Skocz do zawartości
tomb2

Nowy Belarus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomb2    0

Ten temat był z deka wertowany już w temacie o Pronarze i Berausie ale nic sie konkretnego nie dowiedziałem. Czy Nowy Belarus (orginał z białorusi) jest godny uwagi i kupna ? Jak to jest z tymi wyciekami ? Może ktoś ma to cudo ? Chodzi mi o model o mocy 81 km :huh:


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zależy od funkcji tego ciagnika. Jeśli miałby byc to główny ciągnik w gospodarstwie to dość ryzykowna kewestia choć niektórym się udaję (znajomy obrabia nim już dwa sezony ok 40 ha i sobie chwali, nic nie cieknie) natomiast, jeśli jako ciągnik pomocniczy, nie do tura, to całkiem ciekawa opcja za ok 60-kilka tysięcy złoty nic innego, nowego nie da się kupić

Problemem jest jeszcze brak gwarancji


Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

jeżeli ma most krzyżakowy to tura można podczepić , a po za tym są firmy które udzielają na nie gwarancji :huh:


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomb2    0

Ciągnik miałby mieć koła do miedzyrzędzi i robić w pryskaniu, rozsiewie nawozów. Czasem orka ale to już na normlanych kołach. Oczywiście transport. Wacham się czy kupić coś z napędem 4 x 4 czy zostac przy 7211. A pytam jeszcze o awaryjność i ogólna eksploatacje belarusa ponieważ nie chce męczyć się w garażu...


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Sory że tak się w temat wcinam ale morze wijecie coś na temat Belerusa 135KM?jak to się sprawuje,czy da rade z Kvernelandem 4 obracana 16" itp. informacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeżeli ma most krzyżakowy to tura można podczepić , a po za tym są firmy które udzielają na nie gwarancji :huh:

nowe białorusy maja taki sam most jak w mtz, a z tego co wiem to Pronar daje gwerancję na Belarusy z tym że na takich warunkach jak na Pronary


Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3
Ciągnik miałby mieć koła do miedzyrzędzi i robić w pryskaniu, rozsiewie nawozów. Czasem orka ale to już na normlanych kołach. Oczywiście transport. Wacham się czy kupić coś z napędem 4 x 4 czy zostac przy 7211. A pytam jeszcze o awaryjność i ogólna eksploatacje belarusa ponieważ nie chce męczyć się w garażu...

 

Wg . mnie to do 1500 l opryskiwacza 81 kM to za dużo z nim spokojnie da sobie radę 330 , 360 ja 2000 l pryskam 360 i nie mam problemów a po 2 ciągnika w sezonie prawie nie będziesz od opryskiwacza odczepiał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

piootr czasami ten ciagnik bedzie musiał też pojechać w orke, a czy ja wiem silniki z białosrosi chyba do smoków nie należą ? Boje sie tylko tej hydrauliki, zawsze to mtz...


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Hydraulika? można kupić z monoblokiem, tylko że to sporo kosztuje !!!


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Tomek masz lambo i ruskiem chcesz w transporcie jeździć ?? a jeśli chodzi o spalnie to mniej od 7211 nie spali

 

nie wiem czy bedzie ci się chciało tak koła przekładać , wójo jak przekłądał w 7341 i nie chciło mu się nic podstawić tylko na lewarku stał to błotnik poszedł i palce potłuczone miał , zobaczył że ciągnik opada to koło wepchnoł pod błotnik ale ręki nie zdążył zabrać tylko że on do niego czepia goliata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez obaw ! Kupuj śmiało ! Ja mam 952.2 (koorporacja z JD jak większosc belarusów) mam do niego tura 6 i smiga bajecznie :huh: Hydraulika jest dobra !


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    16
Bez obaw ! Kupuj śmiało ! Ja mam 952.2 (koorporacja z JD jak większosc belarusów) mam do niego tura 6 i smiga bajecznie :huh: Hydraulika jest dobra !

 

Może i w tych nowych Belarusach już jest lepsza hydraulika, ale w tych starych to słyszałem że było z tym kiepsko! A od kiedy masz ten ciągnik, ile zrobiłeś nim Mth i co nim robisz w polu! Cena nowego MTZ-a jest imponująca, co do innych marek, tylko czy czasami nie bardziej opłaca się kupić używany ciągnik innej marki........


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Belarusa za 80tys można dostać ale z udźwigiem 3t, albo bez gwarancji...

 

U mnie jak go kupilem ten ciągnik jeszcze nie stał dłuzej niz 24h :) Narazie jest rewelacyjnie


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

teraz Pronar ma jakąś promocję na BELARUSY, zrobiłem zdjęcie cennika, ale telefonem i za słabo widać :) ale naprawdę jest duża zniżka.

co myślicie o tym http://www.pronar.pl/ciagniki/zefir82/zefir82.html jeszcze o nim nie słyszałem.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Nie wiem po raz pierwszy go zobaczyłem jak weszłem dziś na stronę PRONARa.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
młody17    12

Czytałem o nim kiedys w poradniku rolniczym i mówili ze cena bedzie cos koło 70 tys. to jest chyba to samo co 804 spójżcie do galeri zdjęc :) Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinrol    0
Ten temat był z deka wertowany już w temacie o Pronarze i Berausie ale nic sie konkretnego nie dowiedziałem. Czy Nowy Belarus (orginał z białorusi) jest godny uwagi i kupna ? Jak to jest z tymi wyciekami ? Może ktoś ma to cudo ? Chodzi mi o model o mocy 81 km :)

Sądze że jest godny uwagi sam zamierzam go kupić. Mam kilku znajomych którzy mają i mimo kilku problemów chwalą go. Za te pieniądze i na nieduży areał (20-30ha) Jeżeli boisz się hydrauliki to weź na monbloku wiem że jest dużo lepsza a nie tak dużo droższa. Mi za taką wersje 820.1 z podnośnikiem 4,5 tony most krzyżakowy, skrzynia synchronizowana, opony szersze, obciążniki 450kg, siedzenie grammer za 70 000 i jeszcze marudze mu o cięgnach hakowych z tyłu i myśle że da rade wyduśić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

A co sądzicie o tych MTZ 82 Belarus na allegro za 63 tys? Ktoś się kontaktował z tymi sprzedawcami?

Piszą że można wziąć na SPO i PROW 2007-2013.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, mam problem z moim Belarusem 952, ładowanie alternatora następuje dopiero po uzyskaniu 1000 obrotów. Przedni regulator napięcia jest nowy. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
    • Przez Piotr54321
      Witam kupiłem belarusa 920.2 i skaśnik paliwa nie działa i gdzie są bezpiczniki w mtz 2018r. producji. Dziękuję za otpowiedzie.
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.