Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Siłowniki zewnętrzne mogłyby poruszać ramionami od plecaka, a w środku zostawić rozdzielacz i sterowanie. Wyprowadzić tylko przewód olejowy. Dalej byłyby regulacje jak w oryginale. 

Bo jak wywalać całość i dawać zwykle siłowniki i rozdzielacz, to trochę bez sensu i cofa do tyłu i tak ubogą konstrukcję.

7 minut temu, Adi96 napisał:

A co z pozycją mistrzu? Sterowaniem

 

  • Like 1
17 minut temu, Adi96 napisał:

Mistrzu,jasno nie określiłeś jedynie ten twór,Bóg jeden wie co miałeś dokładnie na myśli.

A temat jest o czym, co widzisz uszkodzonego na zdjęciu, o czym tutaj wszyscy rozmawiamy bo na pewno nie o uszkodoznym rozdzielaczu. Pomyśl dwa razy zanim zaczniesz wypisywać głupoty nie na temat bo najwyraźniej rozum nie nadąża za palcami.

  • Thanks 1

@bears Niektórzy wywalają cały mechanizm i przerzucają rozdzielacz na błotnik,No dobry pomysł siłowniki dać na zewnątrz a rodzielacz zostawić.Głupoty ostatnio to ty mocne wypisujes.Nie zapomne jak ty się sprzeczałeś na temat Pompy Lublina wypisując swoje brednie🤣🤣,nawet nie znasz przyczyny co rozwaliło cylinder.Można dać siłowniki wspomagające bez ingerencji w środek oczywiście wymiana cylindra z tłokiem.Plecak pęka temu mistrzu bo albo są śruby nie odpowiednio przykręcone,lub użytkownicy za dużo dają na tył wystarcza dobra hopka machnie zestaw i pękniecie gotowe.Jak wiadomo odlewy są słabsze niż jeżeli w Zetorze.Są lepsze sposoby niż twoje, po 2 ja ciebie tylko grzecznie zapytałem ale jak typowy mondrala z AF unosi się odrazu pychą i nie umie normalnie odpowiedzieć tylko wali chamstwem prosto z mostu.

Dnia 27.12.2022 o 20:48, Alchemik napisał:

Siłowniki zewnętrzne mogłyby poruszać ramionami od plecaka, a w środku zostawić rozdzielacz i sterowanie. Wyprowadzić tylko przewód olejowy. Dalej byłyby regulacje jak w oryginale. 

Bo jak wywalać całość i dawać zwykle siłowniki i rozdzielacz, to trochę bez sensu i cofa do tyłu i tak ubogą konstrukcję.

 

Jemu nie przetłumaczysz on wie lepiej,w końcu Inżynier.

Edytowane przez Adi96
37 minut temu, Adi96 napisał:

No dobry pomysł siłowniki dać na zewnątrz a rodzielacz zostawić

Według mnie mocno średni. Same siłowniki będą potężne w dodatku gdzie je podeprzeć? W Zetorze uchwyt siłownika pomocniczego nie wygląda na taki który wytrzymał by całość ciężaru. Tak że kolego @bears raczej nie tędy droga. Cylinder od Zetora nie pasuje w miejsce tego od Ursusa? 

7 godzin temu, Adi96 napisał:

Niektórzy wywalają cały mechanizm i przerzucają rozdzielacz na błotnik,No dobry pomysł siłowniki dać na zewnątrz a rodzielacz zostawić.Głupoty ostatnio to ty mocne wypisujes.Nie zapomne jak ty się sprzeczałeś na temat Pompy Lublina wypisując swoje brednie🤣🤣,

Czy ja gdzieś pisałem żeby wywalić rozdzielacz? Naprawdę chyba masz jakieś problemy z zrozumieniem tekstu pisanego. Temat o cylindrze a ten wyskakuje z jakimiś rozdzielaczami i pompami od lublina. Popracuj nad skupieniem bo może z tym jest problem. 

7 godzin temu, hubertb napisał:

Same siłowniki będą potężne w dodatku gdzie je podeprzeć?

Przecież ten pierdek nie ma siły unieść 1t przy ciagniku więc jakie potężne siłowniki?  Mocować można albo do tylnego mostu tam gdzie mocuje się kabine/tura albo do ramy tylnego zaczepu. Przecież są takie projekty na forum i nie tylko. 

5 godzin temu, hubertb napisał:

Od biedy zastosować można siłownik jednostronnego działania ale będzie miało to kilka wad, najbardziej wkurzającą może być długi czas opuszczania ramion

Kilka wad tzn jakich? Czym się różni silownik jednostronnego działania zamontowany w plecaku od silownika jednostronnego działania zamocowanego na zewnątrz?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v