Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja do swojego t6050będę brał w niedługim czasie hamownie, i przy okazji sprawdze ile ma t5060 bo coś mi się nie wydaje że ma 106 tylko jakieś 90. Co do nh to znajomy sprawdzał dwa tygodnie temu to w tm125 miał 105km ale podwyższyli mu do 130.

Opublikowano

Witam mam pytanie do użytkowników T5060 bo zagineła mi instrukcja obsługi, do czego jest ten mały biały zbiorniczek znajduj się on z boku silnika nad wyjściem gdzie podłańcz się wąż do pompowania powietrza bo widze że mi ubyło tego płynu w zbiorniczku

Opublikowano

Wiesz NH jest jednym z większych dowc*pnisiów w branży :D -piszą 100 KM-czytaj 90...

Ze zbiornikiem może być tak samo :D .

hmm to moze moj nh zamiast 86 kucy ma wiecej bo z plugien lemken opal 110, 3x40 obrotowym nie ma co robic zbytnio ;)

Opublikowano

Ziomal z jaką prędkoscią orzesz i na jakim biegu. Co do zbiornika to ma 127l. wskaznik pokazuje wmiare dokładnie na poziomym terenie, jadąc z górki to przy połowie zbiornika potrafi pokazać rezerwe, bo czujnik poziomu jest na tyle zbiornika, odwrotnie jest jak jedziemy pod góre. wskażnik na zero to jeszcze ok 20l powinno być.

Opublikowano

A jak jest z przełączaniem półbiegów? Czy przy zmianie 3 zakres 4 bieg z zółwia na zająca przechodzi płynnie czy zdarza się jakiś zgrzyt? Czy przy takim przełączaniu (przyciskami na dźwigni biegów) trzeba zmniejszać gaz czy robi się to przy stałych obrotach?

Opublikowano

powiem ci że u mnie też coś zgrzyta niekoniecznie nie tym zakresie jak u ciebie, ale też nie zawsze tak jest. A co do przełącząnia to nie musisz zwalniać czy coś poprostu półbieg i lecisz dalej.

Opublikowano

Ziomal z jaką prędkoscią orzesz i na jakim biegu. Co do zbiornika to ma 127l. wskaznik pokazuje wmiare dokładnie na poziomym terenie, jadąc z górki to przy połowie zbiornika potrafi pokazać rezerwe, bo czujnik poziomu jest na tyle zbiornika, odwrotnie jest jak jedziemy pod góre. wskażnik na zero to jeszcze ok 20l powinno być.

Mam rożne pola, jedne równiutkie inne trochę takie pagórkowate. Na tych rownych i tych pagorkowatych z lekka ziemią orze Jedynka szosową z prędkoscią 8-9km/h wtedy najładniej zazypuje, a ciezejszych ziemiach orze trójką na drugiej przekładni czyli na polowej i tez 8-9km/h. I musze powiedziec ze nie ma ciezko,

A co do zbiornika to tez tak mam na poziomym terenie ok, ale jak zjezdzam z gorki to z polowy zbiornika na rezerwe wchodzi.

Opublikowano

wszystko wskazuje na brak paliwa spróbuj przedmuchać przewody paliwowe bo ja miałem w TL zatkany ssawny i miał te same obawy po przedmuchaniu pomogło

Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki za powyższe porady. Czy wasze new hollandy też są takie mułowate i wyje wam powershift i napęd gdy jest włączony?

Edytowane przez look19
Opublikowano

U mnie w t 5040 wyje tyjko wtedy jak mam włączone 4x4 ale max to jade na 3-3 i zajaczku, ale to tylko po polnych drogach. Po ulicy jak jade 3-4 i zajaczek i na napedzie tylko na 2 kola nic nie wyje :)

Opublikowano (edytowane)

Witam!

 

W marcu kupiliśmy własnie NH T5060

Obecnie ma przepracowane 300 h. Jest to główny ciągnik w gospodartwie nastawionym na produkcję mleka, obrabiamy ok 30-35 ha.

