Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy przy demontażu pompy wtryskowej trzeba też ściągnąć pompę hydrauliczną która zamontowana jest z przodu i przez tą dziurę odkręcić koło z pompy wtryskowej??

Wszystko podkręcałem co jest na wierzchu i pompa wychodzi tylko 5 mm i jest opór. Proszę o radę bo nie chcę na siłę nic robić.  

Opublikowano

Pamietaj o ustawieniu wyjsciowym i nie zapomnij o blokadzie pompy wtryskowej przed wyciagnieciem jej z obudowy silnika.

 

Ustawienia sobie pozaznaczam a coś więcej na temat blokady pompy??  Jest tam jakaś blokada czy sam muszę coś pokombinować.

Opublikowano

@ AlaCapone. Twój tekst biorę za żart...a jeśli myślisz tak naprawdę, to jest kompletne dno.

@ Szymek 85, Jeśli już jesteś w trakcie demontarzu pompy, to nie ma sensu pytać sie jeszcze o blokadę i ustawienia "wyjściowe" To powinieneś zrobić już wcześniej. Niestety jak widać nie masz o tym " zielonego pojęcia", wiec najlepiej byłoby jakbyś taką robotę zlecił profesjonaliście. I nie możesz tego sobie, to tak "pozaznaczać. Po pierwsze pompa z naprawy wróci w ustawieniu "wyjściowym" i bedzie z pewnością zablokowana. Wiec jakiekolwiek ustawienia które sobie zrobiłeś/zrobisz i tak będą nieaktualne. Wałek nowej pompy bedzie ustawiony na pozycje wtryskową na pierwszym cylindrze, poza tym będziesz musiał uczyć narzędzia do ustawienia konta wtrysku. Pamiętaj ze przy złym montażu może dojść do uszkodzenia nowej, naprawionej pompy.

Opublikowano

Nie wiem czy pompa pójdzie do naprawy bo nic jej nie dolega pali od strzała ma moc tylko od strony bloku kapie mi gdzieś ropa i nie zobaczę skąd do puki nie rozbiorę. Aż szkoda mi tego ruszać bo silnik chodzi idealnie i nie maiłem nigdy problemu z nim. 

Opublikowano

U mnie też sie pociło od strony bloku z tego dekielka aż wkońcu na polu rozciekło sie na maksa i lało... taki sam dekielek jest na zewnętrznej stronie i jego wiadomo bez problemu da się odkręcić bez wyciągania pompy...  W moim tylko oring poszedł który dostałem za darmo..

Opublikowano

U mnie podejrzewam, że to samo bo kapie z tego dekielka a że teraz jest czas to wole to zrobić niż na wiosnę latać. JD1052 miałeś jakiś problem z ponownym zamontowaniem pompy i jej ustawieniem??

Opublikowano

Kolego @szymek85 trzeba było napisać o co chodzi nie musiałbyś wyciągać pompy, bo nie ma takiej potrzeby.

Na 99,9% przecieka na dźwigience od gazu. Rozwiązanie wymiana oringów.

 

Jeśli chcesz szczegółowy opis to znajdziesz go tu: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/87529-ci%C4%85gnik-renault-13314-przeciek-pompy-wtryskowej/

 

Pompa jest bardzo prosta. Można nią kręcić ile się chce i jak się chce, zaś ustawienie wtrysku dla pierwszego, czy któregokolwiek cylindra jest tak proste, że nawet zwykły laik poradzi sobie (nawet pięcio- sześcioletnie dziecko). Nie potrzeba żadnych narzędzi, przyrządów pomiarowych, skomplikowanych maszyn, czy komputerów. Jeśli chcesz wiedzieć: Jak to się robi? - napiszę! Zapewne wielu mechanikom się przyda. Po sekundzie od przeczytania 99,9% czytających w wieku powyżej 6-ciu lat pochwyci o co chodzi.

 

Żadnych blokad, ani alarmów nie zakładaj na pompę wtryskową, bo to nie samochód.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Skoro tak, to możesz kupić komplet uszczelek do niego i zrobić przegląd samemu. Podaj numery z tabliczki znamionowej pompy.

