Skocz do zawartości

Jak podłączyć alternator z wbudowanym regulatorem napięcia w c-360?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak jest sprawny i dobrze podłączysz to tak.

Opublikowano (edytowane)

Miałeś racje jak go rozebrałem to znalazłem zerwaną śrubę. Naprawiłem, włożyłem do 3p i wszystko pięknie chodzi, poniekąd dzięki Tobie.Jeszcze raz dzięki.

Edytowane przez chuck1807
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolego, te alternatory to mogę z zamkniętymi oczami robić. A Ty też widzę podszedłeś do sprawy jak rzadko który użytkownik tego forum. O 14 zadałeś pytanie, a o 18 alternator już działa. Inni wypisywaliby poematy na temat możliwych usterek, i tym podobne bzdury i dopiero po tygodniu byłyby efekty.

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z alternatorem, dokladnie z podlaczeniem. Przeczytalem duzo instrukcji i obejrzalem pare schematów ale jestem zielony w tym :/ Prosilbym o pomoc alternator ma wbudowany regulator napiecia. Prosiłbym o dokładne wytłumaczenie ;). Model jubana do c360
 
Połączyłem tematy, a Ty zarobiłeś +1 pkt za dublowanie. Poza tym nie zapoznałeś się z tym tematem, za co grozi kolejny punkt.

Co do samego podłączenia to wszystko jest na forum. Jak to przeczytałeś i nadal nie wiesz to daj sobie spokój. Tam jest tylko B+ do rozrusznika i D+ do kontrolki.

Edytowane przez Elektrotechnik
Opublikowano

Przerabiam instalacje z prdnicy na alterntor, i chcac podlaczyc kontrolkie chyba konieczny bedzie przekaznik ktory wzbudzi alternator i kontrolka zgasnie? Moglby mi to ktos wyjasnic jak to podlaczyc, jaki przekaznik zalozyc, moze jakis rysunek?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przekaźnik nie jest potrzebny. A schematów podłączenia jest dużo. Zamiast pisać posty weź się za szukanie.

Opublikowano

To jak podlaczyc kontrolkie ladowania. Za kontrolkie uzylem zwykla zarowkie. Przewod B+ podlaczylem do  rozrusznika, przewod D+ do zarowki. A gdzie podlaczyc drugi kabel od zarowki zeby gasla po odpaleniu ciagnika. U mnie zarowka pali sie caly czas a alternator daje 14v

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przeczytaj temat z poradami, tam wszystko jest.

Opublikowano

Chciałbym podłączyć alternator do 385, niestety nie bardzo mogę się połapać.

 

Mam taki oto alternator:

 

1H86243-2894767-640.jpg

Z tego co wiem należy podłączyć B+ na + AKU, B- do masy

 

Ale gdzie podłączyć kontrolkę ładowania?

 

Wsówka po stronie lewej jest szersza, po prawej węższa.

 

Następne pytanie jak podłączyć kontrolkę ładowania?

 

Z alternatora na stacyjkę? Później do żarówki na jaki styk?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak trudno wpisać w szukajkę "jak podłączyć alternator A13N"? Szerszy konektor to L/D+, a węższy to IG/+. Żeby uprzedzić Twoje następne pytania, że nie znasz się na oznaczeniach od razu odpowiadam: L do kontrolki, a IG do plusa po zapłonie. Schemat podłączenia autorstwa kolegi @wierzba1272

d33f2fcff002d823m.jpg

Ty jeszcze musisz podłączyć dodatkowy przewód od 15 stacyjki do IG alternatora.

Opublikowano

Ja podłączyłem według tego schematu nowy alternator Jubana zamiast prądnicy w C-360P i nie ładuje na mierniku pokazuje 12,3 o co tu chodzi ? gazu dodawałem. Jak była prądnica też nie było ładowania kontrolka nie gasła.  Sprawdzę jeszcze alt. czekam na podpowiedz. stefan 1955

Opublikowano
Dnia 19.05.2020 o 13:36, asharot napisał:

B+ zasilanie, D po kontrolce

Dziękuję. Czy trzeba zamieniać bieguny podłączenia akumulatorów? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v