Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Specjalnie obmierzyłem wszystkie opony traktorowe jakie mam.

Michelin 600--->545

Trelleborg 650--->640

Alliance 460--->450

Petlas  320--->310

 

A wiec z powyższych tylko michelin ostro przycina.

 

 A Taurusy, o ile sie nie myle to ten sam koncern co michelin, wiec z duzym prawdopodobieństwem też przycinają na szerokosci

Edytowane przez nunu85
4 godziny temu, lobudek napisał(a):
4 godziny temu, lobudek napisał(a):
4 godziny temu, lobudek napisał(a):
4 godziny temu, lobudek napisał(a):

Tył 580/70R38 155D 4250 brutto/szt

Przód 480/70R28 151D (wzmacniane) 2550 brutto/szt

No to widze ze ceny bardzo podobne do tych z przed roku a nawet takie same. Ja na razie jestem zadowolony i szczerze polecam. Nawet mam te same rozmiary co Ty do ciągnika 120koni

Edytowane przez 22krystianek22

Taurusy fajne ale jeśli chodzi o szerokość zawsze są najwezsze ze wszystkich na rynku,kilkakrotnie mierzyłem u kolegów to taurusom brakuje i to sporo na szerokości, akurat miałem kupować szer.420 do nawozu i opryszków to taurusy miały szer.37cm ,takie mi pasowały no ale cena przeważyła i kupiłem Alliance agri star szer 41cm ,no ale na dwóch oponach o i!e pamiętam to z 1800zł. różnicy

1 godzinę temu, 12Pafnucy napisał(a):

Moje trzymają.

W zetorze mam. Diagonalne.

No dodam że w różnych państwach wytwarzane...może inne narzędzia pomiarowe przy produkcji...🤷

 

Może przez to że Masz diagonalne 

Do poprzedniej Renaty kupione miałem wszystkie 4 taurusy i brakowało, wuja do małego ferdka kupił i też brakuje

Mam w renówce z przodu 480/70/28 Firestone, i o takim samym rozmiarze Micheliny miałem w poprzednim Masseyu. Teoretycznie ten sam rozmiar, ale gdy postawiłem ciągniki obok siebie to Firestone wyższa od Michelin o około 7cm, ale za to Michelin szerszą od Firestone o jakieś 5cm... Dlatego zawsze powtarzam, że najlepiej zmieniać kpl 4szt, lub jeśli zmieniamy opony tylko na jednej osi, to trzeba brać ten sam model który jest na tej drugiej osi, bo potem mogą być problemy ze zgrywaniem się napędów.

  • Like 1

Mam w NH Trelleborgi i po 2,5 tyś zaczełem mieć problem  z rozłoczeniem napędu przy naciśnięciu hamulca, rozłącza z  hukiem i nawet przy 16 km/h. Mam jeszcze ciankie i tu jest ok, nawet jak założe tylko przednie cienkie to jest dobrze. Jam miałem ponad 3 tyś to przednie założyłem nowe, też Trelleborgi  i dalej mam to samo. Wszystko w oryginale i nie zgrywa się. 

Teraz mam 5400 i myśle o wymianie tylnych, i będą BKT raczej. 

Taurusy  kupione 600 a mają 550 w bieżniku. 

Edytowane przez tomek73

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v