Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

@rafik256 z kim rozmawiałeś na temat regionalizacji? Nie chodzi mi o nazwisko a raczej stanowisko. Przedstawiciel handlowy czy dealer? Mam znajomego dealera jd. U nich też niby regionalizacja ale oni sprzedają klientom z lubelskiego a tamci paru klientów z podlasia złapali. Ciekawe co na takie praktyki jak regionalizacja UOKiK? Jak się pytałem o cene agrofarma 420 pl to wszędzie mówią około 170 tys netto. Jak czytam o cenach u korbanków to każdy pisze i mówi co innego. Chyba po niedzieli sam podzwonie. Jak beda mocno szaleli będzie agrofarm. @rafik256 duże rozbierzności miałeś w cenach między brańskiem a chojnami na tym mf ie? Ile ci powiedzieli?

@masfer5455 faktycznie za wąskie masz te opony. Domyslam się, że masz profil 85 trzeba było chociaż na przód wziąć 420/70. Panowie nie róbcie se jaj opony 380 i 460 w ciągniku 200 km. Gdzie to widzieliście? Do 5455 z takimi maszynami to w sam raz 440 i 540.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

ten kto troche pracuje swoimi maszynami wie co mozna by zmienic w nich ja biorąc 100 km w 2006r myslalem ze za swiat mi wystarczy a tu wszystko jak w kalejdoskopie sie zmienia i zdaloby sie teraz jakies 140 i bylo by w sam raz a czasy coraz ciasniejsze i o realizcje zamiarow trodniej bo kiedy kupisz ostatnia maszyne ta ktora byla pierwsza kupiona wymaga juz zmiany

Opublikowano (edytowane)

Dzwoniłem do brańska i wierzchowisk obaj dealerzy powiedzieli 45 tys euro netto za 5430. Koła 480/70/34 i 380/70/24 są teraz w standardzie. Obnizona kabina to ta sama cena o ile ciagnik jest na placu. Przy zamówieniu ponoć się za to dopłaca jednak rzaden dealer nie potrafił powiedzieć ile. Na polagrze przedstawiciele korbanka powiedzieli, że to jest w cenie w ramach negocjacji.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Też tak myślałem, ale p Józek przedstawiciel korbanka na ten region powiedział mi, że teraz fabryka sugeruje ten rozmiar do tego modelu. Dzwoniłem też do chojn ale tam zapytali mnie skąd dzwonie i odesłali do brańska.

Opublikowano (edytowane)

ile już czasu dyna 4 jest w produkcji, od którego roku i czy ktoś słyszał o jakiś poważniejszych usterkach??

Edytowane przez artur21
Opublikowano

Moi drodzy Mogę przekazać zainteresowanym jak się robi kalibrację Dyna-4(proszę pisać na 1313piotr@wp.pl). Po przeglądzie na 300mtg Ciągnik w okolicy skrzyni biegów zaczął piszczeć brzęczyć ale tylko jak się rozgrzeje i w momencie gdy się dynamicznie dodaje gazu. Dodam że został zmieniony elektrozawór sterujący jazdą w przód ponieważ ciągnik szarpał jak się ruszału z rewersu a później nawet jak się sprzęgło puszczało. Czy Ktoś mógłby mi powiedzieć od czego to może pochodzić (brzęczenie). Pozdrawiam.

 

Znalazłem przyczynę tego brzęczenia. To nie w skrzyni biegów tylko jak serwisant sprawdzał ustawienie zaworów to nie dokręcił przy skłądaniu opaski od intercoolera dlatego tak piszczało pod obciążeniem. Prośba do pośiadaczy ciągników MF 5455 i 5445 czy możecie wstawić zdjęcie naklejki silnika, znajduje się ona po lewej stronie silnika nad filtrem przyklejona do bloku. Pozdrawiam. PS. Ja jestem bardzo zadowolony z mojego MF-a 5460. (mało pali)

Opublikowano (edytowane)

Ten nowy Massey Ferguson 5430 poradzi sobie z agregatem uprawowo siewnym 3m (brona wirowa) z ładowaczem czołowym.I czy do tych modeli tylko zakłada się tury z stoll i mf czy można też polski ???

 

 

 

P.S Ile on kosztuje bruto ????

Edytowane przez ZETOREK135
Opublikowano

Cena wyjsciowa to 45 tys euro netto. Policz sobie po kursie sprzedaży nbp i dodaj 23 % vatu. Co do tura to polskiego będą ci odradzać. Na zachodnim więcej zarobią. Sam słyszałem na polagrze jak przedstawiciel tłumaczył jakiemuś człowiekowi. Że te modele mają taką hydraulikę, ze polskie tury rozrwya.

Opublikowano

Ten nowy Massey Ferguson 5430 poradzi sobie z agregatem uprawowo siewnym 3m (brona wirowa) z ładowaczem czołowym.I czy do tych modeli tylko zakłada się tury z stoll i mf czy można też polski ???

 

 

 

P.S Ile on kosztuje bruto ????