 

Spisałem wszystkie numery z tabliczki nie wiem o który ci chodziło.

 

0460 426 220

R 534 D

663      524554

Opublikowano

Dzieki. Niestety do tej pompy: BOSCH 0 460 426 220 (to samo co VE6/12F1150R534) nie mam nic.

 

Pojedyncze części ma do niej: http://agromer.pl/uklad-paliwowy-fendt,c58,pl.html

AGROMER ma jednak je drogie.

 

Proponuję uderzyć tu: http://www.dieselcars.pl/index.html

Nie wiem, czy obecnie Jacek coś ma do niej, ale z pewnością załatwi (pełny zestaw) i to DUŻO taniej.

 

Proponuję wymienić wszystkie oringi na dźwigni gazu, uszczelkę głowicy i kilka uszczelek pod dekielkami, bo to iż cieknie od strony korpusu silnika nie oznacza, że nie cieknie z dźwigni gazu.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ale sie rozczulacie, przecie warsztatów od pomp boscha jest od groma przynajmniej w mojej okolicy. Co do demontażu to u mnie poszła bez problemu, koło było zablokowane, niestety przy montażu poleciało no i roboty przybyło :wacko:

Opublikowano

Dzieki. Niestety do tej pompy: BOSCH 0 460 426 220 (to samo co VE6/12F1150R534) nie mam nic.

 

Pojedyncze części ma do niej: http://agromer.pl/uklad-paliwowy-fendt,c58,pl.html

AGROMER ma jednak je drogie.

 

Proponuję uderzyć tu: http://www.dieselcars.pl/index.html

Nie wiem, czy obecnie Jacek coś ma do niej, ale z pewnością załatwi (pełny zestaw) i to DUŻO taniej.

 

Proponuję wymienić wszystkie oringi na dźwigni gazu, uszczelkę głowicy i kilka uszczelek pod dekielkami, bo to iż cieknie od strony korpusu silnika nie oznacza, że nie cieknie z dźwigni gazu.

Pozdrawiam.

  Dzięki za informację części zamówione u Jacka w dieselcars. Super człowiek nie dość że tanio to jeszcze podpowiedział co i jak wymienić. 

Opublikowano

Witam!

 

Poszukuję informacji jak ustawić kąt wtrysku (gdzie szukać znaków GMP) ciągnik to Fendt 515 c , problem tkwi w tym, że ciągnik na zimnym silniku okropnie "kopci na biało" po rozgrzaniu nie ma tego problemu, pompa jest po regeneracji, wtryski na 100% ok po zmianie końcówek  (na wtryskach z drugiego Fendta jest tak samo "kopci na biało")  zapłon ustawiony tak samo jak przed remontem, zaznaczone koło na rozrządzie, koło pompy na klinie. Przy pompie poprzedni właściciel (Niemiec) sporo majstrował bo brakowało paru elementów regulatora (wdg pompiarza). Szukam jakichkolwiek informacji jak się zabrać za ustawianie zapłonu.

Opublikowano

Piotr433, czy na pompie jest coś takiego jak wyprzedzacz kąta wtrysku (taki elektromagnes na obudowie regulatora po prawej od przewodu doprowadzającego paliwo do pompy)? Czy jest to pompa bez tego ustrojstwa? Bo jeśli jest to kąt wtrysku statyczny wynosi 18 stopni, a jeśli nie ma to 23 stopnie. Odpisz, a resztę Ci wytłumaczę.

Opublikowano

Witam 

Mam problem z odpowietrzeniem fendt 515 chciałem wymienić oring ten na tym korpusie z tyłu pompy mocowanym na 4 śruby torx przeciągając oring przez ten kwadratowy korpus wszystko było ok ale przy składaniu poczułem opór wkręcając śruby wiec obróciłem delikatnie wałem silnika i wtedy udało się złożyć ale nie mogę odpowietrzyć czy możliwe że coś źle się ustawiło w pompie przy takim zabiegu ?? 

Jeśli tak to proszę o pomoc jak zdemontować pompę czy trzeba coś blokować itp. 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v