Skocz do zawartości

Przedni napęd Robur



Tak o to wygląda jakość wykonania napędu użytkowanego po 2 latach. Wszystkim którzy kupili radzę to od razu wzmocnić. Przy zakupie sprzedawca gwarantował że przy turze wytrzymuje wszystko , a tu jednak nie wytrzymało.



Rekomendowane komentarze

Jeszcze inna sprawa że C-360 jest warta +/- 15 tys., 10 tys. napęd firmy stodoła którym się sam z siebie może się rozlecieć a za 30 tys. można zacząć szukać ori z mocniejszym silnikiem, mocniejszym podnośnikiem i napędem pracującym także na reduktorze. Nie wspomnę o tym że jak na te "napędy" patrzę a tym bardziej na ich wsporniki w postaci kawałka złomu to śmiać się czy płakać??

4 godziny temu, witejus napisał:

Solidnie zrobiony ma sens , jak najbardziej

Nie koniecznie ekonomiczny sens.

Edytowane przez Kaszlak79
2 godziny temu, Uziu92 napisał:

Lepiej było sprzedać c360 i kupić Zetora z fabrycznym napędem

Tyle że Zetor który skręca zaczyna się od lat 90, mosty carraro, inne mają promień zawrotu większy niż seria ciężka też z napędem. Zresztą te dokładki też mają skręt niezbyt bogaty. A @timo dobrze to podsumował. Żeby też była jasność przedni napęd ma sens ale nie taki który z traktora robi kalekę. 

  • Like 1

No właśnie ja czasami mam wrażenie że ci youtuberzy to niektóre przeróbki robią pod popularność żeby więcej ludzi jego filmy oglądało i komentowało. Co to za wyczyn latać mtztem z agregatem upraowosiewnym. Ale jak 60 z przednim napędem i bebechami z Zetora będzie latała z przodkiem w górze to będzie więcej lajków i "łapek w górę".

  • Like 1
4 godziny temu, mf362 napisał:

Na ytb był taki co włożył w modyfikację c360 40 tys napęd opony szerokie remont silnika , tuleje od Zetora - przez pewien czas i turbo. Sprzedał za 27 tys , dołożył i kupił MTZ 82 w nowej kabinie i dopiero odżył.

Jest takie przysłowie że z gówna bata nie ukrecisz 

3 godziny temu, hubertb napisał:

Mi się podoba projekt @Mariusz (ZDUN), na youtube. Jest konkret nie kryje tego że to bez sensu on po prostu chce mieć taką siuntkę i koniec. 

To jest co innego, sam Mariusz mówił że chce pokazać możliwości warsztatu i swoje w tym projekcie i tam koszty za bardzo nie grają roli. 

  • Like 3

Tylko co innego zabawa dla samej idei modyfikacji, chęci tworzenia czegoś itp. 

A co innego jak chodzi o walory użytkowe sprzętu.

Często zamiast przedniego napędu sporo ugrałby montując inne przednie i tylne koła do różnych prac. Bliźniacze koła, zalewając płyn w koła, zmieniając obciążniki.

Nie ma co ukrywać, że przy mocy 60 przedni napęd potrzebny jest mocno sporadycznie. 

Chyba, że to ciągnik do jakiś "zadań specjalnych"  

  • Like 2

Nie można porównać mostu pod robura do napędu fabrycznie założonego. W nowym ciągniku napęd skręca a kierownica w żaden sposób nie przenosi sił od kół. Wszczepiając taki most raczej będzie ŚERDNIO a nie w uj lepiej. 

5 minut temu, mf362 napisał:

I to jest najlepszy sposób kiedyś za 4 tys już można było kupić dwie porządne szersze opony .

Do ciężkich zadań to jak ciągnik 4x4 to z 80 koni. Ja jestem sceptycznie nastawiony do tych napędów do c360, większość jest tak uźganych

80 KM i waga proxa przykładem tego że ciągnik może stać się pinpongiem. 

  • Like 1
7 minut temu, Uziu92 napisał:

nie trzeba być inżynierem żeby sobie porównać jak wygląda typowy przedni most napędowy w ciągniku, a jak ten z robura który był fabrycznie sztywny, tną to , wstawiają pseudo zwrotnice, jakieś krzyżaki , kombinują z uszczelnieniem i wychodzi co wychodzi

To jest przedni most napędowy, nie tylny 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v