Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Ten przewód co masz jest pod uszczelkę gumową, to nie baryłka a przetłoczenie pod uszczelkę tak jak w pozostałych przewodach paliwowych MF. Musi być uszczelka po inaczej nie będzie szczelnie a tu obowiązuje ta sama zasada co w układzie paliwowym niskiego ciśnienia - musi być szczelnie bo się zapowietrzy. 

Różnie bywa z tymi uszczelkami, jest taki rozrzut wymiarowy, ja siedzę w sklepie i wybieram :P

Edytowane przez akmaly
Opublikowano

Tylko na tym moim przewodzie jak widać na zdjęciu też są małe baryłki a w zaworze zwrotnym i świecy jest podtoczenie w które ta baryłka idealnie wchodzi. Dałem na razie bez gumek. Jak będzie ciekło zawsze można wykręcić i założyć. To 5min roboty. Niedługo testy. Czekam na pomocnika bo sam tego nie sprawdzę. Jeden musi w środku grzać a drugi patrzeć. 

Opublikowano

Testy zrobione :). Pierwszy raz musiałem bardzo długo kręcić żeby paliwo napompowało. Nie wiem czemu ale pompka ręczna mi nie pompowała. Ona w ogóle mi coś szwankuje. Muszę kupić nową. Ale jak trochę pokręciłem na wyciągniętej lince gaszenia to w końcu pojawił się płomień. Po zapaleniu ciągnika przez jakieś 5s świeca się paliła po czym zgasła :). Także wygląda na to że działa. A paliwo na przewodzie nie cieknie nic a nic. Jest szczelnie. 

Opublikowano

A możesz powiedzieć w jaki sposób? Wykręca się ten korek przy filtrze co jest tuż obok podłączenia świecy? Bo ja mając odkręcony przewód od świecy, przykręcony był wyłącznie przy filtrze, pompowałem pompką żeby właśnie nabić paliwa ale pompka wpadała. Nie pompowała nic. Więc przykręciłem przewód do świecy w nadzieji że samo się paliwo nabije i faktycznie po ok 10s kręcenia rozrusznikiem na wyciągniętym gaszeniu, świeca się zapaliła :) 

Opublikowano

No jak to jak... popuszczasz przy świecy, pompujesz, gotowe.... A jak pompka zasilająca oporu nie stawia to się delikatnie silnik przekręca. Normalna rzecz podparta pompka przez wałek rozrządu

Opublikowano

A słuchajcie, bo mnie jeszcze jedna rzecz niepokoi. Na pewno niepotrzebnie bo przecież to nie jest jakaś samoróbka tylko oryginalne rozwiązanie stosowane w MF-ie. Przecież jak silnik pracuje to pompa cały czas tłoczy paliwa do świecy. Czy przypadkiem nie będzie się ono przez nią lało do kolektora ssącego? Tam w tej świecy jest może jakiś zaworek który działa na zasadzie termostatu i otwiera przepływ dopiero po rozgrzaniu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v