Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedna to Power Command, full powershift 18 biegów po kolei pod obciążeniem zmienianych, do tyłu chyba 6 biegów, w tej skrzyni sprzęgła wogle nie używasz przy zmianach biegów. W drugiej skrzyni jest Range Command, pół powershift, masz zakresy A,B,C i na każdym po 6 biegów, przy zmianach zakresów z A na B itp trzeba użyć sprzęgła nożnego, lub tego na joysticku ( taki przycisk). Ja bym nie patrzył na skrzynię , tylko brał ten który w lepszym stanie będzie

Opublikowano

Aha to czyli ta full automatyczna to nie ma wogóle biegów z sprzęgłem tylko 18 do przodu bez sprzegła? a ta druga 3 biegi i na kazdym biedu 6 biegóe bez sprzegła? A która według was jest lepsza?

Opublikowano

Ja uważam że im bardziej skomplikowana tym gorzej. Jak nowy to chodzi bez problemów ale jak ciągnik ma kilka lat to już może się coś popsuć a koszty są straszne. Sąsiad ma TM 165 z pełnym automatem i ma mały problem, jak go zgasi gorącego i zapali jak jeszcze nie ostyg to zapalają się kontrolki i skrzynia w ogóle nie reaguje. Silnik chodzi a biegów nie ma :D Stoi i czeka aż ciągnik ostygnie. Serwis nie wie co jest nie tak. Ale może to pojedynczy przypadek.

Z drugiej strony jeździ się super z tą skrzynią :lol:

Opublikowano

Nie możesz się cofac do tyłu z technika jak teraz kupisz pół automat to za dwa lata zapragniesz miec pełnego automat ,ja mam M 135 pełny automat i działa bez zarzutów pełny luksus włanczasz tylko rewers programujesz bieg i jazda do przodu .

Opublikowano

Daniellll miałes racje poco cofac sie w technice ta skrzynia ful powershift jest super :D Ostatnio byłem patrzec tego new hollanda i mi sie spodobał w poniedziałek bedzie u mnie :rolleyes:

Opublikowano

lewareknh.th.jpg

 

 

 

 

foto zapożyczone z pierwszego postu :rolleyes:

 

nigdzie nie mogę znaleźć informacji

- w modelu NH 8560/M160 z takim lewarkiem to skrzynia -> "Range Command"?? Jak z jej awaryjnością ??

- po krótce jak by mógł ktoś opisać typ silnika "WM456"

Opublikowano

Lewarek jest podobny i w RC i w PC. Tylko RC ma dodatkowy guzik z tyłu lewarka używany przy zmianie zakresów. Patrz na wyświetlacz. Jak masz na nim literki ABC to jest RC, jeżeli nie ma literek to jest to PC.

Na tym obrazku jest Power Command- full powershift. Aktualnie jest ustawiony 7 bieg ale rewers w pozycji N. W skrzyni RC pisałoby pewnie B1 czy tam B6 - w każdym bądź razie literka zakresu i numer biegu.

co do silnika to nie wiem

Opublikowano

Jak były literki ABC to skrzynia Range Command. Przy większym przebiegu może być potrzeba zmian jakiś tam elementów w skrzyni które odpowiadają za synchronizacje zmiany zakresów żeby nie szarpało. Ale PC też potrafi szarpać przy większym przebiegu.

Opublikowano

a mam pytanie yarecki12, cy w tych skrzyniach PC i RC jest rewers na każdym biegu jak to jest bo niby skrzynia 18/6 tak a widzę pod kierownicą dzignie ELH rewersu to się nie mogę polapać

Opublikowano

Jest dźwignia rewersu elektrohydraulicznego pod kierownicą a skrzynia 18/6. Poprostu do tyłu mamy 6 biegów ale na każdym biegu jest rewers. Np jadąc na 12 komputer nam wbije 6 wsteczny. Jadąc na 1 wbije nam 1. A potem jest różnie, zabardzo się nad tym nie zastanawiałem bo po co. Komputer wbija bieg wsteczny szybszy lub wolniejszy lub mniej więcej taki sam - zależy na jakim biegu do przodu jedziemy. Dla niektórych biegów jest taki sam wsteczny.

Opublikowano

Nie wiem jak jest w RC ale w T7030 PC można zmieniać przyporządkowanie biegów wstecznych biegom do przodu, ale zawsze jest to sześć kolejnych biegów w przód przyporządkowane do 6 kolejnych w tył poza tymi wartościami w dół zawsze wsteczna jedynka a w górę zawsze wskoczy wsteczna szóstka,

Opublikowano

aha no to mi fajnie wyjaśniliście koledzy bo troche się głowiłem nad tymi wstecznymi;D.

moim zdaniem to i racja do tyłu aż tylu biegów nie potrzeba jak do przodu. fajna skrzynia i ta automatyka skrzyni tez mi się podoba widzi mi się że bardzo wygodna może być a 18 przełożeń to i na pewno zestopniowane dobrze. a skrzynia to jak miniemam 40KM/h.

Opublikowano

Skrzynia 18 biegowa ma 40 na godzinę ( no tam licznik pokazuje mi w jednym 45 w drugim 42)

Skrzynia 19 biegowa ma dodatkowy bieg dzięki czemu mamy 50 kmh lub jeżeli jest blokada to mamy 40 kmh przy obniżonych obrotach silnika co sprzyja ekonomicznej jeździe. Ciągniki z 19 biegami mają resorowaną przednią oś.

Opublikowano

Ciągniki z 19 biegami nie mają koniecznie resorowanej osi, jest ona konieczna jeśli nie ma cugli, dla prędkości 40 km/h z cuglami elektrycznymi przednia oś może być sztywna.

Opublikowano

a jak ten ciągnik stoi ze spalaniem. wyczytałem tu że pod pełnym obciążeniem to 22l/h ja mam sprzęt mniejszy że miałby zawsze lekko. to czy spalanie by było mniejsze. po prostu chciałbym żeby ciągnik miał zawsze lekko. a czy w każdym jest amortyzacja kabiny czy to też opcja bo przeglądając ogłoszenia na agrifaiers spotkałem się z takim bajerem.

Opublikowano

Witam, podlaczajac sie do tematu o nh 8560 to mam pytanie. U znajomego nie dzialaja przyciski funkcyjne te pod wyswietlaczem, nie idzie przelaczyc na temp albo paliwo, ma ktos pomysl co z tym jest?

Opublikowano

Witam, podlaczajac sie do tematu o nh 8560 to mam pytanie. U znajomego nie dzialaja przyciski funkcyjne te pod wyswietlaczem, nie idzie przelaczyc na temp albo paliwo, ma ktos pomysl co z tym jest?

 

Pewnie to samo co każdym nowym NH bezpieczniki lub przetarte kable ewentualnie styki. Znajomy powinien wziąć miernik i sprawdzić instalacje. W ostateczności wymienić kable, no może przyciski. Ja tak zrobiłem w TM190 i teraz ta padlina działa. Co dziwne w TM164 takich problemów nie mam (czytaj mniej elektroniki).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v