Skocz do zawartości

Czy macie jakieś problemy z New Hollandami?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znam takiego gościa co ma NH 150 KM, okres gwarancji się już mu skończył i akurat elektronika siadła, serwis przyjechał do niego i skasował za to zabawę coś ponad 8tyś

Opublikowano

wita wszystkich jestem nowy na forum ja mam tl 90a 2005r i mam pytanie do posiadaczy tego modelu mam problem z glosnym tylnym mostem obiawia sie to podczas jazdy wysokim biegem przy obrotach okolo 1400 po dodaniu gazu slychac stukot w tylnym moscie serwis wymienil satelity ale poprawy nie ma stwierdzili ze tak jest w tym modelu prosze o kometasz jak jest uwas

Opublikowano

dzieki za opinie ale liczylem na wiecej morze ktos mieszka w pobliżu pomorskiego chetnie bym sie skontaktowal z taka osoba posiadajaca tl90a aby sie przejechac i móc porownac wita wszystkich jestem nowy na forum ja mam tl 90a 2005r i mam pytanie do posiadaczy tego modelu mam problem z glosnym tylnym mostem obiawia sie to podczas jazdy wysokim biegem przy obrotach okolo 1400 po dodaniu gazu slychac stukot w tylnym moscie serwis wymienil satelity ale poprawy nie ma stwierdzili ze tak jest w tym modelu prosze o kometasz jak jest uwas

Opublikowano

Ja tam poważnych awarii ze swoim TM 125 nie miałem. Jedynie co to :wymian wężyka od płynu hamulcowego; czujnik od ręcznego; raz spadł wąż który prowadzi olej ze skrzyni na chłodnicę oleju no i... wylał się cały olej ze skrzyni jakieś 60l (serwis naprawił i przywiózł)raz też nie chciał odpalic na polu ale serwis przyjechał i zrobił (a co było już nie pamiętam);) z serwisem nie mam problemu także jest dobrze :P

Opublikowano
wita wszystkich jestem nowy na forum ja mam tl 90a 2005r i mam pytanie do posiadaczy tego modelu mam problem z glosnym tylnym mostem obiawia sie to podczas jazdy wysokim biegem przy obrotach okolo 1400 po dodaniu gazu slychac stukot w tylnym moscie serwis wymienil satelity ale poprawy nie ma stwierdzili ze tak jest w tym modelu prosze o kometasz jak jest uwas

Witam.Widzę że razem przyprowadziliśmy TL. U mnie też występował podobny stukot jak u Ciebie ale u mnie była błahostka.Podłączając nowe maszyny pobierały dużo oleju ze skrzyni w puste siłowniki i nie dopatrzyłem sprawy i był za mały poziom oleju. Po uzupełnieniu stanu oleju problem znikł.Natomiast mnie niepokoi brzęczenie podczas dodawania gazu.Przy ręcznym gazie wszystko jest w porządku ale jak dodajesz gaz nogą to występuje brzęczenie po prawej stronie obok pedału gazu, ale do końca nie można go zlokalizować. Drugą denerwującą rzeczą jest odpalanie zimnego silnika-bardzo późno gaśnie kontrolka smarowania . Zimą to nawet potrafi się zapalić czerwona kontrolka alarmu, ale po zgaśnięciu kontrolki smarowania gaśnie i kontrolka alarmu.Wymiana czujnika nie pomogła a mechanik stwierdził że ten typ tak ma.Dzwoniłem nawet do Płocka ale paniska nie raczyli nawet odpowiedzieć.Czasami nie chcę się też wyłączyć blokada mechanizmu różnicowego .Jeżeli ktoś miał takie problemy i poradził sobie z nimi to proszę o odpowiedź.

