Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 

 

Zastanawiam się nad czymś takim:

 

http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html

 

 

http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html

 

 

Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.

Opublikowano

@janek82 z tym fotelem komfort będzie podobny do oryginalnego fotela, za krótkie jest oparcie no i brak podłokietników... moim zdaniem najlepszym wyborem będzie jak kolega wyżej pisze :) i to w standardzie są podłokietniki

Opublikowano

z doświadczenia nie warto żałować na siedzenie pneumatyczne. Obecnie tylko w C330 nie mam pneumatycznego, w mtz mam z granitu pneumatyczny, ale tłumi trochę gorzej od grammera. Jeśli to Twój podstawowy ciągnik go warto dołożyć i kupić grammera z podparciem lędźwiowym. zobacz tylko wysokości żeby nie okazało się że jest za wysoki.

Opublikowano

A mógłbyś jakies fotki zapodać, jak on wygląda w MTZ. Dużo miałeś kombinowania z montażem? Ogólnie to ten ciągnik nie jest głównym w gospodarstwie, a powiem nawet, ze mam takie dwa: MTZ 82 TS z 1997 z przednim TUZem i MTZ 82 z 1999. Chciałem nawet sprzedać tego z 1999 i kupić coś używanego zachodniego o lepszym komforcie, co by mogło chodzić w rozsiewaczu 1200l i opryskiwaczu 1000l PHX, ale póki co odpuszczam. Ciężko coś znaleźć sensownego, a te moje mają po 3 tys MTH i przynajmniej wiem, co mam. Ogarnę trochę te ciągniki i na moje potrzeby starczą, tym bardziej że hektarów nie mam aż tak dużo, a większość ciężkich robót robi większy ciągnik.

Opublikowano

zagłówki przeważnie są wyciągane, mój leży w garażu. Te siedzenia z kunowa były montowane w Ursusach z wysoką kabiną oryginalnie, ale u mnie nie wytrzymał za długo, bo po około 2500 tys mth trzeba było robić remont kapitalny siedziska a później już nawet chyba 1000 mth nie wytrzymał i była zmiana na grammera w starym ursusie 1234.

Opublikowano

Ja mam pneumatyczne z ciężarówki trochę skrócilem i jest Oki ale brak podłokietników , mam na oku drugie mechaniczne bardzo miękkie  ale trzeba skracać tyle że ma te podłokietniki się zobaczy które lepsze , a cena  za dwa 150 zl max

Opublikowano
też mam z ciężarówki pneumatyczne, pompowane z własnej sprężarki opuszczanie na elektrozaworze, wszystko podłączone na jednym przełączniku kołyskowym
Opublikowano

Chociaż wcześniej miałem mechanika z ciężarówki, to zapodałem sobie nowego pneumatyka z gramera i żałuję tylko ze nie zrobiłem tego wcześniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v