Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

teoretycznie może byc wszystko od zapowietrzenia, mogą byc padnięte cylinderki lub pompki, napisz czy płynu ci ubywa albo też walnięty już jest wyrównywacz ciśnienia, naszczęscie nie jest drogi, orginał cos koło 140zł

Opublikowano
albo też walnięty już jest wyrównywacz ciśnienia, naszczęscie nie jest drogi, orginał cos koło 140zł

U mnie ten ten wyrownywacz nie wypycha dzwigienki hamulca do przyczep i tak zawsze sie zbieram to to wymienic...

A nie da sie tego rozebrac i uszczelnien wymienic?

Opublikowano

jest tańszy niż myślałem nowy na allegro kosztuje 92 zł, niestety nie wiem czy są jakieś zestawy naprawcze, pamiętam jak w 7211 też mi się tak działo to wymieniłem cylinderki, co prawda jeden ciekł, wyregulowałem hamulce były ale dwa razy pedałem i robił się miękki, padły gumki w wyrównywaczu i samiast wypychać ten trzepień to robiło się tak żę płyn był w nim, i albo wracał drugim przewodem albo się wylewał, po wymianie jak ręka odjął.

Opublikowano

W końcu się zebrałem i rozkręciłem wyrównywacz ciśnienia. Okazało się że tłoczek jest zapieczony. Nasmarowałem i wszystko chodzi jak należy. Dzięki @zetorlublin7341 za podpowiedzi.

Na przyszłość jakby ktoś miał obiawy podobne jak u mnie tzn ok trzy razy naciskać pedał aby zaczął hamować, to niech zobaczy ten wyrównywacz.

Opublikowano

może ktoś i mi pomoże,a mianowicie gdy naciskam pedał hamulca[hamulce tarczowe 7745] to długo nic aż raptownie blokuje koła.co to może być?

Opublikowano

w moim przypadku temperatura nie ma wpływu, już go z tym kupiłem, jak bym wiedział co to jest to bym wolnym czasem zabrał się za to.Sugestie mile widziane

Opublikowano

jak pedał ucieka spod nogi albo trzeba ''gibnąć'' kilka razy to cylinderki mogą już puszczać ja w 7011 wymieniłem cylinderki i pompki koszt nie jest duży,a hamulce chodzą jak trzeba:) w 6340 mam tarczowe i jest głupia sprawa bo jak wciskam pedał to długo nie ma nic a potem blokuje koła nie wiem o co w tym chodzi bo jeszcze nie rozbierałem tego

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

może ktoś i mi pomoże,a mianowicie gdy naciskam pedał hamulca[hamulce tarczowe 7745] to długo nic aż raptownie blokuje koła.co to może być?

Sprężyny nie odciągają takie małe po 4 na jeden chamulec tylko trzeba zwolnice zdjąć tu masz cześci do tego zetor 5340 i 8011 ma takie same bo to robiłem http://moto.allegro.pl/sprezyna-hamulca-zetor-5211-7211-7711-pochodne-i1425157556.html miałem ten sam problem ale u mnie jak zaciągło to nie chciało puścić.

Opublikowano

no to czeka mnie mała robota.Dzięki :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

Witam jeśli jest podobny temat to proszse o przeniesienie. Otóż mam taki problem - pedały wpadają w podłoge, nie idzie odpowietrzyc hamulca - wogóle nie robi się ciśnienie (no może minimalne na lewym) płynu ze zbiorniczka nie ubywa.

Odkręciłem dzisiaj osłone tam przy pompkach i się zastanawiam czy dobrze to wszystko jest podpięte. Gdzie ma być wężyk od zasilania ? na końcu pompki czy tak z góry? Bo tak na chlopski rozum to powinno być z góry, ale jest odwrotnie.

A z drógiej strony przy sprzegle jest tak samo i działa.

Poradzicie coś? Ciągnik kupiłem i hamulca nie było.

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Wężyk powinien być z tyłu pompki na końcu. Jak nie wytwarza ciśnienia to pewnie pompki przepuszczają.Lub też może cylinderki w kołach,przyczyn może być wiele.

Opublikowano (edytowane)

Ale jakby cylinderki puszczały to płyn by ubywał ze zbiorniczka. A tu nic. wogóle go nie pobiera.

 

Aha na koniec pompek u mnie są założone takie rurki z takim bączkiem. a od góry wychodzą przewody do wyrównywacza tego za zbiornikiem paliwa.

Edytowane przez DUCH1986
Opublikowano

panowie a u mnie w 6340 jest taki problem że podczas zimy stracilem hamulce ciągnik był codziennie uzywany podczas tych mrózów i to sie stalo z dnia na dzień otóż pedały obydwa wogule nie reagują jak nawet kilka razy je nacisne a jak puszczam to do zbiorniczka z płynem powietrze się cofa. Co mogło się stac? mógl się zwazyc płyn hamulcowy albo cos w tym stylu bo tylko to mi przychodzi do głowy że z płynem może być coś nie tak :blink:

Opublikowano (edytowane)

Jak pedał leci w dół i płynu nie ubywa, to przyczyny szukaj w pompkach hamulcowych. Za parę zł kupisz zestawy naprawcze, wymienisz, zalejesz płyn i odpowietrzysz z pomocnikiem - samemu się nie da. Jest jeszcze wyrównywacz do sprawdzenia.

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

podpowiedzcie co może być przyczyną tego że hamulce w zetorze 5321 nie chcą odbić zblokowały się i hamują ciągnik ??? z góry dziękuje

Tematy połączone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v