Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proponuje sprawdzić ciśnienie wtrysku na wtryskiwaczach. Być może ktoś wymienił końcówki bez ponownej regulacji ciśnienia. Mam swój aparat do kontroli wtrysków i niejednokrotnie sąsiedzi przychodzili by coś poprawić . Częstą przyczyną było że wtryski po wymianie końcówek wtryskowych miały wyższe ciśnienie jak na starych i ciągnik ciężko odpalał. U mego znajomego po wymianie końcówek w c360 zamiast 160+/-5 było około 190bar . Inną przyczyną może być słaba głowiczka w pompie, nie wszystkie warsztaty wykonują solidnie regeneracje pompy. Sam swoją pompe robiłem w ciągu kilku miesięcy 3 razy ,aż się wkurzyłem i kupiłem nową.

Jednak na początek proponuje obniżyć ciśnienie do 170 bar , obniżenie ciśnienia ułatwi zimny rozruch oraz przedłuży żywotnośc pompy . ;)

Opublikowano

Popieram kolegę @PALAX z regeneracją pomp to różnie bywa albo się uda albo i nie. Jeżeli robił to profesjonalny zakład za odpowiednią kasę nie powinno być problemów ale jeżeli jakiś dziad co to się niby zna to tylko mógł pogorszyć

Opublikowano

witam. Jestem świerzo upieczonym posiadaczem fm 255. Mam taki problem ze ciągniki nie chce mi zapalić, chodzi mi to to ze ciągnik nie reaguje na przkrecenie stacyjką. U chłopa na płacu zapalał bez problemu, mechanik był ze man kilkakrotnie zapalał ciągnik i gasił, wszystko było ok, a w domu po przeprowadzeniu chcieliśmy zobaczyc jak sobie poradzi z rotacyjną i wtedy nie było reakcji na stacyjce. Dodam ze kontroli działają tylko nic sie nie dziej gdy sie przekreć w pozycje do odpalania.

Opublikowano

Mój MF mi osłabł tak jakby chodził na dwoch cylindrach , z jednego wtryskiwacza podcieka olej napędowy . Czy to moze być wina końcuwek wtryskiwaczy? Prosze o pomoc

Opublikowano (edytowane)

Wtryski sprawdziłem miały za duze dziśnienie 19 a powinny 17,2 Narazie pali dobrze, dzisiaj sprawdze jak bedzie sie zachowywał w polu

Edytowane przez Rico39
Opublikowano

Witam ja mam problem z moim ursusem 3512 bardzo słabo kręci. został zrobiony rozrusznik wyczyszczone wszystkie styki akumulator jest dobry przy rozruchu spada do 10v. i też zauwarzyłem jak ostatnio były wyjęte wtryski to wcale nie było lepiej. no i nie chce zapalic a stoi w ciepłym garażu. może mi ktoś podpowie ćoś mądrego. Ja podejżewam że to może coś w rozruśnik u albo wirnik lub uzwojenie. i zastanawiam się nad nowym rozrusznikiem szybkoobrotowym, ale chciał bym byc pewny i nie wydawać pieniędzy na darm.

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam ja mam problem z moim ursusem 3512 bardzo słabo kręci. został zrobiony rozrusznik wyczyszczone wszystkie styki akumulator jest dobry przy rozruchu spada do 10v. i też zauwarzyłem jak ostatnio były wyjęte wtryski to wcale nie było lepiej. no i nie chce zapalic a stoi w ciepłym garażu. może mi ktoś podpowie ćoś mądrego. Ja podejżewam że to może coś w rozruśnik u albo wirnik lub uzwojenie. i zastanawiam się nad nowym rozrusznikiem szybkoobrotowym, ale chciał bym byc pewny i nie wydawać pieniędzy na darm.

Żeby być pewnym, to zamiast pisać posty musisz sprawdzić rozrusznik.

