Skocz do zawartości

Remont generalny C360 3P - relacja!


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Szkoda że nie pokusiłeś się przy okazji o przewody wodne oryginał ursus ( te w oplocie z płótna).

 

Przewody wraz z paskami i tak muszę wymienić także zrobi się.

 

@alvera Dołóż te 20 i daj 100 z wysyłką o ile wyślę bo takich belek widziałem sporo

 

Tak zrobię.

 

chcesz dobrą belkę to ulep coś takiego

belka_13540_20_59497.jpg

 

Belka naprawdę fajna ale aby taką ulepić trzeba mieć najpierw zwykłą belkę i albo dospawać od dołu do niej odpowiedni ceownik albo zrobić tak jak tutaj czyli zespawać dwie belki ze sobą. Belka będzie musiała być konkretna bo będę na niej ciągał kopaczkę.

Opublikowano

Hmmm. Biorąc pod uwagę że u Mnie taka zwykła belka wytrzymuje świetnie w "Annie" to po jakie licho przerabiać do kopaczki ? :huh:

Opublikowano

Hmmm. Biorąc pod uwagę że u Mnie taka zwykła belka wytrzymuje świetnie w "Annie" to po jakie licho przerabiać do kopaczki ? :huh:

Mhmm, jeśli nie będzie potrzeby to nie zamierzam przerabiać. Okaże się jak będzie sobie radziła.

 

Alvera, jak będziesz szukał oryginalnych przewodów Ursus i sklepów, które posiadają je w ofercie, zapraszam do siebie po informacje :-)

https://jacekmocny.pl/oryginalne-czesci-ursus/silnik/przewody

Będę miał na uwadzę ;)

 

Wycieki z lewej strony skrzyni to pewnie na wałku pedałów.Trochę roboty przy tym będziesz mieć, przy okazii odwiedzisz tokarza.

To nie z pedałów. Pedały już robiłem czyli wymieniłem wałek oraz dwa uszczelniacze. Otwór w obudowie nie był wyrobiony przez co nie musiałem go tulejować.

 

Tokarza a po co ?

Mienia się wałeki i dwa uszczelniacze .

Zapewne koledze chodzi o wytoczenie tulejek pod nowy wałek i wstawienie je w obudowę skrzyni. Tak się regeneruje to miejsce w momencie gdy po wymianie wałka i uszczelniaczy nadal leci (otwór w skrzyni robi się jajowaty i leci).

 

no ale dalej nie widze zdjęć tego remontu generalnego, a silnika gdzie?W 3P żeby zrobić silnik to nie takie siup jak sie co niektórym wydaje.

Silnika nie remontowałem o czym pisałem w pierwszym poście. Silnik od wymiany wału ma przejechane około 200 mth, zużycia na tulejach nie było prawie żadnego, ciągnik ma siłe, pięknie pali, nie dymi chodzi równo więc nie było potrzeby grzebać w silniku.

 

Co do samego ciągnika to problemy z wyciekami zostały już prawie opanowane. Wężyki igielitowe po miesiącu poszły na śmietnik, tak stwardniały od płynu że szkoda słów... Wstawione gumowe, oby posłużyły dłużej.

Okazało się również że leci mi z łączenia zwolnicy z mostem i jest to olej... Wczoraj udało mi się zdjąć zwolnicę, wymienić uszczelniacz oraz uszczelkę na obudowie oraz na nowo założyć zwolnicę i wszystko złożyć do kupy. Najprawdopodobniej został uszkodzony przy pierwszym wkładaniu zwolnicy. Łącznie zajęło mi to 2h nie licząc pomocy dwóch osób do zdjęcia i założenia zwolnicy.  Nie było potrzeby spuszczania oleju (jest jakieś 75% do "max" na miarce), tak dla ciekawskich :)

Wyciek z boku skrzyni zlokalizowałem i sam nie wiem co to jest, wygląda na wbity jakiś "kołek" lub coś innego okrągłego tuż przy łączeniu skrzyni z mostem  na wysokości połowy skrzynki od akumulatora. Bardzo delikatnie się z tego poci, ktoś wie co to może być? Fotki podrzucę.

Opublikowano

a nie poci się czasem na śrubie która trzyma wałek biegu wstecznego ? lub na ktorejś szpilce ktora trzymie lub trzymala podest  i ktoś ja urwał podczas dokręcenia lub odkręcenia

Opublikowano (edytowane)

a nie poci się czasem na śrubie która trzyma wałek biegu wstecznego ? lub na ktorejś szpilce ktora trzymie lub trzymala podest  i ktoś ja urwał podczas dokręcenia lub odkręcenia

Jutro podrzucę już zdjęcia bo dziś nie chciałem się mazać w kanale.

 

Z jakiego powodu był wymieniany wał korbowy ?

Pękł, był to oryginalny wał aczkolwiek nie wiem jakie były tego okoliczności.

 

@Udało mi się o dziwo kupić kranik paliwa "nowe typu" z motylkiem do zakręcania i powiem szczerze że jak na pierwsze wrażenie to kranik wygląda naprawdę masywnie i porządnie. W porównaniu do tego badziewia wciskanego... Jak na razie nic nie cieknie i jest sucho co mnie bardzo cieszy bo już myślałem o przerabianiu baku na kranik od MTZ.

Edytowane przez Alvera
Opublikowano (edytowane)

A co to  ze teoria jakaś głupia.Może wał miał już mikro pękniecie jak opuścił fabrykę i po latach strzelił, po 2 w 3P strzela zbyt dużego obciążenia na małych obrotach  to że pękł to nie oznacza że od razu  nie ma osiowości

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

Po pęknięciu traci osiowość ,żadna teoria tylko praktyka ludzie wymieniają wały i potem klną ze indyjski chiński i znowu strzelił ,a że wały fabryczne pękają to inna sprawa

Opublikowano

A co to  ze teoria jakaś głupia.Może wał miał już mikro pękniecie jak opuścił fabrykę i po latach strzelił, po 2 w 3P strzela zbyt dużego obciążenia na małych obrotach  to że pękł to nie oznacza że od razu  nie ma osiowości

Tu kolega pawlik ma rację po pęknięciu wału należy blok  osiować i nie są to jakieś teorje a po planowanu bloku trzeba planować i tłoki o tą wysokiść co był zbierany blok .

To są takie reguły przy perkińsie by działał jak najdłużej .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v