Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.

 

Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.

Opublikowano (edytowane)

Skrzynia  16x16 - jak u mnie .

 Ale  w moim  , w  tym miejscu nie  ma zadnego przełącznika , jest  tylko zaślepka , więc nie  wiem  do  czego  to .

Nie  działa?  nic  sie  nie  dzieje  jak  nim pstrykasz? włącznik blokady  masz przy prawym   słupku ? 

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

Tak blokada przy prawym słupku. A co do Przycisku to właśnie  nie wiem wiązka  elektryczna jest do niego podciągnięta przycisk ewidentnie często używany bo dość mocno wytarty. A co do Przeznaczenia nie mam pojęcia bo maszyna dopiero co kupiona.

 

Opublikowano (edytowane)

Przycisk widoczny na foto jet o sterowania tylnym tuzem . Ustawiasz głębokość i nim opuszczasz przełączasz go na środek i wtedy możesz sterować podnośnikiem z błotników na zewnątrz 

Edytowane przez maxx20
Opublikowano

Koledzy mam takiego forda nh 8240 u mnie też jest taki przełącznik od podnosnika tylko że jest góra dół nie ma że na środku i biegiem czy taki występował czy mógłbyc zmieniony bo nie działa podnosnik z blotnikow może ktoś coś się orientuje i podpowie jak to powinno być w tym ciągniku ?

Opublikowano (edytowane)

Są chyba dwa sposoby na sterowanie podnośnika z tylnych błotników, wg instrukcji włącznik od podnoszenia odpuszczania na środkowa pozycję i to powinno spowodować, że włączniki na błotnikach działają. Ja mam ciągnik z 97 roku i u mnie to nie działa. I drugi sposób dźwignie od podnoszenia maksymalnie po przodu za ten ogranicznik  aż zaświeci się kontrolka na panelu podnośnika. I wtedy przyciski na błotnikach działają tylko nie od razu tylko po jakiejś sekundzie. Pozdrawiam 

I mam włącznik od podnośnika trzy pozycyjny i jak zrobię na środkowa pozycję to pojawi się błąd podnośnika. Czyli ktoś założył włącznik 3 pozycyjny a powinien być 2 pozycyjny podnoszenie i opuszczanie. I wg schematu powinien być włącznik 2 pozycyjny. Ale w instrukcji jest napisane że powinny być 3 pozycję i bądź tu mądry.

Edytowane przez CIAPEK1981
Opublikowano

W końcu się wyjaśniło ciągniki od 95 roku miały inny  komputer (jest w katalogu części) i włącznik podnośnika módl 3 pozycję podnoszenie opuszczanie i na środku. I wg nowszej instrukcji jak włącznikiem zrobimy na środkowa pozycję to działają włączniki na błotnikach. A do rocznika 95 były inne komputery i przełącznik miał dwie pozycje podnoszenie i opuszczanie. I wg starszej instrukcji aby działały klawisze na błotnikach to trzeba dźwignie od podnośnika dać maksymalnie do przodu. A ja mam ciągnik z 97 roku klawisz od podnośnika  3 pozycyjny i na środkowej pozycji pojawia się błąd, ponieważ mam komputer od starszego rocznika. I muszę robić ta dźwignie go przodu żeby można było sterować podnośnikiem z zewnątrz. Mam nadzieję że komuś to pomoże. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v