Opublikowano
Witam.Widzę że razem przyprowadziliśmy TL. U mnie też występował podobny stukot jak u Ciebie ale u mnie była błahostka.Podłączając nowe maszyny pobierały dużo oleju ze skrzyni w puste siłowniki i nie dopatrzyłem sprawy i był za mały poziom oleju. Po uzupełnieniu stanu oleju problem znikł.Natomiast mnie niepokoi brzęczenie podczas dodawania gazu.Przy ręcznym gazie wszystko jest w porządku ale jak dodajesz gaz nogą to występuje brzęczenie po prawej stronie obok pedału gazu, ale do końca nie można go zlokalizować. Drugą denerwującą rzeczą jest odpalanie zimnego silnika-bardzo późno gaśnie kontrolka smarowania . Zimą to nawet potrafi się zapalić czerwona kontrolka alarmu, ale po zgaśnięciu kontrolki smarowania gaśnie i kontrolka alarmu.Wymiana czujnika nie pomogła a mechanik stwierdził że ten typ tak ma.Dzwoniłem nawet do Płocka ale paniska nie raczyli nawet odpowiedzieć.Czasami nie chcę się też wyłączyć blokada mechanizmu różnicowego .Jeżeli ktoś miał takie problemy i poradził sobie z nimi to proszę o odpowiedź.

dzieki za opinie umie jest dokladnie tak samo z gazem i blokada i zapalaniem zima ale poziom oleju jest dobry a i tak slychac stukot to brzeczenie jest chyba przenoszone z łacznika ktory znajduje sie przed silnikiem gdzie masz zaczepiona linke

Opublikowano

No jak narazie mialem jedna usterke. Opuszczalem glebosza i zgasl... i nie chcial juz zapalic :) rozrusznik ladnie krecil a ten nic. Okazalo sie ze byla to "slynna wtyczka" :) oczywiscie nie obylo sie bez interwencji serwisu :(

Opublikowano

Hm, widze że często czujniki ludziom wysiadają... U mnie w TL 100 padł od wyświetlania czy przedni napęd jest włączony. Zeby go wymienić facet z serwisu całe koło musiał zdjąć xD I problem jest z klima, a raczej z paskiem bo stary sie wyrobił a nowego nawet w serwisie nie moga dopasować... ;)

Opublikowano

Nie można dokłądnie numerów spisać, ale mają tam w serwisei te ksiązki wszystkie i dali taki jaki powinien byc a i tak często zapiszczy. Próbowaliśmy dopasować zwykły jakiś ale jak nie ciut za krótki to za szeroki itd. itp... ;/

Opublikowano

u mnie do tej pory wszystko bylo jak najbardziej OK niedawno okazalo sie za padl synchronizator od rewersu wstecznego biegu w TD80D z 2005r. ale musi naprawa poczekac do zimy nie ma na to czasu trzeba sie przemordowac jakos. rozbieral juz ktos skrzynie wtym modelu

Opublikowano

Ja mam TD80D też z 2005r. i od około dwóch lat jak chce ruszyć z obciążeniem i puszcze za szybko sprzęgło to jest tylko przerazliwy zgrzyt. Byłem w serwisie próbowali podciągnąć linkę sprzęgła ale to nic nie daje, chcieli mi go rozbierać żeby sprawdzić czy to sprzęgło czy może synchronizator ale sobie darowałem bo póki jezdzi to dobrze gorzej jak padnie :) dodam że mam zrobione 1400mtg. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o odpowiedź.

Opublikowano

FarmerNH a przy jakim obciążeniu ci się to dzieje bo u mnie to najgorzej jest np. przy orce, ale już się nauczyłem że nie mogę opuścić pługu i dopiero wtedy ruszać tylko muszę opuszczać jak już się ciągnik zaczyna toczyć. Nie jest to przyjemne ale jakoś trzeba sobie radzić a jeśli ciągnę załadowaną przyczepe czy rozrzutnik i jak się zatrzymam na grząskim np. na polu to po prostu przed ruszeniem cofam 20 cm i już idzie bo przyczepa ma wygniecione ślady. Jak byś to naprawiał albo dowiedział co to dokładnie jest to proszę o odpowiedź będę bardzo wdzięczny.

Opublikowano

U mnie najpierw tak jak by sie rewers blokowal tzn. Jak jechalem do przodu i bez zatrzymywania sie przelaczylem na wsteczny puszczajac sprzeglo za szybko i cofnelem ile potrzeba i przelonczylem do przodu i nie moglem ruszyc poniewarz bieg wsteczny byl na wszystkich pozycjach rewersu i dzwignia rewersu nie wskakiwala do konca na wsteczny.

A teraz jak chce przelanczyc na wsteczny bez zatrzymania sie to zgrzyta jak przy 60-ce. I dlatego musze sie zatrzymac zeby przelanczyc na wsteczny.

Ja narazie tego nie bede robil, moze dowiem sie czegos na agroshow to napisze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v