Opublikowano

witam,

w związku z utrudnionym uruchomieniem mojego silnika w mf 255 pomimo zmiany końcówek wtryskiwaczy, ustawieniem zaworów, sprawdzeniem świecy, wymianą pompki - dziś dokonałem pomiaru ciśnienia sprężania i otrzymałem takie wyniki:

TŁOK 1 i 2 od przodu ciągnika wynik 15 bar

na 3 wynik 20 bar

 

co podejrzewacie za przyczyne?

 

 

Opublikowano

Miałem podobny problem jak wszyscy opisują. Po nocy ferguson strasznie ciężko odpalał i kopcił na biało podczas odpalania. Po pierwszym zapaleniu potem już nawet na zimno odpalał dobrze. U mnie pomogło ustawienie luzu na zaworach oraz ciśnienia na wtryskach

Gość Profil usunięty
Opublikowano

witam,

w związku z utrudnionym uruchomieniem mojego silnika w mf 255 pomimo zmiany końcówek wtryskiwaczy, ustawieniem zaworów, sprawdzeniem świecy, wymianą pompki - dziś dokonałem pomiaru ciśnienia sprężania i otrzymałem takie wyniki:

TŁOK 1 i 2 od przodu ciągnika wynik 15 bar

na 3 wynik 20 bar

 

co podejrzewacie za przyczyne?

Zużyty silnik. Jeszcze trzeba zrobić próbę olejową, i wtedy wszystko się wyjaśni. Zamiast zacząć od diagnozy niepotrzebnie wymieniałeś części.

Opublikowano

Cieknie mi paliwo z pod dźwigienki odpowiadającej za ustawienie obrotów/gazu. W pompie silnika perkins. Wiem, że uszczelniacza znajdują się w środku. Do ich wymiany trzeba zdjąć pokrywkę/obudowę. Moje pytanie czy można ją spokojnie zdjąć i nic się nie przestawi? Czy może próbował ktoś nałożyć jakiś oring między dźwigienkę a obudowę i pomogło? Jaki jest rozmiar tych uszczelniaczy o ringów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Panowie klacz urodzila zrebaczka 5 dni temu i niestety zdechla ;( , mimo 5 interwencji weterynarza , co robic z tym zrebakiem ? karmie go takim smoczkiem mlekiem zastepczym dla zrebiat a dokladnie uzupelniajacym , tylko ze daje podwojna dawke tak zalecil weterynarz . Dlugo sie karmi takim smoczkiem zrebaczka , kiedy zacznie pic z wiadra?
    • Przez Ciapek005
      witam. chciał bym zbudować maly kurnik na 4-5 kur co myślicie o takim http://olx.pl/oferta/mini-kurnik-kurniki-kury-perliczki-kaczki-egzotyka-CID103-ID4BvCh.html#7767b6eb6a ??
       
       
      zrobić jakieś docieplenie w środku ??
      proszę o wasze sugestie oraz małe podpowiedzi (jakies projekty ) POZDRAWIAM
    • Przez AsToNeK_LwG
      Witam
      Niedawno stałem sie posiadaczem case-a 885 xl i na razie spełnia swą rolę w gospodarstwie ale!
      Własnie jest to ale gdy wracałem do domu od zwożenia bel zauważyłem że po puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu nie przyspiesza z miejsca a po kilku sekundach może 3-5s. Dlaczego tak jest? Wcześniej miałem tylko doświadczenia z ursusem i zetorem i przyspieszał od razu z miejsca (rwał dosłownie) a tu nie. Czy tak powinno byc czy to wina sprzęgła a może czegoś innego?
      Proszę o podpowiedzi:)
      Dodam że mocno to czuć na 4 biegu! Na niższych biegach jest trochę lepiej.
    • Przez Kacperkuj-pom
      Mam taki problem z proxima mianowicie po odpaleniu czasem obrotomierz podniesie sie do tych 800 obrotow , a po dodaniu gazu nie podnosi sie wskazow a spod maski slychac pisk po chwili jak silnik po chodzi wraca wszystko do normy innych objawow nie ma co to moze byc ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v