Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gumis45

6620 SE

Polecane posty

gumis45    1

Niezła maszyna mam ją od lutego.jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    8
Ile dałeś ?

podstawowe pytanie polskiego rolnika :D też jestem ciekaw ???

ile ponad 200tyś ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grześ    3

No dobra cenę już znamy to teraz może trochę detali

możesz napisać jaki jest jego rzeczywisty uciąg (co ciągnie na jakiej glebie) no i ile przy tej okazji puści paliwa przez komin. Jaką masz w nim skrzynię i co o niej sądzisz.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

kosztowal 230 brutto z dodatkami za kase czyli 14 obciaznikow,fotel pasazera,grzalka bloku silnika.

narazie ciagnal ciezkie brony 4m jedno pole wazy 100 kg a jest ich 4.kupione sa do niego plugi Overum X Celesior ale narazie nic nie robily.przy tym lyknal 12,6 ale praca ubywała.za 2 godziny uprawiłem 6h.wierzcie albo nie.skrzynie ma power quad.pola były różne suche mokre tam bylo najwiecej frajdy bo tonal ale bron nie podnosilem i tak ciagnal kolega C-385 na radialkach sie zawiesil a moj 6620 nic sobie nie robil.ogolnie niezle sie jezdzi ale jeszcze lepiej byloby gdyby to bylaby wersja premium skrzynia power shift os tls i kabina amortyzowana czyli full opcja.pozdro dla wszystkich rolnikow.


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

To masz skrzynię zwykłą PQ bez automatu, 4 biegi pod obciążeniem czy wersję auto. Czy zakresy pracy pozwalają na maxymalne wykożystanie jego możliwości. Wydaje mi się że JD w porównaniu z innymi markami ma "mało" biegów poza ursusem. Możesz mi jeszcze napisać jak jest z tym skrętem czy rzeczywiście mieści się w 10 m.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

mam wersje 6 ze sprzeglem i 4 pod obciazeniem.dokladnie jescze nie wiem bo tylko nim skrudzilem a tak poza tym nic ciezszego narazie nie robil.moim zdaniem ma wystarczajaco duzo biegow bo 24 wystarczy ale mogloby byc wiecej.mocy tez ma duzo.ze skretem tez nie probowalem ale mam male pola i jak jest revers to bez roznicy czy ma maly czy duzy skret.


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Znajomy też miał JD z 24 biegami i mówił że wystarcza mimo że niektóre mają nad 50. Ale tyle biegów to chyba po to żeby miało się co psuć :-). Ale ogólnie to nie narzekasz jeszcze. Wypytuję bo sam zastanawiam się nad jakimś 120 konnym 6800 ewentualnie 6900 lub 7600. Może coś się trafi w dobrej cenie.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

wiesz narazie to on ma dopiero 80 mth tak ze nie ma sie co psuc.

ojciec byl w fabryce w manheim i przez to wybral jd.w tej wycieczce brali udzial rolnicy ktorzy dobrze wypowiadali sie na temat marki jd i dlatego wybor padl na niego.

fendt jest duzo lepszy tylko kasa tez wieksza.


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

z tego co wiem pierwszy to koszt okolo 1600 po 100 mth

a nastepny chyba po 250mth 1400 o ile pamietam

gwarancja jest tylko na rok to pozniej sam bede wymienial

serwisanci wcale nie sa tak dobrze ewyszkoleni jak nam sie wydaje


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

znajomy za pierwszy przegląd w 6520 premium zapłacił 2000 zł a ja w MF 4270 700 zł a po 250 mth zapłaciłem 360 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

wiesz kazdy kupuje wedlug swego uznania

ja jestem przekonany tylko do classa jd i fendt

ojciec pokombinowal i pol ceny pierwszego przegladu wliczyli w cene ciagnika


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Wiadomo że kupuje się wg uznania ja też teraz po 3 latach jazdy MF nie kupiłbym go tylko coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

to masz go od nowosci a na co glownie narzekasz


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

na spalanie tak samo jak znajomy na JD 6520

 

 

mam go od nowości ma 1010 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

w testach w gazecie jd zajmowal drugie miejsce a fendt pierwsze

jd palil 17l przy plugach o ile pamietam i w tym sie ma zmiescic


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

W tym JD 6520 nie starcza mu zbiornik na dzień orki z ibisem 4x48 mnie w mf tak samo 200 litrowy zbiornik jest za mały powinien być z 250 - 300 litry tylko jd ma lepszą charakterystyke silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

ja slyszalem ze ibis to ciezki plug ktory ciezko orze zalezy jeszcze w jakich ziemiach tak jak u mnie co sa ciezkie to 1614 z 4 ibisem nie dawala rade wierz albo nie w piasku to wiadome ze uciagnie a u mnie jest redzina i zwiezle gleby ciezkie do orki 1222 5 skibowym czasem musialem wrzucic 1-4 nawt 3

teraz mam overum 4 obrotowego i niby ma isc lekko.gadalem z gosciem co ma taki traktor i plug jak ja ciezkie ziemie i ma niby isc po zniwach sie okaże


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

ziemie mam od 2 do 4a blisko jest do gliny z 1/3 to czarnoziemy takie klejące się do pługa

