Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co może być przyczyną tego że nie pokazuje prędkości jazdy i prędkości wałka w MF 6180 95 dyna. Obroty działają dobrze, mth nalicza. Zdarza się że jak się zapali ciągnik to pokazuje prędkość ponad 50km/h i pozniej zwalnia do 0 i wałek też pokazuje około 1700 obrotów, jak dobrze pamiętam.

Opublikowano (edytowane)

witam. znowu mam problem z naszym mf6150 tym razem nie zmienia zółw/zając. raz zmienia na zimnym oleju, raz nie zmieni, to na ciepłym nie zmieni zgasze ciągnik na kilka minut i zmieni.. jak to ugryźć?

Edytowane przez marzencia
Opublikowano (edytowane)

@hemi jestem w dalszym ciagu wymiany tego oleju i nadal nie moge znalezc tego filtru znalazlem te dwa przy prawym tylnim kole spuscilem olej odkrecilem  korek pozniej cala miske i nadal nie znalazlem tego filtra a i sory bo mam rocznik 95 a nie jak pisalem wczesniej 96 jezeli przychodzi Ci cos do glowy to prosze o pomoc

 

 

ok wysztko juz wyjasnione znalazlem :)

Edytowane przez PatrykKozieja
Opublikowano

witam. przymierzam się do wymiany oleju w skrzyni w moim 6140 i pytanie ile on ma tych filtrów  ?  bo widzę dwa wewnętrzny i zewnętrzny . pytanie czy olej spuszcza się tylko przez jeden korek najniżej umieszony ?   czy jest wiecej spustów  ?  olej musi być rozgrzany ?  Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam 

Opublikowano

w Mf 6140 cZasem mam tak ze blokuje podnośnik i nie chce opuścić i za chwile opuszcza nie zważając na ustawiony spowalniacz i wali ze hej... i w tedy zapala sie kontrolka czerowona od ehr co to moze byc ? dodam ze jestem przed wymiana oleju

Opublikowano (edytowane)

kupiłem niedawno 6160 i gdy jest zimny to mam problem z EHR. jeszcze nie wymieniałem olejów i filtrów. gdy z rana jadę na pole orać to przez pierwsze 20 minut różnie to jest raz działa wszystko raz nie działa, świeci się kontrolka migając od EHR-u, przy nawrociach czasami mi nie chce podnieść kontrolka świeci, zagaszę silnik i odpalam jest ok, działa, gdy silnik i skrzynia po ok 20 minutach się dobrze rozgrzeje problemy znikają i wszystko działa (EHR)

spotkał się ktoś z takim problemem???

Edytowane przez Antoni84

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v