Skocz do zawartości
bartez1221

brak świateł

Polecane posty

bartez1221    0

Mam pytanko, w mojej c 360 nie świecą sie światła, tylko jedno boczne przy kierunkowskazie. Niedawno wszystko było ok, a teraz lipa. Wszystkie żarówki są ok, musze wymieniać całą elektryke?? Dodam jeszcze że przy każdym wyjeździe w pole musze ciągnik ładować, bo mi nie odpali. Akumulatory mają 3 lata, zawsze dolewam wode i wogole. Co sie dzieje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    79

akumulatory nowe a jak długo trzymają może po prostu nie masz ładowania albo zwarcie lub też słabe przewody masowe czy też klemy od akumulatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kazikow    8

Jak dolewasz ciągle wody do akumulatorów to może padł regulator napięcia i akumulatory są przeładowane.Zajrzyj tu na forum do działu "Elektryka i elektronika w rolnictwie".Tam są różne tematy związane z ładowaniem,czy brakiem świateł itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartez1221    0

spróbuje z tymi błotnikami, ale nie wiem czy coś z tego bedzie... swoją drog narazie bede chyba kapitalke robić to i założę elektryke (znaczy sie jakiś fachowiec) to może coś poradzii) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmech    1

jak masz poszatkowaną instalację to kup nową tym bardziej że nie są to duże pieniądze a światła giną może bezpieczniki nie łączą bo stara skrzynka odnośnie akumulatorów to masz prawdopodobnie za duże ładowanie jak wody ubywa lub wycieka bo innego tłumaczenia raczej nie ma i przy za wysokim ładowaniu szybko skończą się akumulatory kup sobie jakiś miernik za dwadzieścia złotych i zmierz napięcie jak będzie ok.14v to w porządku a jak 15 to już za dużo najlepiej to niech zrobi dobry elektryk.Może Może też nie palić rano bo któryś akumulator jest padnięty i wystarczy jak będziesz miał miernik to zmierz pojedynczo rano przed odpaleniem i ładowaniem powinny mieć równą wartość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik2222    0

zobacz czy gdzies kable nie sa przeciete albo urwane, my mamy akumulatory 3 lata i to jeden 12v i moj tata jak je naładuje to dobry miesiac trzymaja :)


Ursus jest najepszym traktorem,każdy to wie.Żaden traktor przy nim nie liczy się.Zapraszam do obejrzenia moich filmików na You Tube.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    96

nie wiem czy wymiana instalacji coś da u mnie w c330 była niedawno zmieniana zrobiło sie zwarcie bo kable były za cienkie i się nagrzewały więc jeśli stara jest w dobrym stanie to lepiej ją zostawić

 

 

 

<--------------------200 :)


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Jeśli przewody były cieńsze od oryginalnch to odbiorniki takie jak światła mogły juz spowodować ich nadmierne nagrzewanie co sopwodowało przetopienie izolacji i zwarcie z masą a później to juz samo poleciało.

Lub zostały dodane nowe dodatkowe odbiorniki które już przeciążyły instalację.

Co do tych akumulatorów to może byc że jeden z nich ma przerwaną cele co powoduje że nie ma 6V tylko 4V więc napiecie w instalacji wynosi 10V a to za mało aby prawidłowo zapalic silnik.

I ten uszkodzony akumulator ma zwiekszone ubytki wody z powodu zbyt wysokiego dla niego napięcia ładowania.

Jeśli instalacja zajmie sie elektryk to nie ma sensu jej wymieniac jeśli przewody nie sa stare powinien on dojść bez problemu w czym rzecz.

Skoro dodałes ten temat do działu "zrób to sam" to nie oddawaj tego fachowcowi, Pomożemy ci, to nie jest takie trudne. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    580
nie wiem czy wymiana instalacji coś da u mnie w c330 była niedawno zmieniana zrobiło sie zwarcie bo kable były za cienkie i się nagrzewały więc jeśli stara jest w dobrym stanie to lepiej ją zostawić

 

 

 

<--------------------200 :)

 

 

Nowłasnie jak sie ma dobrą starą to lepiej zostawic, ja do Ursusa C-355 kupiłem nową instalacje, to to jest takie gó*** kabelki cieniutkie sie dziwie ze wytrzumują, jeden kabelek był do stacyjki podpiety, lekko go doktnołes to sam odpadł :angry: tylko ze umnie zaden przewod sie nieprzytopił, tylko jak elektryk podłanczał to jeden przewod przysmazył ale zaraz wymienił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmech    1

ja u siebie nie dawno wymieniałem instalację na nową i nie uważam aby przewody były za cienkie jak jest podłączone pod nie to co przewidziała fabryka to muszą wytrzymać a jak dopina się jakieś dodatki to może być różnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Nie żebym sie czepiał, ale coś ci sie chyba pokreciło. Dobrze chciałeś napisać, ale wyszło inaczej. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akumulatory nowe a jak długo trzymają może po prostu nie masz ładowania albo zwarcie lub też słabe przewody masowe czy też klemy od akumulatora

 

kup akumulatory niemieckie to może coś poprawić i wymień instalację elektryczną

Tylko po to odświeżyłeś temat sprzed 4 lat aby napisać "kup niemieckie akumulatory"?

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    519

A może kupić nowy ciągnik ???????? Lubię odpowiedzi tego typu. :huh:


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
    • Przez NABUCH
      Witajcie .
      Dokładamy z tatą silnik do naszej wialni . Mam pytanko ile macie obrotó na napędzię wentylatora? Tak sobie przeliczyłem że powinno być ok 130 obr / min Ktoś może potwierdzić. Mam silniczek 1400 obr /min 0.8 kW orginalnie z kołem 9 cm .Złożyliśmy to z kołem od roweru 24 cale ale obr są chyba zbyt duże bo wialnią dosyć mocno rzuca zwłaszcza górnymi sitami . Z czego można jeszcze wyciągnąć /ew zrobić koło pasowe o przyzwoitym rozmiarze. Pozdrawiam Wojtek
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.