 

 

kolego ja zamówiłem właśnie taki sprzęcik... 42800 euro netto za mf 5430 + ładowacz stoll za 6200 euro + polski osprzęt. Mam zamiar uczepić do niego 3m agregat uprawowo siewny podobno wg ekspertów da rade. Co do polskiego ładowacza bym się nie bawił bo różnica w cenie niewielka a jakość nieporównywalna. Miałem brać Kubote m9540 ale przy takich cenach to chyba lepszy wybór.

Opublikowano (edytowane)

kolego ja zamówiłem właśnie taki sprzęcik... 42800 euro netto za mf 5430 + ładowacz stoll za 6200 euro + polski osprzęt. Mam zamiar uczepić do niego 3m agregat uprawowo siewny podobno wg ekspertów da rade. Co do polskiego ładowacza bym się nie bawił bo różnica w cenie niewielka a jakość nieporównywalna. Miałem brać Kubote m9540 ale przy takich cenach to chyba lepszy wybór.

 

 

 

to napisz ile cię będzie on kosztował brutto zł z ładowaczem.I czy długo będziesz musiał czekać??? i jakie wyposażenie za 42 tyś euro netto

Edytowane przez ZETOREK135
Opublikowano

Polski ladowacz do mf nie polecam znam koleasi ktory ma w mf5445 polskiego tura16 czy 18 jakos tak to po 2 latach silowniki malowal bo farba zlazła te przewody amortyzatory jakos tak bez ladu ulozone sa... ja mam w swoim mf5425 MX U10 za okolo 25 tys netto amortyzator szybkozlacze czerwony jak mf rama szara jak mf oryginał to oryginał.

Opublikowano (edytowane)

mój fakturowany był po przelaniu kasy na konto, bo miałem galopujące EURO i umowa z dilerem była taka, że przelewam na konto tyle ile wynosi kurs euro z dnia wpływu na konto korbanka. Przez kryzys byłem pomad 16 tys zł w plecy :)

Edytowane przez b0gdan
Opublikowano

to napisz ile cię będzie on kosztował brutto zł z ładowaczem.I czy długo będziesz musiał czekać??? i jakie wyposażenie za 42 tyś euro netto

 

Kolego wyposażenie standart w tej cenie... tylko przednie obciążniki zamieniłem na opony 440 przód i 540 tył. Cena brutto zależy od kursu dnia w którym fakturujesz lub płacisz za maszyne wtedy przeliczasz na złotówki i dodajesz vat. Policze na dzień dzisiajszy: euro 4.16... 42800euro za ciągnik + 6200 euro za ładowacz daje 49000euro x 4,16 =203840zł netto + vat =250732.2zł brutto za mf5430 + ładowacz stoll. A co do czekania to narazie nie trzeba długo czekać.... myśle że jeśli masz podpisaną umowe to w ciągu miesiąca się wyrobisz

Opublikowano (edytowane)

250 tyś za ciągnik 92 km to dużo za dużo chyba że się jeszcze będziesz targował.Na ilu hektarach będzie robił? Miałeś do wyboru jakiś inny ładowacz? Można było założyć np z hydrometu? U jakiego kupowałeś dealera?

Edytowane przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
    • Przez JasiuS
      Cześć pacjent to MF 8240 ze skrzynia powershift funk ah150 wersja z hydrauliką 110l/min 
      Po zakupie zostało naprawione juz kilka awari i przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni. I tu pojawił sie problem. W filtrze hydrauliki z lewej strony za zbiornikiem paliwa znalazłem oring o średnicy około 34mm. Oring nie jest przerwany ale ubrudzony klejem anaerobowym.
      Filtry poszły zamienniki z Donaldsona i ssawny za flanszą z hifi. Olej Orlen 10w30 utto (około 150l wchodzi) przez pewien czas wszystko bylo git skrzynia chodzi ładnie, wszystkie biegi bez szarpnięć czy tez poślizgu hydraulika pracowała jak należy aż do momentu testu gdy po dłuższej pracy z bezorkowcem zapaliła sie czerwona kontrolka zapchania filtra hydrauliki. Ciągnik został od razu zgaszony po ostygnięciu maszyny i ponownym zapłonie przez chwilę świeciła sie juz tylko pomarańczowa kontrolka poziomu oleju a stan jest prawidłowy.
      Po tym incydencie nie świeci sie nic, ale ciężko działa wspomaganie kierownicy i słychać syczenie w rozdzielaczu podczas kręcenia. Powoli podnoszą sie tylne ramiona i pomimo prób nie wyłącza sie przedni naped, cały czas słychać jego pracę. Skrzynia natomiast przełącza biegi bez zarzutu.
      Wykonałem pomiar nr 1,2 i 7 (ZAŁĄCZNIK) i ciśnienia są w normach.
      O tym oringu w filtrze znalazłem wzmiankę na zachodnich forach ale sprawa nie została wyjaśniona. Może ktoś wie gdzie mam szukać przyczyny, albo podpowie mi co jeszcze sprawdzić. 
       
      Pozdro
       
       
       


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v