brali vario w końcu lat 90` bo aż tak wielu sie nie zawiodło a skrzynia ta zrobiła sporą rewolucje.

Jak wiadomo nie ma rzeczy idealnych, wszystko sie moze zepsuć..

I jak ktoś myśli ze sie nauczy na cudzych błędach to sie grubo myli :wacko:

Nawiasem mówiąc AP ma co najmniej 7 lat a vario 11, wiec do pierwszych którzy je brali daleko wszystkim. Jak by nikt nie próbował nowych technologi nie byłoby postępu, dalej bys siekł sierpem a nie kombajnem.

 

 

@robert bara

to prawda ze nie jest to tanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v