 

np orka 7,5 ha pod pszenice ibisem 4 x48 +MF 4270 130 litry przez 7 godzin

 

orka 9 ha pod buraki 160 litry przez 9 godzin pług tur 120 B 5x40

 

obie działki były zalane wodą przed żniwami także było dość mokro jak orałem pod buraki to ciągnik na dołkach slizgał się prawie w miejscu stawał musiałem pług na podnośniku podrywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol I    1

ja mam 6620 SE zrobiłem nim 1680mth . pod koniec gwarancji płyn z chłodnicy wycieka i nadal cieknie bo nie chcą mi jej wymienić chciaż ta serja miała wadę fabryczną, piszczy hydraulika. Na gwarancij wymienili mi uszcelniacze na siłowniku skrętu ciekł już po 700mth , rewers szarpie , poppka poliwowa padła bo styk elektryczny w niej nawalił wymienili na nową a skasowali 100% a powinni 75% w pierwszym roku. A z miski olejowej silnika kapie olej. A CO JEST NAJLEPSZE JAK ZADZWONIŁEM NA SERWIS BO HYDRAULIKA OPADA TO POWIEDZIELI ŻE TEN TYP TAK MA PRZY TYM PRZEBIEGU, coś strasznego . strzeszcie się bo jak już kupicie to wasz problem, diler to przyjedzie ale sprzedać drugi.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    2

jeśli chodzi o ibisa nie polecam go podobno mają pod złym kontem ustawione skiby stawiają większy opór...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

jelonka kupilem w rolmechu w radymnie

narazie nie mam zadnych problemow tylko podnosnik wolno troche podnosi

ogolnie jest git


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny    0

napewno masz gdzis tam jakas regu;lacje szybkosci

podnoszenia ;];] posszukaj dobrze;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Gadom
      Witam serdecznie. Na wstępie powiem, że w rolnictwie jestem obecny od niedawna. Mimo dużej wiedzy z zakresu motoryzacji (głownie samochody osobowe), niestety nie znam się na kruczkach w przypadku ciągników. Inaczej mówiąc, typowych problemach danych modeli, na tym na co zwracać uwagę w przypadku zakupu używanego ciągnika itd.
      Z racji, że w gospodarstwie, w którym pracuję przyszedł moment na zakup dużego ciągnika rolniczego, to potrzebowałbym od Was pomocy. Szukamy ciągnika o mocy +- 250 KM, ponieważ poważnie myślimy o uprawie pasowej w przyszłości. Nasz wieloletni dostawca różnych używanych maszyn (i nie tylko) zaoferował nam ostatnio możliwość zakupu John Deere'a 8520 z Danii. Z mojego punktu widzenia sama Dania już wzbudza podejrzenia, bo jeżeli chodzi o samochody osobowe z Danii, to głównie ściąga się te mocno wadliwe lub bite, ponieważ innych się nie opłaca. Mówiąc dalej, jest to ciągnik z roku 2005, a cena za niego to: netto 64 000,- euro. Wydaje mi się, że to za dużo, ale chciałbym dowiedzieć się tego od osób bardziej siedzących w temacie. Dorzucam zdjęcia.
      Czy ten model jest wart uwagi? Jak z jego skrzynią? Czy są jakieś szczególne rzeczy, na które trzeba uważać, a w związku z tym nie kupować go w ciemno z Danii (bez oglądania)?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc.















    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu ciągnika. Często dzieje się tak, że przekręcam kluczyk i zamiast ładnie zakręcić silnikiem to elektromagnes wywali bendiks, ale ten nie zazębia. Czasami jest tak że przekręcam pierwszy raz, nie zazębi od razu, ale jak jak już puszczę kluczyk to załapie wieniec. Wtedy wiem, że przeekręcając kluczyk po raz drugi, będzie kręcił silnikiem. Co może być przyczyną? Elektromagnes za słabo wyrzuca bendiks? A może to wina bendiksu? Może ma przyjechane tryby? A może wieniec jest wyrobiony?
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez Alicjachojecka18
      Jak w temacie, mam problem z bezpiecznikami. Proszę o pomoc 
    • Przez Lukaszzablotni
      Dzisiaj podczas orki w moim  John deere 6320 wyrzuciło a raczej wyrzucalo płyn chłodniczy z korka przelewowego zaczęło to drastycznie przybywać , podejrzewam że to uszczelka pod głowica, wytworzyło ciśnienie i zamiast do obiegu wszystko wracalo do zbiornika wyrownawczego. Dało się też zaraz przed awarią zauważyć delikatny spadek mocy. Czekam na waszą pomoc czy to to czy szukać winny gdzie indziej, nie wiem czy przykładowo jakiś termostat czy coś się mogło zablokować i to mogło też być przyczyną. 
      Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jeszcze stanu oleju czekam aż ostygnie będę widział czy się podniósł wtedy będzie oczywiste co jest przyczyną 
      Dodam jeszcze że sprawdzałem stan oleju jest Oki. A płyn który dostał się do zwiorniczka utrzymuje się na poziomie ponad max. Jak się nagrzeje sytulacja się powtarza.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.