Skocz do zawartości

Czy macie jakieś problemy z New Hollandami?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie to u mnie z rewersem jest wszystko okey nic nie trzeszczy tylko jak ruszam i włączę 2 na 3 przekładni (mowię o pustym ciągniku bez maszyn) puszcze sprzęgło szybciej i od razu zgrzyt tak jakby się tarcza sprzęgła ślizgała ale pedał sprzęgła mam dobrze podciągnięty nie mam pojęcia co to może być, jakbyś się czegoś dowiedział to proszę daj mi znać.

Opublikowano

farmerNH u mnie jest to samo gadalem z jenym mechanikiem mowil mi ze "konczy" sie rewers i po robocie bedzie pownie rozbieranie a ze sprzeglem jak na razie nic sie nie dzieje dziala poprawnie

Opublikowano

U mnie najpierw tak jak by sie rewers blokowal tzn. Jak jechalem do przodu i bez zatrzymywania sie przelaczylem na wsteczny puszczajac sprzeglo za szybko i cofnelem ile potrzeba i przelonczylem do przodu i nie moglem ruszyc poniewarz bieg wsteczny byl na wszystkich pozycjach rewersu i dzwignia rewersu nie wskakiwala do konca na wsteczny.

A teraz jak chce przelanczyc na wsteczny bez zatrzymania sie to zgrzyta jak przy 60-ce. I dlatego musze sie zatrzymac zeby przelanczyc na wsteczny.

Ja narazie tego nie bede robil, moze dowiem sie czegos na agroshow to napisze.

 

Dzisiaj rewers sie zablokowal na pozycji do przodu, i nie idzie przelanczyc na luz ani wsteczny. Teraz musze jechac do przodu, bo nie idzie cofac. I jak tu robic??

W najbliszym czasie jestem zmuszony rozbierac skszynie, bo ciagnik potrzebny do neptuna.

I mam pytanie: Czy jak bede go rozbieral, to musze wyciagnac zbiornik, czy dojdzie sie z kabiny??

Opublikowano

Witam koledzy!

Więc poczytałem Wasze posty z problemami i potwierdza się to co mi mówił mechanik z doświadczeniem z NH. TDD ma słabą skrzynię biegów konstrukcja dosyć wiekowa a problemy z synchronizatorami rewersu to standard w tych modelach. Jest przy tym trochę roboty ale trudne w naprawie nie jest, jest tam skrzynia pośrednia która dosyć łatwo się demontuje. Wystarczy z głową mechanik i katalog części ale zmartwię Was jedną sprawą wiążą się z tym duże koszty kwestia co i jak jest uszkodzone ale z tego co pamiętam to ktoś mi mówił o koszcie rzędu 3000,-zł lub więcej za kompletny synchronizator ale mam nadzieję że się mylę.Powodzenia

Opublikowano

Pojawił się może komuś błąd 2334 dotyczący przekładni? Ciągnik to T7050. Czasami się pojawia. Ponowny rozruch eliminuje błąd. Ma ktoś jakiś pomysł co dokładnie może go powodować?

Opublikowano

Kolejne pytanie:

Miał ktos może tak, że jak się da ciśnienie na którekolwiek z wyjść hydraulicznch, to po puszczeniu rączki w położenie neutralne dalej słychac "wycie" pompy? Przestaje jak się troche pomiesza wajchami od hydrauliki lub zacznie się podnosić tylny podnosnik. Był serwis i:

1. Stwierdzili, żę ciśnienie na linii ciągnikowej(????) jest za wysokie i przestawili (z 35 na 18 Atm) - nie pomogło.

2. Sprawdzili jakiś tłoczek w pompie jest raczej OK. - nie pomogło.

Teraz proponują wziąć ciągnik na serwis i zdemontować pompę - a to już poważna operacja.

Czy ktoś miał podobne przygody?

Opublikowano

Witam koledzy!

Więc poczytałem Wasze posty z problemami i potwierdza się to co mi mówił mechanik z doświadczeniem z NH. TDD ma słabą skrzynię biegów konstrukcja dosyć wiekowa a problemy z synchronizatorami rewersu to standard w tych modelach. Jest przy tym trochę roboty ale trudne w naprawie nie jest, jest tam skrzynia pośrednia która dosyć łatwo się demontuje. Wystarczy z głową mechanik i katalog części ale zmartwię Was jedną sprawą wiążą się z tym duże koszty kwestia co i jak jest uszkodzone ale z tego co pamiętam to ktoś mi mówił o koszcie rzędu 3000,-zł lub więcej za kompletny synchronizator ale mam nadzieję że się mylę.Powodzenia

 

A czy do rozpolowienia ciagnika, trzeba zdjac/podniesc kabine, czy dojdzie sie bez problemu?

Opublikowano

WITAM.W TL100A przestało mi działać oświetlenie deski rozdzielczej nie działają wszystkie górne światła robocze i zapalniczka .Bezpietrzniki są OK.

Co to morze być.

Opublikowano

Mam NH T5050 2009r 400mth i chciałby zapytać czy to normalne że on czuje każdą górkę jadąc najwyższym biegiem. Ciagnąc przyczepę obornika pod górkę na najwyzszym biegu spada z obrotów i prosi się o redukcję. Czy tak powinno być czy jest coś nie tak?

Opublikowano

to zalezy od wielkosci tej przyczepki :blink: u mnie t5060 to tez czuje na pusto ale jakas duza gore, przy normalniej spadnie najwyzej tak 200 rmp

a co do usterk to padl mi czujnik od mierzenia obrotow silnika i Wom mi rozlaczalo, naprawa 300 zeta

Opublikowano

ja posiadam TL100A już niecałe 1000mtg i T5040 170mtg.Z obu jestem zadowolony;) w Tl-ce elektrozawór od rewersu na gwarancji mi wymienili,bo lekko szarpał,było to po 70 mtg a teraz chodzi płynnie, a w T5040 mialem tylko kalibracje sprzągła,ale to tylko gość z serwisu jakoś tam programował i już git.Polecam te ciągniki;)

Opublikowano

mam problem z moim new hollandem td80d nieraz mignie kontrolka od nidkiego cisnienia oleju przekaładniowego zwłaszcza jak sie jedzie z gorki wymieniłem filtr oleju i nic nie dało oleju jest prawie na max niewiem co mam robic pomóżcie

Opublikowano

już wiem co jest grane dzwoniłem do serwisu i powiedział ze w instrukcji jest bład ze ta kontrolka nie jest od oleju przekładniowego tylko od płynu hamulcowego nalałem płynu do hamulców i jest dobrze

Opublikowano

Mam problem z NEW HOLLANDEM TM175 MAM Z 6 7 błędów i nie wiem jak je usunąć

Siadło coś mi jeszcze z przednią osią blokada wałka nie chodzi i zrobiłem obejście żeby normalnie chodził a ostatnio tylko przednie światła chodzą może ktoś pomóc

 

Odp najlepiej na gg

 

Lub e-mail

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v