Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A gdzie ta grzałka jest zamontowana w brok silnika czy może gdzieś indziej bo dealer mówił że w chłodnicy albo zbiorniczku. Zastanawiam się poco montować do chłodnicy czy zbiorniczka, najlepiej to by było w brok silnika grzeje bezpośrednio. Mam tak w 3p to niema mrozu żeby nie odpalił i to bez żadnych świec żarowych. To cena przystępna 800zł netto.

Opublikowano

tylko idiota moze powiedziec ze grzałka jest montowana w chłodnicy lub zbiorniku :) ja akurat nie mam tej grzałki bo ten ciagnik spokojnie pali przy -30 bez niej aby aku był dobry i paliwo. grzałki zazwyczaj sa montowane w blok silnika. sa wyjatki jakies mtz itp ze maja w przewód wstawiana grzałke przepływowa ale to i tak musi byc w małym obiegu.

Opublikowano

wczoraj rozmawialem ze swoim dealerem i jednak opoznienie bedzie mniejsze niz trzy miesiace jak mowil czyli ze dopiero w czerwcu bedzie. bo wiem opoznienie bedzie tylko dwa tygodnie i ciagnik do konca marca bedzie juz u niego:):):)

Opublikowano

Witam!!!jestem młodym posiadaczem New Hollanda 5060(tzn mam go od tygodnia) i mam już z nim problem a mianowicie problem z obrotami na biegu jałowym,po prostu falują w zakresie 500-1000 obrotów,dodam gazu i już żadnych wahań nie słychać!ciągnik oczywiście jest na gwarancji i usterka jest zgłoszona ale zwlekają z przyjazdem i nie wiem czy można im pracować czy nie a szlak mnie bierze jak stoi na podwórku,może ktos z was miał taki problem i moze to była jakas drobnostka którą bym sam naprawił do przyjazdu serwisu,z góry wielkie dzięki!!!!!

Opublikowano

:mellow: na 100% to nie pomoże(próbowałem zwiekszać obroty"rencznym gazem" ale dopiero przy jakichś 1200-1300 obrotach była normalna praca silnika a na biegu jałowym obroty chyba powinny być w granicach 800-set,i przy tych obrotach powinien równo pracować. Nie dodałem jeszcze że takie wachlowanie obrotów nie jest ciągłe,gdyż pracuje nie równo a po chwili wchodzi w stałe obroty po czym znowu nie równo i tak w kółko ale wiekszość czasu jest nie równa praca,dodam jeszcze że pierwszy raz jak to zauważyłem odkręciłem korek wlewowy paliwa i zassało powietrze,czyli wytworzyło się podciśnienie,nawet spore az przy odkręcaniu korka zauważyłem(w tym filterku przezroczystym) że poszły pęcherzyki powietrza,no ale po tym nawet długo był uruchomiony silnik (przy odkręconym korku) i nadal to samo było.

Opublikowano

Andrzej107 być może jest zapowietrzony i trzeba go odpowietrzyć.ale nie jestem pewien skoro na wysokich chodzi równo.napisz co było jak Ci naprawią.i spójrz jeszcze w książke.może tem coś piszą.pozdrawiam

Opublikowano

Mam pytanie, gdzie w NHT5000 znajdę źródło zasilania typowo do "komputerka od prasy" Za wajchami od podnośnika wydaje się, że jest jakieś gniazdko. Gdzie podłączacie urządzenia sterujące od pras w tych ciągnikach?

Opublikowano

Katastrofa!!traktoryka zabierają do "serwisu",na miejscu sobie nie radzą!!!wymienili jakiś czujnik i jakiś zawór no i nadal jest coraz gorzej,już potrafi sam zgasnąć!!!

Opublikowano

Który ciągnik byście mi polecili New Hollanda z serji t5060kontra Zetor 135.Ciągnik miał by pracować z turem agregatem siewnym 3m (brona wirowa ) talerzówka.Który z nich mniej spali ??? I który jest lepiej wykonany

Opublikowano

Witam! w końcu mój New Hollanda wrócił!!!,dziwna sytuacja ale chodzi jak na razie,ostatecznie sam nie wiem co było nie tak,wstępnie powiedziano mi w serwisie że jest wada fabryczna z pompą wtryskową,rzekomo była cała w niezłym syfie,oczywiście moje paliwo było oddane do ekspertyzy i było ok,przypuszczenia były takie,że albo w fabryce musiało coś sie dostać do pompy albo musiała długo leżeć na magazyn,rozumem przez to,że korozja musiała się wkraść ale dobra...,decyzja serwisu pada taka,że mieniają pompę,ok!mija dwa dni,przywożą NH na podwórko,pierwsze co to rzut oka na pompę,no i się zaczyna,pompa jest na 100% ta sama,demontowana raczej była bo po śrubach mocujących czarnym sprejem było psikane,no więc wnerw na maxa i tel do serwisu o co tu chodzi!!!kierownik serwisu pełen zdziwienia nie wie o co chodzi!!(lub robi z kogoś durnia)gdzie wcześniej praktycznie z nim sie kontaktowałem!!!pyta się pracownika co było robione,no więc rzekomo była podmianka pompy ale to nic nie dało,niby był zły kąt wyprzedzenia wtrysku(jak dobrze zrozumiałem),z bólu można by było i to zaakceptować choc przyznam,że scyzoryk w kieszeni sie otwierał,ale kur...co z tym syfem w tej pompie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!skąd sie on tam wziął i dlaczego w takim wypadku nie wymienili tej pompy,normalnie takie serwisy to o tyłek potłuc!!!!przed kupnem ciągnika na rekach by nosili a teraz mają wszystko gdzieś i to jeszcze cwaniaków strugają"jak jest dobrze to czego pan chce",tylo ciekawe jak długo,ten ciągnik ma mi służyć na wiele lat a gwarancja jest tylko na 12 miesięcy!!!dziwna sprawa,nie wiem jeszcze jak to ugryźć ale coś podumam,

To tak dla zainteresowanych!!!

Opublikowano

Co do serwisu to miałem nieprzyjemną sytuację, a mianowicie podczas jazdy wykręcił mi się korek wlewu oleju od skrzyni i hydrauliki i wyciekło mi 15 l oleju :/ Widocznie musieli na serwisie nie dokręcić, bo ciągnik miał dopiero 3 godziny przebiegu

Opublikowano

proszę o wyjaśnienie małej wątpliwości.

czy w skrzyni DUAL COMMAND 24X24 sprzęgło sterowane przyciskiem w manetce zmiany biegów tzw.POWER CLUTCH jest w wyposażeniu,czy też jest to dodatkowa opcja.

Byłem u dealera,by rozwiał moje wątpliwości,czy dobrze zamówiłem,a powiedział mi że przycisk sprzęgła jest standardowo,a ja nie jestem pewiem

Opublikowano

POWER CLUTCH w DUAL COMMAND 24x24 jest w standardzie i dzięki Bogu!!! :) Ja osobiście w 100% korzystam z niego przy zmianie biegów:) nóżki odpoczywają, bajka:) wogóle to polecam T5060 do średniej wielkości gospodarstwa. U mnie się sprawdza rewelacyjnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v