Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale ta 120 kosztuje 70 tys ale netto, czyli 85 tys brutto. Poza tym brakuje obciążników, a nie wiadomo jeszcze jak wygląda sprawa zaczepów - mogą być niekompletne bo handlarze często je sprzedają osobno.

Opublikowano (edytowane)

U mnie też c360 nie dawała rady to znajomy przyjechali nowym nh t6070 to tak śmierdziało później, że myślałem że nic nie urośnie a tak fasola dała mi 999t z ha sam się dziwię bo zawsze było tam co najwyżej 10t z ha, w tym roku tez go wziąłem na usługę to ciągnik się zapadł i go bagno wessali, ale przyjachał jeszcze nh tm190 i jak go wyciągali to go rozerwało i tyko kalesony po nim na polu zostali. Yarecki widzę że ty też masz sporo ziemniaków, ja mam 200ha i już zaczynam kopać a ty już wykopałeś wszystko?

 

bajkopisarzu dostaniesz urlop

Edytowane przez andrzej2110
Opublikowano

No też go widziałem, ciekawa opcja. Moim zdaniem ta 140 warta tych pieniędzy bo to udany model. Dla nas trochę za mały - zamierzamy kupić coś mocniejszego do transportu najlepiej na skrzyni 50 lub 40 eko albo bezstopniówce - fendt 716/718 :o

Opublikowano

No ładna.Szkoda że 175 i 190 są trochę felerne bo bym takie coś kupił.Wczoraj jechałem dać zaliczkę na JD 7710 z 2001 roku na ful wypasie i 10 km przed nim gość zadzwonił że go nie sprzedaję,rozmyślił się.Skurczybyk zrobił to już drugi raz w ciągu 2 tygodni,ale za pierwszym razem nie zdążyłem kasy wybrać.

Opublikowano

Czemu za duży. Taka 140 niewiele mocniejsza od 120. Nawet praktycznie nie powinienes odczuć różnicy w mocy i spalaniu, ale 140 ma lepszy podnośnik i trochę cięższa będzie. Też nie ma co zabardzo patrzeć czy kupic 115, 120 130 czy 140 tylko ten w najlepszym stanie.

Opublikowano

czy może mi ktoś objaśnić na czym polega praca tej skrzyni 18/6. bo moge mogę sie połapać. bo czytam tu o jakimś automacie czy to chodzi o automatyczną zmianę biegów na każdym z 3 zakresów. czy tam jest rewers elh? bo interseuje mnie taka maszynka tak ok 120-140KM żeby przyzwoicie ursusa 1134 zastąpić bo nie daje rady. ajk ze spalniem one stoją top bym tez był wdzięczny. w moich stronach to tylko john deere-y i fergusony ze starszych pracują a z nowszych to własnie sporo jest nh z serii t6000 a ja jestem zainteresowany właśnie TMem. oglądałem w niemczech na żywo to odrazu wpadł mi w oko

Opublikowano (edytowane)

a jak ten ciągnik stoi ze spalaniem. wyczytałem na AF że pod pełnym obciążeniem to 22l/h ja mam sprzęt mniejszy że miałby zawsze lekko. to czy spalanie by było mniejsze. po prostu chciałbym żeby ciągnik miał zawsze lekko. a czy w każdym jest amortyzacja kabiny czy to też opcja bo przeglądając ogłoszenia na agriffaiers spotkałem się z takim bajerem.

Edytowane przez lukeczl
Opublikowano

witam kto posiada tm 150 i miał takie objawy na biegach parzystycy wszystko ok a na nieparzystych wali sprzęglo (tłumnik drgań) rozbierałem go 3 razy i nic skrzynia ok elektro zawory ok prąd dochodzi wszędzie i napięcia rosna tak samo na wszystkich el.zaworach

robie sie głupi noie wiem co jest robiłem wiele ciągnikow i innych maszyn ale ten to klęska

Opublikowano

Jak dobrze użykowany to spisuje się jak każdy - dobrze. Jak zaniedbany - będą problemy. Ciągnik ciężki, długi, fajnie wyważony. Mocny podnośnik, trzeba dużo na nim powiesić żeby przód poderwać. Silnik 7,5 litra pracuje sympatycznie - duża pojemność daje elastyczność.

 

Tak, części są drogie, jak to przy zachodnim ciągniku. Zapomnij np. o pompie olejowej za 500-1000 zł. Remont skrzyni to na dzień dobry kilka tysięcy za sam fakt rozebrania jej, plus niezbędne części.

Opublikowano

Na 99% TM165 ma pompę główną typu load sensing. Nie chce mi się szukać numeru w katalogu, ale niech cena powyżej 10 tyś. zł Cię nie zdziwi.

Pompa pomocnicza (smarowanie skrzyni, sterowanie skrzynią, elektrohydauliką, sterowanie wspomaganiem - ogólnie układ niskiego ciśnienia) może kosztować w granicach 1000-2000 zł, bo to zwykła zębata pompa.

Opublikowano

Kupiliśmy nh tm 175 za 75tyś był na allegro. Tylko coś szarpał przy zmianie biegów rozpułowiłem go i wyleciały jakieś sprężynki, przy dłuższych oględzinach zauważyłem że tarcza drgań nie ma sprężyn,są tam na podobe sprężyn zaworowych od ursusa ale nie pasowały. W serwisie bodajże 700zł za sprężyny a za tarcze 2500zł sprężyny dałem dorobić i koszt 100zł. Całkiem inny Ciągnik. Polecam Tm bo ma Zajefany skręt i wg masywny ciągnik.

Opublikowano

witam,

Mam problem z hamulcami, mianowicie jak raz nacisne hamulec jest ok, a czym wiecej naciskam tym pedał bardziej wpada, az w końcu hamulce nikna na jakis czas całkiem. Jeszcze ciekawiej jest jak w ogule nie używam hamulcy, to traktor patrafi sam hamowac.

Opublikowano (edytowane)

witam,

Mam problem z hamulcami, mianowicie jak raz nacisne hamulec jest ok, a czym wiecej naciskam tym pedał bardziej wpada, az w końcu hamulce nikna na jakis czas całkiem. Jeszcze ciekawiej jest jak w ogule nie używam hamulcy, to traktor patrafi sam hamowac.

 

 

Wymien pompki hamulcowe mialem to samo w Tm135 po wymianie wszystko ok koszt 2 pompek jakies 1400-2400 zalezy gdzie kupisz ja zamawialem u perkoza najtanej i uzywaj najlepiej oryginalnego płynu hamucego Ambra bo inaczej za chwile bedziesz mial to samo u mnie tak bylo bo jak kupowalemo to poprostu ktos zwyklego plyu nalal i w pompce mebrany wyzarlo i pompki przepuszczaly. Tylko wymien pompki i bedzie ok

Edytowane przez Rafall90
Opublikowano

Hamulce rozgryzłem, mianowicie tacie sie skończł płyn, i nalał dota, po rozszyfrowaniu tego co napisane na korku zrozumiałem, że był to bład.... spusciłem to świństwo nalałem fusch'a lhm, i mozna powiedziec ze jest ok. ale czesaem mu sie zdażają dziwne akcje, pewnie pompki podrzarło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v