Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Odnośnie EHR... kostka przy alternatorze i przed kabiną ;) spadło napięcie na ułamek sekundy i EHR odłączony... rok temu to przerabiałem własnie jak trzeba było jechać kosić ;)

 

Jak udało Ci się nałożyć koło zębate to sprawdź oporność czujnika... 450 ohm choc to podobno nie przesądza o tym czy jest sprawny.

Są jeszcze inne metody na uruchomienie WOM po za kompem no ale różnie o tym piszą a w zasadzie efektach podpinania cewki WOM wprost pod akumulator

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Dokładnie nie wiem (nie rozbierałem) ale przyczyny bym upatrywał w wyjmowaniu wałka, tym bardziej że pisał że dzwignia chodzi inaczej, pewnie coś nie tak złożył, tym bardziej jak ma 4 predkości wałka.

@lukbold o jakiej kostce przy alternatorze piszesz? (dzięki za podpowiedz). Właśnie próbowałem podmienić alternator, sporo tam grzebałem i jakoś wróciło do normy i chodzi na tym samym altku, tylko nie wiem gdzie przyczyna ale wskazywało właśnie na zanik zasilania, tylko nie wiem jak to idzie z altka na EHR.

Opublikowano (edytowane)

Po prostu spadek napięcia poniżej 14V czy coś takiego odłącza EHR... tak samo jak uruchomienie EHR wymaga przegazówki aby zgasło ładowanie (przynajmniej u mnie). Styki zaśniedziałe przy alternatorze albo dalej... nie wiem gdzie te grube brązowe biegną. U mnie był problem własnie z tymi brązowymi w kostce alternatora... zresztą mam je podjarane przy kabinie ;/

Ja sobie podłączył woltomierz do gniazdka na słupku i doszedł do tego spadku napięcia

 

Heh teraz mam spadki napięcia na radiu... bez ładowania głośniej nie posłuchasz bo się wyłączy

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

wałek możesz wymienić na 1000 obr ale nie o tym rzecz...

Podłącz sobie prąd do  2 cewki od góry i sprawdź czy ruszy..... będziesz wiedział czy to wina mechaniki lub hydrauliki albo elektryki

Opublikowano (edytowane)

"Cewka prad dostaje. Dzis rano dzialal wom idealnie teraz znow nie dziala:( prad na cewke dostaje sprawdzane miernikiem. Kontrolka nie mruga tylko swieci" . 

 

 

Dobra działa wszystko nie wiem samo się naprawiło czy co , porozpinałem wszystko ładnie teraz załącza się. Takie pytanie z innej beczki zmieniłem olej wcześniej jakiś agrol coś tam 10w30 , w sklepie gdzie kupowałem elektrozawór itp powiedzieli żeby to wylać i zalałem olejem z granitu OTTU czy jakoś tak skrzynia ciszej i płynniej pracuje ale to nie oto w sumie chciałem zapytać :) . Gdzie sprawdzić stan oleju w przednim moście ? I ewentualnie co dolać lub kupić ?

Edytowane przez malek360

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v