Zaloguj się, aby obserwować  
Cichy94

Skrzynia biegów NH TM150

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yarecki12    1

Jedna to Power Command, full powershift 18 biegów po kolei pod obciążeniem zmienianych, do tyłu chyba 6 biegów, w tej skrzyni sprzęgła wogle nie używasz przy zmianach biegów. W drugiej skrzyni jest Range Command, pół powershift, masz zakresy A,B,C i na każdym po 6 biegów, przy zmianach zakresów z A na B itp trzeba użyć sprzęgła nożnego, lub tego na joysticku ( taki przycisk). Ja bym nie patrzył na skrzynię , tylko brał ten który w lepszym stanie będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Cichy94    141

Aha to czyli ta full automatyczna to nie ma wogóle biegów z sprzęgłem tylko 18 do przodu bez sprzegła? a ta druga 3 biegi i na kazdym biedu 6 biegóe bez sprzegła? A która według was jest lepsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    5

Ja uważam że im bardziej skomplikowana tym gorzej. Jak nowy to chodzi bez problemów ale jak ciągnik ma kilka lat to już może się coś popsuć a koszty są straszne. Sąsiad ma TM 165 z pełnym automatem i ma mały problem, jak go zgasi gorącego i zapali jak jeszcze nie ostyg to zapalają się kontrolki i skrzynia w ogóle nie reaguje. Silnik chodzi a biegów nie ma :D Stoi i czeka aż ciągnik ostygnie. Serwis nie wie co jest nie tak. Ale może to pojedynczy przypadek.

Z drugiej strony jeździ się super z tą skrzynią :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniellll    3

Nie możesz się cofac do tyłu z technika jak teraz kupisz pół automat to za dwa lata zapragniesz miec pełnego automat ,ja mam M 135 pełny automat i działa bez zarzutów pełny luksus włanczasz tylko rewers programujesz bieg i jazda do przodu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    141

Daniellll miałes racje poco cofac sie w technice ta skrzynia ful powershift jest super :D Ostatnio byłem patrzec tego new hollanda i mi sie spodobał w poniedziałek bedzie u mnie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majcin    7

lewareknh.th.jpg

 

 

 

 

foto zapożyczone z pierwszego postu :rolleyes:

 

nigdzie nie mogę znaleźć informacji

- w modelu NH 8560/M160 z takim lewarkiem to skrzynia -> "Range Command"?? Jak z jej awaryjnością ??

- po krótce jak by mógł ktoś opisać typ silnika "WM456"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    1

Lewarek jest podobny i w RC i w PC. Tylko RC ma dodatkowy guzik z tyłu lewarka używany przy zmianie zakresów. Patrz na wyświetlacz. Jak masz na nim literki ABC to jest RC, jeżeli nie ma literek to jest to PC.

Na tym obrazku jest Power Command- full powershift. Aktualnie jest ustawiony 7 bieg ale rewers w pozycji N. W skrzyni RC pisałoby pewnie B1 czy tam B6 - w każdym bądź razie literka zakresu i numer biegu.

co do silnika to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    1

Jak były literki ABC to skrzynia Range Command. Przy większym przebiegu może być potrzeba zmian jakiś tam elementów w skrzyni które odpowiadają za synchronizacje zmiany zakresów żeby nie szarpało. Ale PC też potrafi szarpać przy większym przebiegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeczl    1

a mam pytanie yarecki12, cy w tych skrzyniach PC i RC jest rewers na każdym biegu jak to jest bo niby skrzynia 18/6 tak a widzę pod kierownicą dzignie ELH rewersu to się nie mogę polapać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    1

Jest dźwignia rewersu elektrohydraulicznego pod kierownicą a skrzynia 18/6. Poprostu do tyłu mamy 6 biegów ale na każdym biegu jest rewers. Np jadąc na 12 komputer nam wbije 6 wsteczny. Jadąc na 1 wbije nam 1. A potem jest różnie, zabardzo się nad tym nie zastanawiałem bo po co. Komputer wbija bieg wsteczny szybszy lub wolniejszy lub mniej więcej taki sam - zależy na jakim biegu do przodu jedziemy. Dla niektórych biegów jest taki sam wsteczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Nie wiem jak jest w RC ale w T7030 PC można zmieniać przyporządkowanie biegów wstecznych biegom do przodu, ale zawsze jest to sześć kolejnych biegów w przód przyporządkowane do 6 kolejnych w tył poza tymi wartościami w dół zawsze wsteczna jedynka a w górę zawsze wskoczy wsteczna szóstka,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeczl    1

aha no to mi fajnie wyjaśniliście koledzy bo troche się głowiłem nad tymi wstecznymi;D.

moim zdaniem to i racja do tyłu aż tylu biegów nie potrzeba jak do przodu. fajna skrzynia i ta automatyka skrzyni tez mi się podoba widzi mi się że bardzo wygodna może być a 18 przełożeń to i na pewno zestopniowane dobrze. a skrzynia to jak miniemam 40KM/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    1

