Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem co to za nowa seria jak gadałem z tym dilerkiem rok temu to coś gadał że wkrótce mają wejść euroIII ale nie orientuje się jak jest naprawdę . A jesli ktoś myśli o nowym to polecam dilera ja od niego nie brałem ale wuja brał.

Bardzo sobie go chwalił i jak miał jakiś problem przy rejestracji to gość przyjechał i wyjaśnił.

Opublikowano

Może wprowadzą kolory do wyboru tak jak ma Valtra ;) . A tych rodzai masek u Belarusów to już chyba z 10 widziałem. A tak troche to podobny jest do Lamborghini,

Opublikowano

chce zakupic mtz 820 nowego miałem kiedys mtz82 w małej kabinie czy bardzo ten nowy rozni sie od tego starego???

Opublikowano
Co to on ma za silnik D-243S2??

Silnik ma taki jak u mnie czyli D-243C powinien napisać co najwyżej D-243S bo S2 oznacza juz norme euro2 a ten silnik na pewno jej nie ma. Na pewno jest taki jak u mnie i ma czeska pompe wtryskowa firmy motorpal inne wtryski i tłoki. Moc ma ta sama tylko niby ma miec czystsze spaliny. Co do rożnic to tylko maska ktora mnie nie zachwyca w ogole a cena jest b duza jak na to wyposarzenie. Dla mnie to chwyt marketingowy

Opublikowano

No właśnie to mnie zdziwiło,ale z drugiej strony fajnie bylo by gdyby wprowadzili te modele tylko zeby mialy norme euro2.

 

 

A może wie ktos z was kiedy maja obowiazywać te normy ze spalaniem?

Opublikowano

Własnie nie wiem jak to z tymi normami bo niby obowiazuja a wszystko jest jak dawniej. Euro 2 w 800 juz chyba nie wprowadza za to jest pełen wybor silnikow w 900 i powyzej a od serii 1000 juz mozna kupic z silnikiem deutza euro 3

Opublikowano
chce zakupic mtz 820 nowego miałem kiedys mtz82 w małej kabinie czy bardzo ten nowy rozni sie od tego starego???

Maska , kabina , sterowanie podnośnikiem (z boku przy siedzeniu) , drążek zmiany biegów z boku , wspomaganie na orbitrolu (lżej działa niż w Pronarze), pompa wtryskowa.

Opublikowano

Ponieważ jeździłem Pronarem 82SA a teraz mam Belarusa 820 i wiem dokładnie , że kierownicą w Belarusie kręci się lżej. Właściciel tego Pronara (mój brat cioteczny) sam to również przyznał.

Opublikowano

Dziwne, bo są to te same części tylko i winnym opakowaniu. A może jest to spowodowane tym że Pronar ma już tam kilka lat i już olej jest do wymiany i filtr hydrauliczny bo jest zabity, ja miałem to samo w Pronarze, jak był nowy to lekko się kręciło a później z czasem ciężej, po 1400 mth wymieniłem olej i filtr i od razu czuć różnice. A w książce jest napisane że po 250 mth pracy należy wymienić filtr, i po 500 mth filtr i olej, i tak cały czas. :P

Opublikowano
Maska , kabina , sterowanie podnośnikiem (z boku przy siedzeniu) , drążek zmiany biegów z boku , wspomaganie na orbitrolu (lżej działa niż w Pronarze), pompa wtryskowa.

eee to za ta kase co chca za niego to nie głupie go kupic (ale jeszcze do wrzesnia daleko) a jaki tur najlepiej do niego pasuje? i ktory naped jest lepszy w nim krzyżakowy czy stożkowy?

Opublikowano

ale na niego niema gwarancji chyba?? chodzi mi o cały zestaw

a i czym róznia sie mtz 820, 820.1, 820.2 od siebie?

cena nie jest głupia ale jeszcze mam czas do wrzesnia na zakup ciagnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v