Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po odpaleniu ciagnika musze go ostro przegazować tak do ok 2tys obr silnika i dopiero wtedy mam ładowanie. Czy to nie jest czasem wina szczotków? Dodam tylko że u mnie szczotki są razem z regulatorem i nigdzie tego nie można kupić tak mi powiedział koleś w grene. Jak to naprawić?

Opublikowano

Masz ładowanie czyli kontrolka gasnie??

A później po zejściu z tych obrotów to już sie nie zaswieci wogóle??

Chcesz sprawdzic stan szczotek to je wykreć z alternatora i zobacz ich dlugośći czy sie nie zacinaja.

 

Zrób ogólny przeglad instalacji ładowania, połaczenia przewodów , masy alternatora, długośc szczotek. No i naciąg paska.

 

Jesli jest problem z kupnem nowego kompletu regulator- szczotki, w którym to regulator jest sprawny a skonczyły sie tylko szczotki wystarczy kupiść szczotki z innego altka i przelutować je. Nalezy bradz pod uwage grubość i szerokość sczotek, aby nie były za ciasne ani za luźne, za wąskie bo szybko wytrze się pierścień ślizgowy.

Opublikowano

tak po tej przegazówce kontrolka gaśnie i ładuje normalnie na wolnych obrotach. Cheba bede musiał tak jak mówisz przelutować to szczotki tak jak mi radził ten koleś w sklepie. Sa już ładnie przytarte więc to bedzie chyba ta przyczyna

Opublikowano

szczotkotrzymacz z regulatorem można kupić bez problemu w każdym sklepie z częsciami do samochodów,można wziąć stary na wzór,jest to tradycyjny alternator firmy VALEO który jest stosowany w autach francuzkich i wydaje mi sie że w oplach też.

Opublikowano (edytowane)

ok szczotki wymieniłem ale nic nie pomogło. cos mi sie wydaje że to może być wina komputera ponieważ gdy mam dopiero ładowanie działa mi EHR i wskaźnik obrotów silnika. Dodam tylko że miałem kiedyś problem z wyłączaniem przedniego napędu. Zrobiłem obejście bezpośrednio pod inny wyłącznik i teraz jest ok

 

nikt nie orientuje sie w tej sprawie??

 

 

//Nie piszemy post pod postem tylko używamy narzędzie edycja, wiec zapamiętaj to bo kiedyś możesz za to dostać %%

Edytowane przez Balzak
Łaczenie, literówki
Opublikowano

U mnie też tak jest że po odpaleniu nie ma ładowania i trzeba go przegazować i wtedy się pojawia i ładuje.

Co do EHR i obrotomierza, działają przy sprawnym ładowaniu.

Opublikowano

No to moze cos sie dzieje z regulatorem napiecia?

Jesli ams ztaki, jak w autach francuskich, to ja placilem rok temu za regulator ze szczotkami Valeo 70zl.

Pozdrawiam!

Opublikowano

panowie to zaden problem w tych ciagnikach tak jest tak jaki i w wiekszosci pojazdow np iveco po odpaleniu kontrolka bedzie swiecic dopiero po dodaniu gazu gasnie poniewaz dostaje prad na wzbudzenie alternetora. dodam tylko ze jak swieci kontrolka ladowania to nie bedzie chodzil ehr i reszta elektroniki w ciagniku wiec ani rusz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v