Skrzynia 18 biegowa ma 40 na godzinę ( no tam licznik pokazuje mi w jednym 45 w drugim 42)

Skrzynia 19 biegowa ma dodatkowy bieg dzięki czemu mamy 50 kmh lub jeżeli jest blokada to mamy 40 kmh przy obniżonych obrotach silnika co sprzyja ekonomicznej jeździe. Ciągniki z 19 biegami mają resorowaną przednią oś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Ciągniki z 19 biegami nie mają koniecznie resorowanej osi, jest ona konieczna jeśli nie ma cugli, dla prędkości 40 km/h z cuglami elektrycznymi przednia oś może być sztywna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeczl    1

a jak ten ciągnik stoi ze spalaniem. wyczytałem tu że pod pełnym obciążeniem to 22l/h ja mam sprzęt mniejszy że miałby zawsze lekko. to czy spalanie by było mniejsze. po prostu chciałbym żeby ciągnik miał zawsze lekko. a czy w każdym jest amortyzacja kabiny czy to też opcja bo przeglądając ogłoszenia na agrifaiers spotkałem się z takim bajerem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitersen    1

Witam, podlaczajac sie do tematu o nh 8560 to mam pytanie. U znajomego nie dzialaja przyciski funkcyjne te pod wyswietlaczem, nie idzie przelaczyc na temp albo paliwo, ma ktos pomysl co z tym jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeXXus44    3

Witam, podlaczajac sie do tematu o nh 8560 to mam pytanie. U znajomego nie dzialaja przyciski funkcyjne te pod wyswietlaczem, nie idzie przelaczyc na temp albo paliwo, ma ktos pomysl co z tym jest?

 

Pewnie to samo co każdym nowym NH bezpieczniki lub przetarte kable ewentualnie styki. Znajomy powinien wziąć miernik i sprawdzić instalacje. W ostateczności wymienić kable, no może przyciski. Ja tak zrobiłem w TM190 i teraz ta padlina działa. Co dziwne w TM164 takich problemów nie mam (czytaj mniej elektroniki).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lysy23
      Czy mógłby ktoś podać jaki jest luz zaworów ssacych i wydechowych w new holland m135 rok96 z góry dzięki
    • Przez Cassius
      Witam. Mam pytanie odnosnie zacinajacego sie synchronizatora zmiany zakresu Slow/Fast w NH M160. Jest to skrzynia semi powershift. A mianowicie:
      Ciagnik przestal jezdzic na zakresie A wiec postanowilem zrobic kalibracje, podczas kalibracji wyskoczyl blad U89 co wskazywaloby ze jest jakis problem z przesunieciem synchronizatora S/F (A/C) 
      Zdjalem dekiel gorny skrzyni, uruchomilem ciagnik w systemie HH i na HD sprawdzam jak przesuwaja sie synchronizatory patrzac do srodka skrzyni. Zakres M/R przelacza ladnie pokazujac na wyswietlaczu 25-45-75 natomiast przy poruszaniu synchronizatorem S/F aby wbic go na S trzeba kilka razy naciskac przycisk aby tloczek za ktoryms razem dopchnal do konca (75). 
      Zdjalem blok zaworow z prawej strony z dwoma tloczkami aby sprzwdzic czy sa w dobrym stanie. Zamienilem tloczki miejscami i po zlozeniu dalej to samo ciagle niedopycha synchronizatora S/F dochodzi do 60 i wraca na 45 (mowie o wartosci na ekranie) po kilku prubach wkoncu wbija. Ponownie zdjalem blok zaworow z prawej strony, przy prubach recznego przelaczania dzwigienek synchronizatorow M/R przelacza lekko i plynnie zatrzaskujac sie, natomiast synchronizator S/F w jedna strone przesuwa sie lekko natomiast w druga przycina sie i trzeba uzyc wiecej sily aby go przesunac.
      Rozjechalem ciagnik, wyjalem synchronizator - wyglada dobrze i tu moje pytanie czy na zalaczonym zdjeciu delikatne przytarcie pomiedzy elementem A i B moze byc powodem tego ze synchronizator ma problem z przesunieciem sie w zabki tryba?



    • Przez Młody56
      Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
    • Przez przemo1449
      Witam, 
      Może ktoś z Was orientuje się od czwgo jest ta kontrolka ze zdjacia w załączniku? 
      Myślałem że to była wina filtrów i oleju w skrzyni, wymieniłem wszystko ale nadal miga... 
      Bardzo proszę o pomoc, jeżeli ktos wie co może być przyczyną, z góry wielkie dzięki pozdrawiam 

    • Przez patryk1233
      Witam, mam problem new holand tm jak się rozgrzeje to nie chce jechać do przodu wyskakuje błąd f81, do tyłu jedzie bez problemu, z góry dzięki za podpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj