Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Płyn chłodniczy z czasem też traci swoje właściwości. Teoretycznie powinno wymieniać się płyn zgodnie z zaleceniami producenta lub co dwa lata.

 

Czy do MF serii 54xx można zamówić w opcji ''mięką oś''?

Opublikowano (edytowane)

wg instrukcji płynu się nie wymienia, tak samo jak u wielu producentów samochodów :) Żaden producent nie zleca wymiany co dwa lata, co 5 lat Skoda i Peugeot, inni zadziej lub wcale

Edytowane przez b0gdan
Opublikowano

Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????

 

Kolego a ja ci powie tak ze dokonaliscie dobrego wyboru ja sam posiadam własnie takiego masseya 5465 od sierpnia 2011 i takze od korbanków i jestem bardzo zadowolony ma zrobione 300h i jak narazie zero zastrzeżen tylko jak masz jeszce możliwośc to dobiesz sobie amortyzowana ośkie z przodu tego tylko brakuje a po za tym ok

Opublikowano

Dzisiaj rano przy minus 20 stopniach uruchomiłem mojego MF 5435 tak z ciekawości jak się zachowa,zapalił bez problemu gorzej było z półbiegami ponieważ nie przełączały się, migała tylko lamka A,pomyślałem sobie kurde dopiero 40 mth a tu już awaria.Ale po kilku minutach wszystko wróciło do normy.Czy te traktory tak mają czyli musi się olej zagrzać żeby jechać?

Opublikowano

Poniżej chyba - 10 skrzynia blokuje się na półbiegu c można zmieniac tylko zakresy. Tak ma być.Może masz ustawione, że za kazdym razem automatycznie do a wraca. Dlatego masz a. Amo oś jest od 5460 czy 5465 w górę.

Opublikowano

Kiedy go uruchomiłem był właśnie na C,nie mogłem przełączać półbiegów tylko zakresy,cały czas paliła się lampka C i równocześnie co jakiś czas migała lampka A.

Opublikowano

Witam. Mam problem z fergusonem 5445 a dokładnie to nie chce zgasnąć po wyłączeniu zapłonu. Przekrecam kluczyk w lewą stronę, zegary gasną a ciągnik spada na wolniejsze obroty ale nie gaśnie... To jest sterowane elektronicznie??

witaj pepcio w gronie szczęśliwych posiadaczy mf-ów a awarii pomp wtryskowych u nich mnogo prawdopodobnie masz uszkodzoną sprężyne w pompie odpowiaającą za gaszenie jak wcześniej ktoś napisał że cewka ale raczej nie ona miałem to samo uszkodzenie w swoim 5455 z 2006r dogaszałem go hydrauliką trzeba wyjąć pompe wtryskową i zawieźć do serwisu delphi albo bosch ja robiłem w świebodzinie u trzebniaka wziął 1400zł pompa jest mocowana śrubami od strony pompy wodnej trzeba zdiąć pokrywe pompy uszczelki są drogie ale mozna odzyskać je olej z miski spuścić bo płyn dostanie sie do niego pompe trzeba zablokować w odpowiednim położeniu wkręcając śrube 10 na pompie i w droge

Opublikowano

DEUTZ FAHR AGROFARM 420DT. Moc 99KM wyposażenie: klimatyzacja + szyberdach, siedzenie pneumatyczne, Przygotowanie do przedniego TUZ+WOM, Wzmocniony udźwig tylnego podnośnika, skrzynia 20/20 z rewersem mechanicznym, 40km/h, hamulce 4x4 cena to 210tys brutto a MF 5425 wszystko prawie standard oprócz szerszych opon 200tyś brutto.

Opublikowano

MF 4455 kosztuje 160 tyś brutto a z wyposażenia to szerokie opony,obciążniki,klima,pneumatyka,siedzenia gramera.

 

 

 

a orietujesz się ile będzie do niego tuz kosztował ???

Opublikowano

Witam wszystkich na forum prosze was o pomoc mam zamiar zakupić mf 5465 lub 5475 i niewiem ktury wybrać pracował by ma 50 ha co myślicie o tym modelu proszo o opinie użytkowników tych ciągników jaka jest ich awaryjność i czy to by była dobra inwestycja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
    • Przez JasiuS
      Cześć pacjent to MF 8240 ze skrzynia powershift funk ah150 wersja z hydrauliką 110l/min 
      Po zakupie zostało naprawione juz kilka awari i przyszedł czas na wymianę oleju w skrzyni. I tu pojawił sie problem. W filtrze hydrauliki z lewej strony za zbiornikiem paliwa znalazłem oring o średnicy około 34mm. Oring nie jest przerwany ale ubrudzony klejem anaerobowym.
      Filtry poszły zamienniki z Donaldsona i ssawny za flanszą z hifi. Olej Orlen 10w30 utto (około 150l wchodzi) przez pewien czas wszystko bylo git skrzynia chodzi ładnie, wszystkie biegi bez szarpnięć czy tez poślizgu hydraulika pracowała jak należy aż do momentu testu gdy po dłuższej pracy z bezorkowcem zapaliła sie czerwona kontrolka zapchania filtra hydrauliki. Ciągnik został od razu zgaszony po ostygnięciu maszyny i ponownym zapłonie przez chwilę świeciła sie juz tylko pomarańczowa kontrolka poziomu oleju a stan jest prawidłowy.
      Po tym incydencie nie świeci sie nic, ale ciężko działa wspomaganie kierownicy i słychać syczenie w rozdzielaczu podczas kręcenia. Powoli podnoszą sie tylne ramiona i pomimo prób nie wyłącza sie przedni naped, cały czas słychać jego pracę. Skrzynia natomiast przełącza biegi bez zarzutu.
      Wykonałem pomiar nr 1,2 i 7 (ZAŁĄCZNIK) i ciśnienia są w normach.
      O tym oringu w filtrze znalazłem wzmiankę na zachodnich forach ale sprawa nie została wyjaśniona. Może ktoś wie gdzie mam szukać przyczyny, albo podpowie mi co jeszcze sprawdzić. 
       
      Pozdro
       
       
       


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v