Na chwilę obecną, odpukać nic poważniejszego się z nim nie działo. Ma delikatne niedociągnięcia takie jak to że jedna wtyka w hydraulice nie trzyma (no i to trzeba na gwarancji zrobić jeszcze w zimie), drzwi się nie zawsze zamykają (trzeba trzasnąć jak u teściowej). Ale ogólnie fajny ciągnik moc ma. Pługami kverneland 4-skibowymi orze się z prędkością 9km/h na cięższej ziemi bez zająca 8 km/h. Przy oraniu 5,5h spalił ok 70 litrów, ale i tak wychodzi to lepiej niż dotychczas poczciwą 60tką. Spaliłby mniej ale ostatni kawałek był "na szybkiego" orany. Jak się jedzie do 1900 obrotów to jest oszczędny.

 

Mam jednak parę pytań do osób które się może trochę więcej orientują, bo jednak u nas jest to pierwszy duży i nowy ciągnik, więc do znawców nie należę

 

1) Jeśli chodzi o jazdę z przyśpieszaczem czy bez to w dźwięku ciągnika nie ma różnicy. Przy załączaniu zająca czasem jednak czuć szarpnięcie i dźwiek załączającego isę jakby trybu. Czy to normalne?

2) Jeśli chodzi o napęd to również tak jak mówili przedmówcy "wyje". Zgłaszać to do serwisu?

3) Jeśli chodzi o tą skrzynię biegów to u nas serwisant podczas przeglądu też wspominał że w jakimś ciągniku się skrzynia rozleciała. Czy NH przyznał się do tej wady fabrycznej gdzieś? Dużej liczbie osób się tak trafia? Bo trochę się zaniepokoiłem, parę miesięcy i gwarancja się skończy a naprawa skrzyni ze 20tyś pewnie.

 

Co do prasy NH 6090 chodzi póki co bez zastrzeżeń (zrobiła ponad 500 bel). Jako spostrzeżenie odnośnie siatki mogę tylko powiedzieć tyle że nie opłaca się kupować polskiej bo wydaje mi się że oszukują. Jak kupiliśmy u dealera John Deere'a to wyszło z niej więcej bel. Dealera NH mamy daleko więc tam nie kupowałem.

 

A co do zbiornika to u nas (mamy zamontowanego tura sekwencyjnego więc wg was jeden zbiornik mniej) 100 litrów to nigdy ciągnik nie widział wlanych:). Tankuję na stacji benzynowej wolnym tempem żeby zbiornik zdążył odpowietrzyć i max 80 litrów do niego zalałem

Edytowane przez artursz89
Opublikowano

Małe OT wtrącę. Jeżeli chodzi o siatkę to po John Deere lepiej belki wyglądają niż po odpowiedniku z nh. Ostatnio kupiłem rolkę nh bo miałem bliżej do dilera nh niż John Deere i niby producent ten sam a wykonanie całkiem inne.

 

Dlaczego tylko 80 litrów?

Opublikowano (edytowane)

@danielhaker

Więcej nie wchodzi na stacji benzynowej do niego. Pelny bak. Wiadomo jak jadę na stację to coś muszę mieć w baku żeby dojechać ale wskazówka jest nisko prawie na koncu rezerwy gdy się stoi na w miarę prostym terenie. W każdym bądź razie 30 litrów to tam raczej nie ma.

W wypadku gdy, zw na to że szykowała się grubsza robota to gdy wskazówka dopiero wskoczyła na rezerwę weszło 60 l.

I wiadomo że można próbować tankować na szybko ale ja to zrobiłem na zatrzask tak że leciało bardzo wolno paliwo i po zatankowaniu wskazuje pełny bak. W każdym bądź razie 127 l to on nie ma raczej. 100 l być może ale nie więcej. Ale nie ma co narzekać ;).

 

Oby tylko ciągnik problemów w dalszej eksploatacji nie robił

 

Co do siatki to testowalismy i zwykłą JD i JD Premium. W prasie 6090 zwykłą siatką owijaliśmy bele słomy na 3,25 obrotu (siano na 2,5). Obecnie na premium owijamy na 2,25. Nie wiem tylko dlaczego czasem nie dociąga tej siatki z jednej strony (lewej) na ok 10cm

Edytowane przez artursz89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v